Luźne drążki kierownicze w poliftowym X9
Witam!
Ostatnio chciałem wymienić tulejki wahacza środkowego ale kol. poprzyglądał się, gdzie jeszcze mam ew. luzy w zawieszeniu.
Okazało się, że mam luz na prawym drążku kierowniczym na jego wyjściu z przekładni kierowniczej + luz na końcówce drążka
Podobna jest sytuacja z tyłu – tez mam luz na wyjściu z tej "pseudo-maglownicy"
O ile wymiana końcówki drążka to nie jest problemem to już zupełnie nie wiem jak się czepić tych luzów na mocowaniu drążków
Czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
Nie ukrywam, ze niezbyt mi się uśmiecha wymiana całej maglownicy
Nie wiem nawet czy ew. w wersjach przed i po lifcie są one takie same.
Pozdrawiam!
Marek
Ostatnio chciałem wymienić tulejki wahacza środkowego ale kol. poprzyglądał się, gdzie jeszcze mam ew. luzy w zawieszeniu.
Okazało się, że mam luz na prawym drążku kierowniczym na jego wyjściu z przekładni kierowniczej + luz na końcówce drążka
Podobna jest sytuacja z tyłu – tez mam luz na wyjściu z tej "pseudo-maglownicy"
O ile wymiana końcówki drążka to nie jest problemem to już zupełnie nie wiem jak się czepić tych luzów na mocowaniu drążków
Czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
Nie ukrywam, ze niezbyt mi się uśmiecha wymiana całej maglownicy
Nie wiem nawet czy ew. w wersjach przed i po lifcie są one takie same.
Pozdrawiam!
Marek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wodzu napisał(a):a moze poprostu zrobil ci sie luz na samym drążku? Na końcu gdzie sie łączy z maglownicą jest przegub kulisty.
Właśnie w tym miejscu mam luz
Nie wiem jak się za to zabrać ale przyznaję się bez bicia, że nie dobierałem się jeszcze do tego.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Wodzu napisał(a):a moze poprostu zrobil ci sie luz na samym drążku? Na końcu gdzie sie łączy z maglownicą jest przegub kulisty.
Właśnie w tym miejscu mam luz
Nie wiem jak się za to zabrać ale przyznaję się bez bicia, że nie dobierałem się jeszcze do tego.
Pod osłonami maglownicy są te drążki. Trzeba zdjąć osłony i najzwyczajniej w swiecie odkrecic je płaskim kluczem coś ok 22,24. Nie trzeba zdejmować maglownicy. Dasz rade, jak nie to jedz do mechanika
A może miałbyś jakiś rysunek tego?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki Wodzu – w wolnym czasie coś pooglądam jak to się przedstawia.
Ciekawe czy te drążki mogą być takie same w wersjach przed jak i po licie?
Ciekawe czy te drążki mogą być takie same w wersjach przed jak i po licie?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam!
Pan w carspeed mnie zmartwił – drążki TYLKO oryginały po 565PLN/szt.
Dzisiaj znalazłem to: ALLEGRO ale coś niezbyt mi się chce wierzyć aby to miało pasować u mnie.
Zobaczę co kol. Wiesiek mi powie na te drążki.
EDIT: oczywiście nie pasują, powielany jest błąd z katalogu IC
Pan w carspeed mnie zmartwił – drążki TYLKO oryginały po 565PLN/szt.
Dzisiaj znalazłem to: ALLEGRO ale coś niezbyt mi się chce wierzyć aby to miało pasować u mnie.
Zobaczę co kol. Wiesiek mi powie na te drążki.
EDIT: oczywiście nie pasują, powielany jest błąd z katalogu IC
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dobra a kiedy było coś robione w X9 angliku, bo założę się że części mają z 4 lata lekko, co na polskich drogach nic nie pomoże, wiem bo sam takiego rozbierałem, wahacz środkowy wyrobił tylko tydzień.Niestety,drogi tam a tu to temat rzeka.
Marku jutro zaglądam do garażu i odezwę się do Ciebie
Pozdrawiam,
radar88
Marku jutro zaglądam do garażu i odezwę się do Ciebie
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
OK – dzięki.
Dostałem odpowiedź od jednego sprzedawcy na allegro, że może mi sprowadzić takowe drążki firmy "Ruville" (nie znam takowej) i to w cenie ok 60PLN.
Jest to cena 1/10 oryginału!
Aż nie do końca mi się chce wierzyć, że to są takie drążki jak potrzebuję.
Jeśli faktycznie to byłyby takie jak trzeba to trochę bez sensu byłoby bawić się w "używki".
Ale co i jak będzie to czas pokaże.
Dostałem odpowiedź od jednego sprzedawcy na allegro, że może mi sprowadzić takowe drążki firmy "Ruville" (nie znam takowej) i to w cenie ok 60PLN.
Jest to cena 1/10 oryginału!
Aż nie do końca mi się chce wierzyć, że to są takie drążki jak potrzebuję.
Jeśli faktycznie to byłyby takie jak trzeba to trochę bez sensu byłoby bawić się w "używki".
Ale co i jak będzie to czas pokaże.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marku napisz mi na PW maila to Ci wyślę zdjęcia ja kto się prezentuje.
Pozdrawiam,
radar88
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Temat nieco się skomplikował
Gość, który mi miał to sprzedać okazało się, że mimo konieczności czekania na ściągnięcie tych drążków .... "sprzedał je komuś innemu".
Nie wiem na ile w tym prawdy więc jak na razie czekam na przesyłkę z "używkami".
Drobna uwaga:
Tylne drążki są zabezpieczone wbitym kołkiem (nieprzelotowy otwór!) i podczas ich wykręcania bez wyjęcia lub rozwiercenia kołka będziecie mieli na 95% uszkodzony gwint na końcówce tego drążka
Kołka raczej jest trudno wyjąć więc najprościej jest go spiłować na równo ze śrubą i wywiercić wiertłem ok fi 4mm.
Jednak i to nie gwarantuje w 100%, że gwint będzie nieuszkodzony
Nie polecam wcześniej przed wierceniem pryskać na to jakimś olejem!!
Gość, który mi miał to sprzedać okazało się, że mimo konieczności czekania na ściągnięcie tych drążków .... "sprzedał je komuś innemu".
Nie wiem na ile w tym prawdy więc jak na razie czekam na przesyłkę z "używkami".
Drobna uwaga:
Tylne drążki są zabezpieczone wbitym kołkiem (nieprzelotowy otwór!) i podczas ich wykręcania bez wyjęcia lub rozwiercenia kołka będziecie mieli na 95% uszkodzony gwint na końcówce tego drążka
Kołka raczej jest trudno wyjąć więc najprościej jest go spiłować na równo ze śrubą i wywiercić wiertłem ok fi 4mm.
Jednak i to nie gwarantuje w 100%, że gwint będzie nieuszkodzony
Nie polecam wcześniej przed wierceniem pryskać na to jakimś olejem!!
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam!
Daję trochę światełka w temacie
W ofercie firmy OYODO znalazł mi kolega drążek kierowniczy przedni.
Symbole katalogowe spisane z pudełka:
30K3058OYO
To samo w/g katalogu GeParts: OE. T001-32-240
Cena: 80PLN więc jak najbardziej do przyjęcia.
Niestety ale nie ma w komplecie nowej podkładki zabezpieczającej.
Drążek co prawda kupiłem z "używek" ale jak jest możliwość zakupienia nowego to niech ten używany leży sobie grzecznie w piwnicy
Drążka kierowniczego tylnego w końcu darowałem sobie szukanie bo mam dwie używki w przyzwoitym stanie.
Szukam jeszcze końcówki drążka kierowniczego tylnego ale o tym to już założyłem osobny temat
Dla zainteresowanych – prawa końcówka drążka kierowniczego przedniego (OYODO):
Symbol: 10K3016OYO
I to samo w/g katalogu GeParts: OE. 8AT1-32-280
Cena: 120PLN więc trochę taniej niż Yamato
Ciekawostką jest w końcówce otwór i kalamitka do smarowania jej co uważam za całkiem dobry pomysł.
Daję trochę światełka w temacie
W ofercie firmy OYODO znalazł mi kolega drążek kierowniczy przedni.
Symbole katalogowe spisane z pudełka:
30K3058OYO
To samo w/g katalogu GeParts: OE. T001-32-240
Cena: 80PLN więc jak najbardziej do przyjęcia.
Niestety ale nie ma w komplecie nowej podkładki zabezpieczającej.
Drążek co prawda kupiłem z "używek" ale jak jest możliwość zakupienia nowego to niech ten używany leży sobie grzecznie w piwnicy
Drążka kierowniczego tylnego w końcu darowałem sobie szukanie bo mam dwie używki w przyzwoitym stanie.
Szukam jeszcze końcówki drążka kierowniczego tylnego ale o tym to już założyłem osobny temat
Dla zainteresowanych – prawa końcówka drążka kierowniczego przedniego (OYODO):
Symbol: 10K3016OYO
I to samo w/g katalogu GeParts: OE. 8AT1-32-280
Cena: 120PLN więc trochę taniej niż Yamato
Ciekawostką jest w końcówce otwór i kalamitka do smarowania jej co uważam za całkiem dobry pomysł.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam!
Kolejne UPGRADE wątku szczególnie dla posiadaczy ostatniej wersji X9.
Niestety – podany symbol drążka kierowniczego przedniego NIE PASUJE do wersji PO LIFCIE!
W starszych wersjach jest gwint od strony maglownicy M18x1.5 a w nowszej zmienili to i zastosowali chyba M16x1.5 (nie byłem przy tym jak było to wykręcone a i mechanik nie miał czym dokładnie zmierzyć).
No i pomyliłem się z ceną tych drążków kierowniczych przednich – powinno być bodajże 45PLN (co jest poniżej 1/10 ceny oryginału).
Kolejne UPGRADE wątku szczególnie dla posiadaczy ostatniej wersji X9.
Niestety – podany symbol drążka kierowniczego przedniego NIE PASUJE do wersji PO LIFCIE!
W starszych wersjach jest gwint od strony maglownicy M18x1.5 a w nowszej zmienili to i zastosowali chyba M16x1.5 (nie byłem przy tym jak było to wykręcone a i mechanik nie miał czym dokładnie zmierzyć).
No i pomyliłem się z ceną tych drążków kierowniczych przednich – powinno być bodajże 45PLN (co jest poniżej 1/10 ceny oryginału).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wodzu napisał(a):A nie możesz podmienic drążków z przed liftu?
Mógłbym to zrobić .... wymieniając maglownicę co niezbyt mi się uśmiecha.
Znacznie prościej jest te co mam przetoczyć i nagwintować na właściwy wymiar.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości