Jak u mnie chrupalo na skrecie w prawo to mialem do wymiany przegub lewy, a jak w lewo to strzelal przegub prawy.
Jesli masz polosie lewa od 2.3 a prawa swoja czyli 2.5 to mozesz miec problem bo prawdopodobnie sa inne srednice-ale to znowu wielce zastanawiajace jak sa one polaczone, jedyne wyjscie to sama polos lewa jak i prawa maja te same srednice w przegubach wewnetrznych.... ale to i tak dziwne...
Jesli potrzebujesz zewnetrzny do 2.3 to wyzej pisalem...
NKN G13026 626 GE 1.8I, 2.0I, 2.0TD 91-97 +ABS 44T no i do Xedos9 2.3 i mysle ze do Milleni rowniez
Zewn. uzębienie, od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony polosi: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego 56mm
Ilość zębów, obręcz ABS: 44
średnica zewnętrzna 97mm
ps wiesz jakiej to firmy jest ten zakupiony przegub ? bo po wygladzie wydaje mi sie ze z firmy CIFAM-Wlochy
...aha ja mialem podobne cyrki jak u ciebie tylko w 626 DiTD, czrupalo po prawej wiec wymienilem prawy przegub, ale sie okazalo ze chrupalo ale w lozysku na podporze