Strona 5 z 5

PostNapisane: 11 wrz 2015, 07:55
przez krzysek71
Niestety ten gość nie załatwi <diabełek>

PostNapisane: 21 wrz 2015, 18:03
przez maly1989
radar88 napisał(a):Przelicz zęby wew/zewn, jak przeliczysz to podam Ci stronę na PW gdzie może go znajdziesz i jeszcze namiar do gościa z Twoich okolic który ma zniżki na graty do Japońców w dość dobrym sklepie.

W tym sklepie niestety nie mają. Możesz mi wysłać na pw tą stronę. Zęby na krzyżaku – 26, zęby od strony łożyska – 28

Re: Przegub wewnetrzny – wymiana (TA)

PostNapisane: 23 lis 2015, 00:29
przez killergr
Pozwólcie że się dołączę – prawy wewnętrzny mam padnięty a słyszałem różne zdania n/t wymiany. Jedno że się nie daje i trzeba wymieniać z półosią a drugie że normalnie można wymienić. Półoś wyjęta bo skrzynia w remoncie więc niby łatwiej, przeguby jakieś na portalu aukcyjnym nowe nawet widzę po śmieszne 100zł tylko nie wiem czy dokładnie pasujące. Widzę że macie doświadczenie więc może ktoś doradzi...

PostNapisane: 23 lis 2015, 08:18
przez Marek 161BD081
Kiedyś były na allegro tanie przeguby z Chin po jakieś 90PLN.
Ale ich wykonanie (i żywotność) pozostawia wiele do życzenia.
Lepiej jest jednak używkę kupić i zapomnieć o problemie.
A co do wymiany to nie ma żadnych problemów – przy okazji sprawdź stan łożyska podpory półosi (idzie tam bodajże 6206) czy nie ma luzów.

Re: Przegub wewnetrzny – wymiana (TA)

PostNapisane: 23 lis 2015, 19:42
przez maly1989
killergr napisał(a):Pozwólcie że się dołączę – prawy wewnętrzny mam padnięty a słyszałem różne zdania n/t wymiany. Jedno że się nie daje i trzeba wymieniać z półosią a drugie że normalnie można wymienić. Półoś wyjęta bo skrzynia w remoncie więc niby łatwiej, przeguby jakieś na portalu aukcyjnym nowe nawet widzę po śmieszne 100zł tylko nie wiem czy dokładnie pasujące. Widzę że macie doświadczenie więc może ktoś doradzi...


Oczywiście, że się da, wszystko się da :) Istnieje możliwość wymiany samego przegubu bez konieczności wymiany półosi. O ile półoś jest w dobrym stanie tj. brak luzów na wielowypuście i brak bicia osiowego. Jak ściągniesz osłonę gumową z przegubu wewn. i wytrzesz smar, na końcu osi masz seger, ściągasz go i zdejmujesz przegub, który jest osadzony na wielowypuście półosi. Prosta sprawa, także na pewno sobie poradzisz.
Co do chińskich zamienników, moim zdaniem nie warto. faktycznie lepiej kupić dobrą używkę i mieć problem z głowy – też tak zrobiłem.

Re: Przegub wewnetrzny – wymiana (TA)

PostNapisane: 30 paź 2020, 22:21
przez Łukasz35
Przegub wewnętrzny, Autem trzęsie przy przyspieszaniu od ok 80km/h. Wibracje ustają po przekroczeniu 120km/h oraz przy jeździe bez obciążenia. Z mechanikiem zlokalizowaliśmy luz na prawym wewnętrznym przegubie. Czy ktoś z forumowiczów wie gdzie mogę kupić prawy, wewnętrzny przegub do Xedosa 9 2001r v6 2,5 163km, automat. Czy są zamienniki? Czy może coś pasuje z innych modeli/marek.
Proszę o pomoc :)