Czy potrzebna wymiana filtra w 4 EC-AT ?
1, 2
MDIk napisał(a):Gdzies na forum wyczytałem ze 9 czy to pewne?
Chyba cos kolo 5l, ale nie pamietam dokladnie.
golden napisał(a):wiem ze to moze byc troche nie zrozumiale przeciesz auto ma wcisniety hamulec przezemnie,ale czuc delikatne szarpanie a moze to jakas poducha pod skrzynia?
Nowy olej na pewno pomorze przy zmianie biegow, ale w trakcie jazdy. Poducha pod skrzynia tak samo.
Pewnie luzy sa kasowane i dlatego delikatnie szarpnie. A co sie dzieje, jesli wrzucasz jakis tryb, ale bez wciskania hamulca?
Pozdrawiam,
voytecku.
golden napisał(a):tzn.nie bardzo rozumiem o co chodzi tobie pod pojeciem tryb za kazdym razem musze wcisnac hampel ineczej nie przezuce.a w jezdzie chodzi o.k oby tak dalej.
Nie. Wciskasz tylko do tych przelozen: P –> R.
Do wszystkich innych wystarczy popchnac dzwignie, np L –> S –> D lub wcisnac przycisk i przesunac, np
D –> S –> L.
Pozdrawiam,
voytecku.
golden napisał(a):a tak mam tylko rano musze pare razy powciskac pedal hamulca i jest o.k
A jak wciskasz hamulec, to slychac taki dziwny odglos, jakby subtelnie metaliczne szuranie? Powinien byc zaplon wlaczony.
MDIk napisał(a):golden, a zaciagasz reczny zanim wyłączysz silnik?
To raczej tylko na wzniesieniu: N –> Reczny –> P –> wylacznie silnika
golden napisał(a):ja raczej nie ale moja zona za kazdym razem.czyzby to od tego?
Raczej nie zwalnia sie blokada skrzyni, ale sprawdz z tym dzwiekiem.
Pozdrawiam,
voytecku.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość