Jakie łożysko...tył.
1, 2
Ja kiedyś kupiłem "zamiennik" z Premacy (chyba nawet opisywałem to tutaj) i nie obyło się bez problemów.
Różnica była małym odsadzeniu pierścienia wewnętrznego od strony piasty, którego "zamiennik" nie miał.
Efekt był taki, że konieczne było dołożenie dodatkowej podkładki by całą piastę nieco odsunąć od śrub trzymających do wahacza.
Dymian to samo nieco wcześniej przerabiał
Tak więc nie ma lekko z tymi "zamiennikami"
Różnica była małym odsadzeniu pierścienia wewnętrznego od strony piasty, którego "zamiennik" nie miał.
Efekt był taki, że konieczne było dołożenie dodatkowej podkładki by całą piastę nieco odsunąć od śrub trzymających do wahacza.
Dymian to samo nieco wcześniej przerabiał
Tak więc nie ma lekko z tymi "zamiennikami"
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
NTY to jest Tajwańskie
Marek Twój przypadek akurat dotyczy polifta – co jest jeszcze większym problemem.
W przedliftach jest nieco łatwiej, taniej, i bardziej dostępne.

Marek Twój przypadek akurat dotyczy polifta – co jest jeszcze większym problemem.
W przedliftach jest nieco łatwiej, taniej, i bardziej dostępne.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Sorki za OT:
jedrzej07 – czyli po lifcie tylna oś tak samo jest niekompatybilna jak to ma miejsce w przypadku przodu?
jedrzej07 – czyli po lifcie tylna oś tak samo jest niekompatybilna jak to ma miejsce w przypadku przodu?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Beny napisał(a):Majki napewno NTY
nie pamiętam na 100% bo w podobnym czasie wymieniałem też łożysko w aucie taty i nie wiem które było jakiej firmy

chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Odkopuje temat. Niedługo czeka mnie wymiana tylnego prawego łożyska patrzyłem u znajomego w sklepie i w katalogu który on ma podawało łożyska z dwoma różnymi wymiarami otworu wewnętrznego w jednym było 33mm w drugim 36mm. I drugie pytanie czy warto kupić takie łożysko firmy JPN za 200 zł ?
- Od: 24 kwi 2014, 18:11
- Posty: 395
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r
Raz miałem piastę z łożyskiem JPN i wytrzymało bardzo krótko. Znajomy mówi "Jedziesz Przecież Niedaleko" – generalnie wg mnie najlepsze łożyska robi koyo, nsk, nachi i tego bym szukał.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości