Pozdrawiam
Pytanie odnosnie tylnego zawieszenia
1, 2
Hej żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu
dotyczy to tyłu auta ale konkretnie hamulców. Diagnosta powiedział, że ręczny jest słaby i trzeba to naprawić. W manualu jest rozrysowany tył z tarczo-bębnami, i że za ręczny odpowiadają szczęki, których z resztą nie ma w zamienniku. :/, a w serwisie po nr VIN powiedzieli, że w moim aucie nie ma tarczo-bębnów tylko same tarcze. Czy tylko w specjalnych wersjach były tarczo-bębny?, i na ile serwis może stwierdzić faktyczna wersję hamulców tylnych? i jak w końcu stwierdzić jakie mam hamulce z tyłu?
dzieki za wszelka pomoc, ale Xeda mam od niedawna
Pozdrawiam
Pozdrawiam
ja mam tarczo bębny w 929 HD w Xedzie 9 podejrzewam że zrobili same tarcze.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
wiesiek5 napisał(a):Założyłem już kilka tylnych stabilizatorów do Milleni przykład Vojtecku .
Potrzebne są 2 łączniki pręt stabilizator 2 gumy 2 obejmy 2 śruby 2 nakrętki 10M x1.25.
I już jest stabilizator montaż 30 min.
Wiesiek.
Jestem zainteresowany częściam. pytanko poszło na priva.

pozdrowienia
Robert
- Od: 26 mar 2005, 00:44
- Posty: 309
- Skąd: SZCZECIN
- Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v
Witam, a może mi ktoś powie z czego dobrać końcóke do regeneracji górnego wahacze do xeda9?
chodzi mi o to aby wymiart sworznia (tzn grubość i wysokość) był taki sam:)
chodzi mi o to aby wymiart sworznia (tzn grubość i wysokość) był taki sam:)
jak krasc to miliony, jak gwalcic to ksiezniczki, jak jezdzic to milenka;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
- Od: 29 wrz 2008, 16:46
- Posty: 62
- Auto: 2,5 v6 24v millenia 95r
zenith839 napisał(a):w Xedzie 9 podejrzewam że zrobili same tarcze.
To bardzo żle podejrzewasz są tarczo bęny, szczęki występują tylko w oryginale 170 zł komplet.
ariel87 napisał(a):może mi ktoś powie z czego dobrać końcóke do regeneracji górnego wahacze
Robiłem kiedyś coś takiego ale nie były potrzebne żadne inne końcówki. W miejsce wybitych plastików były wstawione nowe i to tyle. Płaciłem 50 zł za sztukę i stwierdziłem, że na dłuższą metę nie warto lepiej kupić nowe i spokój.
Pozdrawiam.
MAZDA to jest jazda
a jaka jest cena przedniego górnego od strony pasazera?
jak krasc to miliony, jak gwalcic to ksiezniczki, jak jezdzic to milenka;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
- Od: 29 wrz 2008, 16:46
- Posty: 62
- Auto: 2,5 v6 24v millenia 95r
No i wahacz zakupiony:) myślałem że są droższe:P
poraz drugi dziekuje Panu Wieśkowi
poraz drugi dziekuje Panu Wieśkowi
jak krasc to miliony, jak gwalcic to ksiezniczki, jak jezdzic to milenka;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
- Od: 29 wrz 2008, 16:46
- Posty: 62
- Auto: 2,5 v6 24v millenia 95r
Witajcie
Mam nastepujacy problem mianowicie gdy przy niskich prędkościach pokonuje np leżącego policjanta
to w momencie gdy kolo tyle bez względu które na niego najeżdża występuje taki głuchy stukot, nawet jak koła najeżdżają jedno po drugim to występują dwa stuki. Sytuacja się powtarza np gdy jadę po nierównej drodze tez tył stuka. Macie jakieś typy, podejrzenia? Może ktoś też miał podobny przypadek?
ps. sprawność tylnych amorów 79% i jak przejeżdżam np torowisko to jest ok.
Pozdrawiam
EDIT BY MOD:Przeniosłem do działu o tylnym zawieszeniu.
Mam nastepujacy problem mianowicie gdy przy niskich prędkościach pokonuje np leżącego policjanta
ps. sprawność tylnych amorów 79% i jak przejeżdżam np torowisko to jest ok.
Pozdrawiam
EDIT BY MOD:Przeniosłem do działu o tylnym zawieszeniu.
Sprawdź stan górnych drążków reakcyjnych.
U mnie w x9 tez występuje takie głuche stuknięcie w tylnym zawieszeniu. Wjeżdżając w niewielka nierówność bądź hamując mocniej na drodze połatanej.W xedosie9 mam jeszcze jeden problem w tylnym prawym kole. Gdy skręcając w prawo czy w lewo z predkoscia np.40km/h czuje jak ucieka mi tył samochodu jest jakiś luz na tylnym kole. Jak zaczne szarpać mocniej tylnym kolem to słychac stukanie i troszke zmienilo kąt czyli cos takiego lewe koło jest – I a prawe \. tylko ze to widac jak sie dobrze przyjze. Co to moze być, wie ktos?
-_
-_
- Od: 29 paź 2009, 15:11
- Posty: 6
jeżeli chodzi o stukanie w kołach (którymkolwiek), w momencie kiedy jesteście pewni na 100% że to nie amortyzatory rzućcie okiem na wahacz dolny i górny, konkretnie na sworznie. miałem ostatnio mały "wypadek przy pracy", czyt. wypięcie sworznia wahacza dolnego (był w złym stanie, pukał przy wybojach, a potem na koniec już skrzypiał, bo padało, przy skręcaniu) i powiem Wam, że lepiej to sprawdzić, niż potem ponieść konsekwencje, które przy dużej prędkości są dość poważne (zablokowanie koła, zablokowanie kierownicy, poślizg, ew. dachowanie <– nic przyjemnego, jak sądzę). Moja przygoda skończyła się lawetą i kupnem nowych felg, pomijając różne inne uszkodzenia widoczne na fotkach poniżej, a sama wymiana sworznia nic wielkiego, kosztuje w granicach 100 zł i na dobrą sprawę można by go wymienić pod blokiem samemu. Zdjęcia ku przestrodze:

pięknie zeszlifowana felga, która dodatkowo została przebita przez niesforny sworzeń

zbliżenie
i pozostałe obrażenia widoczne od spodu (osłony nie ma, bo po tej hulance zostały tylko marne strzępy)


jedna miseczka obtarta i druga miseczka obtarta

osłona wydechu poszła w cholerę

tak samo jak jedno z mocowań wydechu z tyłu

dodajmy do tego jeszcze zderzaczek
a wszystko to spowodowane jednym małym badziewiem:

_______________________________________________________________________
co do twojego problemu PIotrek23 sprawdź geometrie i ustawienie wszystkich drążków, lepiej nie ruszaj samochodu zanim się nie dowiesz co z nim jest. ja tak zrobiłem i proszę bardzo. zdecydowanie lepiej chyba uczyć się na błędach innych, co?
PS. szerokiej drogi

pięknie zeszlifowana felga, która dodatkowo została przebita przez niesforny sworzeń

zbliżenie
i pozostałe obrażenia widoczne od spodu (osłony nie ma, bo po tej hulance zostały tylko marne strzępy)




jedna miseczka obtarta i druga miseczka obtarta

osłona wydechu poszła w cholerę

tak samo jak jedno z mocowań wydechu z tyłu


dodajmy do tego jeszcze zderzaczek
a wszystko to spowodowane jednym małym badziewiem:

_______________________________________________________________________
co do twojego problemu PIotrek23 sprawdź geometrie i ustawienie wszystkich drążków, lepiej nie ruszaj samochodu zanim się nie dowiesz co z nim jest. ja tak zrobiłem i proszę bardzo. zdecydowanie lepiej chyba uczyć się na błędach innych, co?
PS. szerokiej drogi
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Masakra! Widziałem fotki już wcześniej,ale pierwszy raz widzę do czego może doprowadzić niesprawny sworzeń
Szerokości Piotrek!
Szerokości Piotrek!
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość