Wodzu napisał(a):To jak Marku temat skończony z drążkami?
Witam!
Podsumowując powtórzę to co wcześniej mówiłem:
– drążki z 626/MX6/X6 są innej długości niż do X9 – jest błąd w katalogu IC, który sprzedawcy notorycznie powielają.
– oba drążki są takiej samej długości
– przedlift a polift się różni się średnicą gwintu od strony przekładni kierowniczej. Wsześniejsze modele mają tam M18x1.5 a w poliftowym wykonaniu zmienione to zostało na M16x1.5 (ciekawe po kiego grzyba to zrobili?)
– symbol zamiennika z firmy OYODO: 30K3058OYO
To samo w/g katalogu GeParts: OE. T001-32-240 (oczywiście gwinty mamy M18x1.5)
– użytkownicy wersji poliftowej muszą się uśmiechnąć do jakiegoś tokarza aby to im przetoczył ale .... proponuję to zrobić dopiero PO wyjęciu starych drążków aby przypadkiem nie okazało się, ze mamy zamontowane drążki z starym wymiarem gwintu.
– w komplecie z nowym drążkiem nie ma podkładki zabezpieczającej. Jak się komuś uda nieuszkodzić starej to dobrze ale lepiej zaopatrzyć się w koronkową podkładką na właściwą średnicę gwintu (ja dodatkowo użyłem LOCTITE do gwintów)
– cena to coś około 40PLN/szt, za oryginał mazdowski w jednej z firm krzyknęli mi 560PLN więc uważam, że się opłaca
