problem z TCS
Kuba spróbuj z zapłonem jak mówi Wodzu może jest źle odchylony dostaje benzynę a iskra jest ciut za późno i tego może być efekt.
OT: Podesłał byś kilka fot swojej Madzi na PW czy maila
Chętnie bym obejrzał cacuszko 
Pozdrawiam
OT: Podesłał byś kilka fot swojej Madzi na PW czy maila
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ja mam chyba OBD 2 i nie mogę sprawdzić błędów, a jeśli mam OBD 1 to mi ich nie wyświetla. Zapłon zapóźno? W którą stronę go przyspieszyć? W stronę zderzaka, czy tyłu samochodu?
Radar88 podeślę Ci foteczki
Na razie nie wygląda ciekawie, muszę do lakiernika zaprowadzić. Środek mam wyprany, wyczyszczony, wypachniony.
Radar88 podeślę Ci foteczki
- Od: 30 maja 2010, 23:11
- Posty: 129
Masz OBD2 i zlacze diagnostyczne pod kierownica, od samego spodu, tuz nad pedalami. Lecz jesli nie pali sie kontrolka, to nie zwraca zadnych bledow, lub zaroweczka jest spalona/wyjeta. Objawy, ktore podajesz sa charakterystyczne dla nieszczelnosci/nadcisnienia w ukladzie podcisnien.
Czy pali sie kotrolka TCS OFF?
Pozdrawiam,
voytecku.
Czy pali sie kotrolka TCS OFF?
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku, dzięki Twojej wypowiedzi widzę światełko w tunelu
Ja od samego początku stawiałem na podciśnienia, były one poucinane przez gazowników, a że ktoś przywłaszczył sobie centralkę sterującą gazem (benzyna/aut.gaz/gaz) i po zakupie autko nie chciało mi odpalić, pomyślałem, że może coś blokować mi gaz i go po prostu odłączyłem całkowicie. Podłączyłem tak jak powinny być podłączone podciśnienia według schematu na pierwszej stronie. Reszty podłączeń nie mogłem odszukać na schematach i metodą prób i błędów je podłączałem.
Dokładnie tak jak piszesz TSC OFF mi się świecie, ale nie od razu. Odpalam auto na P i nic się nie świeci od TSC. Wrzucam na D jadę ok 2m auto słabnie, kilka razy mrugnie TSC, gaśnie i zapala się TSC OFF, po tym autko jedzie już normalnie.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie kiedy auto jest zimne, aż wciska w fotel od samego dołu na obrotomierzu. Jak złapie temperaturę, od dołu tak do 2-2,5 tyś, jest strasznie słaba i strzela w dolot. Jeśli dodam jej gazu zredukuje bieg, obroty wskoczą np. na 4 tyś, już ładnie śmiga.
Jeśli chodzi o CHECK to się świeci, resetowałem komputer (zdjąłem klemy i trzymałem hamulec ok 35s.) nic to nie dało.
Dokładnie tak jak piszesz TSC OFF mi się świecie, ale nie od razu. Odpalam auto na P i nic się nie świeci od TSC. Wrzucam na D jadę ok 2m auto słabnie, kilka razy mrugnie TSC, gaśnie i zapala się TSC OFF, po tym autko jedzie już normalnie.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie kiedy auto jest zimne, aż wciska w fotel od samego dołu na obrotomierzu. Jak złapie temperaturę, od dołu tak do 2-2,5 tyś, jest strasznie słaba i strzela w dolot. Jeśli dodam jej gazu zredukuje bieg, obroty wskoczą np. na 4 tyś, już ładnie śmiga.
Jeśli chodzi o CHECK to się świeci, resetowałem komputer (zdjąłem klemy i trzymałem hamulec ok 35s.) nic to nie dało.
- Od: 30 maja 2010, 23:11
- Posty: 129
Poczytaj tutaj:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 25&t=36848
Znajdziesz tam temat odnośnie podłączania się testerem diagnostycznym (niezbyt droga "zabawka").
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 25&t=36848
Znajdziesz tam temat odnośnie podłączania się testerem diagnostycznym (niezbyt droga "zabawka").
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam,
mam pytanie odnośnie czujnika ABS tylnej osi,mianowicie jak go wymontować.Z przodu trzyma się na 2 śrubach i czujnik mam w rękach a z tyłu to już nie takie proste,odkręciłem jedną śrubkę i
.
Wie może ktoś jak go wymontować?? Potrzebny mi będzie ponieważ przewód w mojej maździe jest przepalony więc bym chciał przyszykować czujnik do przełożenia.
Pozdrawiam,
Kamil
mam pytanie odnośnie czujnika ABS tylnej osi,mianowicie jak go wymontować.Z przodu trzyma się na 2 śrubach i czujnik mam w rękach a z tyłu to już nie takie proste,odkręciłem jedną śrubkę i

Wie może ktoś jak go wymontować?? Potrzebny mi będzie ponieważ przewód w mojej maździe jest przepalony więc bym chciał przyszykować czujnik do przełożenia.
Pozdrawiam,
Kamil
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dobrze a punkt 3 co oznacza
Bo punkt 2 dotyczący odkręcania śrubek jest zrobione lecz nie wiem jak go wyciągnąć (punkt 3)
Znalazłem tą stronę (835) w Manualu,może coś wyczytam jak go wymontować.
Pozdrawiam
Znalazłem tą stronę (835) w Manualu,może coś wyczytam jak go wymontować.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Moja przygoda z TA trwa dość długo... na sześć sztuk które chciałem wymontować udało mi się tylko jedną sztukę ocalić
Jeżeli jest mocno skorodowana to powodzenia
Jeżeli jest mocno skorodowana to powodzenia
Znaczy się on powinien wyjść po odkręceniu śrubki trzymającej go.Nic 10L W(ó)D(i)40% i może wyjdzie,jutro z rana zacznę go psikać a przy okazji zacznę demontaż draństwa u mnie,jak nie to na pałę skręcę,zalutuję i tyle,aby wtyczka była.
Wodzu ja wiem jak się to draństwo nazywa tylko pytałem jak to wyciągnąć,czy nie ma jeszcze jakiegoś mocowania,które trzyma.
Zobaczymy czy jutro się uda,jak wyjdzie to sukces
Dawid nawet mnie nie strasz,bo naprawdę na pałę skręcę kable.
Pozdrawiam
Wodzu ja wiem jak się to draństwo nazywa tylko pytałem jak to wyciągnąć,czy nie ma jeszcze jakiegoś mocowania,które trzyma.
Zobaczymy czy jutro się uda,jak wyjdzie to sukces
Dawid nawet mnie nie strasz,bo naprawdę na pałę skręcę kable.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Szczerze powiedziawszy to ja na Twoim miejscu jednak polutowałbym przewody bez demontażu czujnika.
Jak dobrze zaizolujesz to też będzie właściwie działało a tym samym czujnika ew. nie uszkodzisz
Jak dobrze zaizolujesz to też będzie właściwie działało a tym samym czujnika ew. nie uszkodzisz
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam wszystkich którzy mogą pomóc! Mam mały problemik świeci mi się TCS Off! Sprawdziłem wszystkie czujniki w kołach i mają przejście, zresetowałem komputer i nadal ten sam problem! Tak jakby nie widział jakiegoś przegubu wiem że podobna sytuacja była jak miałem wyciągnięty przegub bo coś robiłem z zawiechą i odpaliłem auto to było coś takiego że chciał się wkręcić na obroty ale tak jakby tcs próbował go przyhamować! Proszę o podpowiedzi!
- Od: 16 sty 2007, 01:22
- Posty: 9
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda Xedos 9 TA 2.5 V6
dobra odpowiedzcie mi na pytanie czy czujnik położenia przepustnicy ma wpływ na to zeby nie działał TCS? Bo z mądrej księgi wyczytałem że czujnik ten powinien się stykać z blaszkami przepustnicy i że tylko w neutralnym swoim położeniu powinien mieć przejście na dwóch dolnych pinach a nie gdy jest już wykonany jakiś ruch?
- Od: 16 sty 2007, 01:22
- Posty: 9
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda Xedos 9 TA 2.5 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości