Cześć,szukam informacji jak powinno się ustawić środkowy wahacz?
Czy przypadkiem coś mi się nie przedstawiło? Ta środkowa duża kreska nie powinna się pokrywać z
tą dolną?
Wydaje mi się ze koło mam delikatnie pochylone górą do wewnątrz,co by tłumaczyło delikatne podcięcie opony wewnątrz.
Jakieś rady?
Ustawienie kątów środkowego wahacza
Strona 1 z 1
Beny napisał(a):Jakieś rady?
jechać na ustawienie zbieżności tył+przód. bo na oko to i tak tego nie ustawisz żeby było dobrze a jak podcina to znaczy że jest źle.
Zbieżność będzie robiona,tylko jak pisałem wydaje mi się ze to trzeba na znaki ustawić. Nie sprawdziłem z drugiej strony jak jest bo mnie deszcz zastał,a wydaje mi się ze ktoś pisał o tych ustawieniach tylko nie mogę znaleźć.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Oczywiście masz koło przestawione, widać to na oko, to by też tłumaczyło dlaczego kierownica jest lekko przestawiona. Prawdopodobnie wywaloną masz też tuleję wahacza a nawet na jest to pewne, samo się nie przestawiło. To że jest tak obrócona podkładka mimośrodowa to zasługa fachura który wcześniej ustawiał geometrię kilka lat wstecz. Podnieś auto, chwyć koło w pionie(góra i dół) i spróbuj poszarpać, jak wyczujesz luz zdejmij koło chwyć zwrotnicę na górze i poruszaj, powinieneś zobaczyć luz na środkowym wahaczu.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Sprawdź dokładnie ten wahacz, sam się nie przestawił kąt pochylenia. Na aucie stojącym na kołach możesz nie wyczuć tego luzu. Nie obracaj podkładki, ona ma się kręcić razem ze śrubą, od strony łba śruby jest taka sama podkładka, powinna być w tej samej pozycji.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Jest jeszcze jedna opcja ktoś kto zmieniał [waaaco?] skręcił nie zwracając na to uwagę
W sumie wystarczy żeby przekręcić śrubę o 90stopni w lewo i Przemek będzie spał spokojnie(j) tyle że ustawienie się nie zmieni więc tak czy siak będzie musiał jechać na geometrię. Uczepiłem się tego luzu, z kilku powodów, pierwszy jest taki, że szkoda wydawać kasę na regulację skoro pomiar będzie zafałszowany, drugi jest taki że nie musi być wcale zadowolony z takiego ulokowania kasy(chociaż to nie moja kasa więc w sumie...) a trzeci jest taki że wydawało mi się jakby podczas przyspieszania zmieniała się geometria i trzeba było korygować kierownicą kierunek jazdy,
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
chyba tak było,podkładki były źle złożone. Ustawilem na znaki to z drugiej strony było odwrotnie.krzysek71 napisał(a):Jest jeszcze jedna opcja ktoś kto zmieniał [waaaco?] skręcił nie zwracając na to uwagę
Jak poprawiłem to pojawił się luz i stukanie którego nie mogłem zlokalizować.
Dopisano 19 maja 2018 23:24:
chyba tak było,podkładki były źle złożone. Ustawilem na znaki to z drugiej strony było odwrotnie.krzysek71 napisał(a):Jest jeszcze jedna opcja ktoś kto zmieniał [waaaco?] skręcił nie zwracając na to uwagę
Jak poprawiłem to pojawił się luz i stukanie którego nie mogłem zlokalizować.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości