Vademecum obsługi/serwisu/napraw ASB
Poprawiłem temat. Przy zakładaniu nowych wątków stosuj się już do regulaminu : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13519
A co do Twojego pytania, przyczyną może być uszkodzona skrzynia ? Opisz dokładniej, jak pracuje skrzynia – czy szarpie, czy nie ma poślizgów, itp.
Pozdrawiam.
A co do Twojego pytania, przyczyną może być uszkodzona skrzynia ? Opisz dokładniej, jak pracuje skrzynia – czy szarpie, czy nie ma poślizgów, itp.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
RSV napisał(a):silnik wchodzi na obroty a auto sie praktycznie nie rozpedza
To jest prawie nie realne co piszesz, silnik na wysokich obrotach i nie ciągnie.A może już jest przy górnej granicy i nie ciągnie? A przy normalnej jeździe nie ma jakichś dziwnych objawów, normalnie przełąncza przy wysokich obrotach?
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Puhcio napisał(a): ktora poprzez pośliz nie przekazuje mocy na koła .
Dlatego napisałem żeby napisał coś więcej. Bo jak przełancza normalnie przy wyższych obrotach, to dziwne że się ślizga przy kickdownie.

W oczekiwaniu na nowy podpis...
Puhcio napisał(a):Italiano napisał(a):Bo jak przełancza normalnie przy wyższych obrotach
Ale on tak nie napisał
To jest w sensie pytania – że jak przełancza......itd. Rozumiesz?
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Italiano napisał(a):To jest w sensie pytania – że jak przełancza......itd. Rozumiesz?
Nie koniecznie – może dobrze redukować bieg, ale nie "zapinać" biegu 2 biegi niżej ....
Ps. Najlepiej by było, gdyby RSV sprecyzował pytanie ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
RSV napisał(a):Mam pytanko.Czy wiecie co jest nie tak robiac kick down redukuje bieg,silnik wchodzi na obroty a auto sie praktycznie nie rozpedza
Jesli schodzi 4-3 (ale tez inne), sa wahania przelozenia, to niestety czeka Cie wizyta w serwisie skrzyn automatycznych. Zadnych lampek kontrolnych na desce?
a umnie wczoraj rownież ZONK. jade sobie spokojnie i nagle włączył mi sie HOLD. Zaniepokojony i zdumiony (a jakże
) zatrzymałem się. Zgasiłem silnik, podumałem chwilę i ponownie odpaliłem. Z poczatku OK potem znów ta sama sytuacja. Po ponownym zgaszeniu i odpaleniu silnika już nic się nie działo. Dzisiaj żona jechała do pracy i po jakichś 25 km znów jej się włączył. Po reakcji jak powyżej wszystko OK do teraz (odpukać w niemalowane i puste)
a teraz pytanie. Nie stwierdziliśmy jakiegoś wspólnego mianownika dla zapaleń sie HOLDa. Co może być tego przyczyną? Jakie są najczęstsze powody włączania się tryby awaryjnego skrzyni. Powiem tyle, że olej jest, biegi przełącza równiutko i bez szarpnięć (no może delikatnie lubi szarpnąć z rana). Jakieś wskazówki?
a teraz pytanie. Nie stwierdziliśmy jakiegoś wspólnego mianownika dla zapaleń sie HOLDa. Co może być tego przyczyną? Jakie są najczęstsze powody włączania się tryby awaryjnego skrzyni. Powiem tyle, że olej jest, biegi przełącza równiutko i bez szarpnięć (no może delikatnie lubi szarpnąć z rana). Jakieś wskazówki?
V6 is the BE(A)ST
Pozdrawiam
Piotrek
Pozdrawiam
Piotrek
- Od: 30 sie 2004, 12:52
- Posty: 153
- Skąd: Zależy dokąd jadę
- Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6
ptrklm napisał(a):jade sobie spokojnie i nagle włączył mi sie HOLD.
Globy napisał(a):niestety czeka Cie wizyta w serwisie skrzyn automatycznych.
Hmmm, zapalenie HOLD'a nigdy nie wróży czegoś dobrego. Jaki masz przebieg ? Jakieś inne objawy (min. ślizganie się, wachania przy zmianie biegu, itp) ?
Ps. Prospekty już zrgane, za niedługo się wybiorę na pocztę i wyśle razem (bo mam jeszce coś do wysłania)
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Puhcio napisał(a):Jaki masz przebieg ?
180.000
Puhcio napisał(a):Jakieś inne objawy (min. ślizganie się, wachania przy zmianie biegu, itp) ?
No właśnie nic z tych rzeczy. Po prostu z nieba
Puhcio napisał(a):Globy napisał:
niestety czeka Cie wizyta w serwisie skrzyn automatycznych.
No i tego chciałbym uniknąć. Jak masz jakieś pomysły to wal

A tak nawiasem pytając – gdzie jest czujnik temperatury silnika? W głowicy jak przypuszczam, ale gdzie dokładnie (fotka mile widziana)?
V6 is the BE(A)ST
Pozdrawiam
Piotrek
Pozdrawiam
Piotrek
- Od: 30 sie 2004, 12:52
- Posty: 153
- Skąd: Zależy dokąd jadę
- Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6
Jedz odczytac kody. HOLD nie zapala sie w sytuacjach mozliwych do opisania z powodu kumulowania bledow przed poinformowaniem o ich wystapieniu (pewnej grupy bledow).
the right man in the wrong place...
Nie zwlekaj.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość