Regeneracja kompresora (TA KJ)
a ja nie kupie Millera bo sie jednak go boje a nie popierdalam autostradami wiec nie potrzebne mi 211 koni... a na zwykle drogi to lans tym samochodme musi byc max `100 kmh
Pozdro i zazdroszcze odwagi dla millerkow:D
Pozdro i zazdroszcze odwagi dla millerkow:D
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
exkita napisał(a):nie popierdalam autostradami wiec nie potrzebne mi 211 koni
Przyjacielu to nie o to chodzi....na autostrade to i 150 kucy wystarczy, i to nawet nie. Tu nie chodzi o prędkość
W oczekiwaniu na nowy podpis...
exkita tu nie chodzi o autostrady i zapierdu 230 km/h Ale tak na światłach jest przyjemnie, jak obok stoi ciebie koleś w BMW "tuning" i warczy, ryczy a no zielonym wącha tymek od Madzi. A ja w tedy mogę mu pokazać . No i tem cudowny świst SC to muzyka dla moich uszów Mi też nieraz X9 spędza sen z powiek, ale dla Millerka.......... WARTO
- Od: 12 paź 2007, 13:00
- Posty: 25
- Skąd: Ozorków
- Auto: Xedos 9 2,3 Miller 96r
ech.... nie mow tak bo znwou zaczne myslec dziwnie i znowu przez pol roku bede wybieral... Narazie zostaje 2.5 ... PS. jechalem ostatnio millerkiem... on ma nawet kopyto od 140 do 180 non stop ciagnie... przesada... to jest w nim piekne... ech... nie wiem sam... Pozdrowka dla Was... Gdyby byla W Polsce MIllena w nowej kascie z 2.3 to bralbym odrazu./..
A tak same stare zadnej Milleni S :/
A tak same stare zadnej Milleni S :/
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
ech.... nie mow tak bo znwou zaczne myslec dziwnie i znowu przez pol roku bede wybieral... Narazie zostaje 2.5 ... PS. jechalem ostatnio millerkiem... on ma nawet kopyto od 140 do 180 non stop ciagnie... przesada... to jest w nim piekne... ech... nie wiem sam... Pozdrowka dla Was... Gdyby byla W Polsce MIllena w nowej kascie z 2.3 to bralbym odrazu./..
A tak same stare zadnej Milleni S :/
A tak same stare zadnej Milleni S :/
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
exkita napisał(a):... on ma nawet kopyto od 140 do 180 non stop ciagnie... przesada... to jest w nim piekne... ech...
Taa , z III na IV wskakuje przy ok 165km/h i to jest przyjemne. i dalej idzie.Te 210KM jest OK.
pozdrowienia
Robert
- Od: 26 mar 2005, 00:44
- Posty: 309
- Skąd: SZCZECIN
- Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v
K4M1L napisał(a):Voytecku ale ty tajemniczy jesteś. Powiedz żebym wiedział jaki mam brać kredyt
K4M1L napisał(a):Mniej?
O wiele mniej
trojanrob napisał(a):Taa zeby , z III na IV wskakuje przy ok 165km/h i to jest przyjemne. i dalej idzie.Te 210KM jest OK.
Dziwne, u mnie na 3 do 190km/h dochodzi i dopiero zmienia
Pozdrawiam,
voytecku.
Hej wiem wiem
Tak mi zmienia biegi z po ostatniej wizycie w ASO MAzdy Szczecin w grudniu 2007 (wiem ,że słabo wcześniej szła na III biegu do 190-200km/h).
***NIE POLECAM TEGO SERWISU***
ale w manualu stoi:
D RANGE TEST
Zmieniali mi uszczelkę pod pokrywą zaworów (RH przy przegrodzie) i oddali samochód z:
-cieknącym ojejem,
-walniętą sondą, (posprawdzałem wszystkie sondy miernikiem – jeszcze jedna ma walniętą grzałkę)
-popapranymi podciśnieniami,
-połamanymi plastikami,
-źle dokręconymi lub nie dokręconymi elementami.
-wywiniętą gumą łączącą przepustnicę z komorą rezonansową itd.
i zwalili wszystko , że to przez świece słabo się zbiera i wymienli moje irydowe na jakieś zwykłe, k...wa co za serwis.
Korespondowałem z Wieśkiem z Dębicy i prostuję wszystko po woli bo mam tylko czas w niektóre weekendy (a do żadnego serwisu nie oddam – no chyba , że Wiesiek)
Została mi do wymiany jeszcze jedna sonda i właściwe świece (platyny) – jak wymienię to potestuję.
I jak będzie źle to trzeba szukać dalej co sp....li.
----
Wymienione świece i znalezione – podmienione podciśnienia :
Tak mi zmienia biegi z po ostatniej wizycie w ASO MAzdy Szczecin w grudniu 2007 (wiem ,że słabo wcześniej szła na III biegu do 190-200km/h).
***NIE POLECAM TEGO SERWISU***
ale w manualu stoi:
D RANGE TEST
Zmieniali mi uszczelkę pod pokrywą zaworów (RH przy przegrodzie) i oddali samochód z:
-cieknącym ojejem,
-walniętą sondą, (posprawdzałem wszystkie sondy miernikiem – jeszcze jedna ma walniętą grzałkę)
-popapranymi podciśnieniami,
-połamanymi plastikami,
-źle dokręconymi lub nie dokręconymi elementami.
-wywiniętą gumą łączącą przepustnicę z komorą rezonansową itd.
i zwalili wszystko , że to przez świece słabo się zbiera i wymienli moje irydowe na jakieś zwykłe, k...wa co za serwis.
Korespondowałem z Wieśkiem z Dębicy i prostuję wszystko po woli bo mam tylko czas w niektóre weekendy (a do żadnego serwisu nie oddam – no chyba , że Wiesiek)
Została mi do wymiany jeszcze jedna sonda i właściwe świece (platyny) – jak wymienię to potestuję.
I jak będzie źle to trzeba szukać dalej co sp....li.
----
Wymienione świece i znalezione – podmienione podciśnienia :
pozdrowienia
Robert
- Od: 26 mar 2005, 00:44
- Posty: 309
- Skąd: SZCZECIN
- Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v
exkita napisał(a):Nie sprzedales Pejsmen? Co sie stalo? nadal trzymasz millerka? WIdze ze go katujesz A tak sie zastrzegales ze do lansu Ci potrzebne to autko
Pozdro
Za darmo go nie oddam, bo wiesz w jakim jest stanie
a lansować sie nie muszę autkiem tylko inteligencją.
Najczęściej lansuję się jednak... rowerem jak juz jesteś tak ciekawy.
- Od: 22 gru 2007, 02:26
- Posty: 19
- Auto: Xedos 9 Miller
Nie zrozumielismy sie kolego. Lans – w tym okresleniu widze zle odebrany... Zazartowalem sobie troche... I bardzo dobrze roisz ze go trzymasz... powinien taki jeden z drugim zauwazyc ze nie kupujac millerka od Ciebie robi blad.
Pozdrawiam.
PS. jaka cena minimalna teraz jest za niego? I jak sie spisuje gaz?
Pozdrawiam.
PS. jaka cena minimalna teraz jest za niego? I jak sie spisuje gaz?
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
Pani i Panowie, z bólem serca i głowy stwierdzam że regeneracja turbinki panu Expertowi od turbinek się nie powiodła. Już miałem dosyć eksperymentowania i obstawaniu przy tym że turbo jest OK,a winny silnik. Kupiłem ostatnio Millenie z Millerkiem, potasowałem turbinki i okazało się że DUPA !, turbo wali na lewo i prawo. Puszcza olej w wydech jak poje...
Więc na dniach odwiozę do ponownej regeneracji (niech się martwi), a ja przerzucam, motorki i śmigam Millerkiem z '98 roczku.
ehhhh, swoją drogą to mój KL też domaga się uwagi (może nowy lakierek)
Pozdrawiam
Więc na dniach odwiozę do ponownej regeneracji (niech się martwi), a ja przerzucam, motorki i śmigam Millerkiem z '98 roczku.
ehhhh, swoją drogą to mój KL też domaga się uwagi (może nowy lakierek)
Pozdrawiam
9 FOREVER
- Od: 8 gru 2006, 00:30
- Posty: 24
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 9, '93, 2.0 KF,
aaaaaaaaa, i jeszcze jedno. Co powiecie na Millera po lifcie?
Roczniki już fajniejsze, ale ten przód jakoś do mnie nie przemawia :/
I gdyby ktoś potrzebował części do MILLENII to mam , bo autko idzie w drzazgi.
Roczniki już fajniejsze, ale ten przód jakoś do mnie nie przemawia :/
I gdyby ktoś potrzebował części do MILLENII to mam , bo autko idzie w drzazgi.
9 FOREVER
- Od: 8 gru 2006, 00:30
- Posty: 24
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 9, '93, 2.0 KF,
czesc.od miesiaca stalem sie uzytkownikiem 9-tki z 1999 roku z silnikiem 2,3 miller.kupujac ja mnialem swiadomosc,ze z silnikiem jest cos nie tak.po odpaleniu kopcila lokomotywowo i nie czuc tych210 koni.od tego czasu zrobilem 800 km,a to tylko dlatego,ze machanik taki termin dal.nie mnialem mozliwosci naprawy u kogokolwiek innego-raz,ze nikt nie chcial jej naprawic-dwa,nie do przyjecia jest kiedy fachowiec po otworzeniu maski spogladajac na mator twierdzi,ze tego nieda sie naprawic i najlepiej zmienic auto,a co z tym?pytam.?zakochalem sie w niej od pierszego dotkniecia kierownicy siedziac przy zamknietych drzwiach(wystarczy podniecania).od dwoch dni jest u zaufanego naprawcy fakt-twierdzi,ze jeszcze nie mnial doczynienia z takim silnikiem,ale "lubi wyzwania"nie powiem zaimponowal mi.do tego dobra opinia i mila atmosfera i ten pedantyczny pozadek na warsztacie.wiem wiesiek debica to on jest fachowcem ktory juz wie co i jak,ale...za daleko.dzis pojechalem do mechanika obadac teren co i co z moja mazda.pokazal mi kompresor(turbo)caly zalany olejem nie tylko on.w sumie wszystko zalane olejem,tam gdzie oleju nie powinno byc-on byl-zalamka.musze zalatwic kompresor lub naprawic ten.dzwonilem w kilka miejsc,ale nikt nie moze mi pomoc w naprawie tego,opadaja mi rece co zrobic?nowy?gdzie szukac?cos slyszalem o ebeyu czy cos takiego,ale nie moge znalezc.pomocy!!!
- Od: 4 paź 2008, 19:51
- Posty: 12
- Skąd: grudziadz
- Auto: xedos9 2,3miller 1999 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość