Strona 1 z 1

Xedos 9 manual swap z Kl na KJ

PostNapisane: 24 lis 2008, 22:32
przez Martinez81
Pytanie kieruję glównie do Wieśka. Chodzi mi czy da się spiąć Millera z manualem z KL?? :D

Myślalem nad KL-ZE, ale większość mi odradza, bo podobno to co uzyskam nie jest warte wrzuconych 6tyś. PLN. :] Dlatego zacząlem się zastanawiać nad montażem KJ czyli Millerka. :)

A może ktoś z was może coś poradzić, żeby poprawić dól w KL'ce. :D Czuję niedobór mocy. :D

PostNapisane: 25 lis 2008, 17:48
przez Reagan
moja rada

– jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny :D,

– a jak już chcesz mazdę to po prostu kup millera (jest tylko a automacie) ale na kompresor od razu szykuj kasę chyba że wolisz dolewać często oleju (chyba że kupisz od Voytecku), albo kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.

miller nie bardzo podejdzie do budy z KaLeką w ogóle z tym swapem to by było dużo problemów ale do odważnych świat należy, jeśli się zdecydujesz na pewno będę Ci kibicował :)

pozdrawiam

PostNapisane: 25 lis 2008, 19:13
przez Martinez81
Reagan napisał(a):jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny :D

Reagan napisał(a):kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.


To wszystko spora kasa, której nie mam. :D


Reagan napisał(a):a jak już chcesz mazdę to po prostu kup millera (jest tylko a automacie) ale na kompresor od razu szykuj kasę chyba że wolisz dolewać często oleju (chyba że kupisz od Voytecku)


Automat to nie dla mnie. ;P :D


Reagan napisał(a):miller nie bardzo podejdzie do budy z KaLeką


I tu i tu buda jest ta sama.

Poza tym rodzina silników "K", więc pomyślałem, że może udałoby się spiąć skrzynie z Milleram. :) Wtedy byłaby bajka. :D

Czekam na kolejne wypowiedzi. :)

PostNapisane: 25 lis 2008, 22:13
przez Globy
Zadzwoń do Wieśka, bo nikt inny i tak nie zna, ani nie podejmie się tego ;) Na pewno miałby poniżej 7 s do "setki", skrzynia z KL'a jest wytrzymała (ewentualnie z FS'a), tylko z komputerem...

PostNapisane: 25 lis 2008, 22:59
przez Martinez81
W końcu konstruktywny post. :D Wiem, że tylko on mógłby tego spróbować. :)

W sumie byłoby to wyzwanie dla niego. :) Tylko ciekaw jestem z jaką kwotą trzeba się liczyć. Swap na KLZE to ok 6tyś PLN. Na tyle może mógłbym sobie pozwolić.:)

PostNapisane: 26 lis 2008, 09:49
przez Reagan
Martinez81 napisał(a):I tu i tu buda jest ta sama.


tak ale mocowania silnika, skrzyni i innych pierdół są chyba inne

generalnie czarno to widzę ale wszystko zależy od Twojej determinacji – Wiesiek raczej nie będzie chciał tego robić a problemów przed w trakcie i po na pewno będzie dużooooo – a z Suwałk do Dębicy dalekoooo ;)

Martinez81 napisał(a):To wszystko spora kasa, której nie mam.


za 40 tys. zł możesz mieć Ci w już naprawdę niezłym stanie wiekowo podobne do Twojego KLa a są jeszcze takie fajne wózki jak np. XJR
zabawa ze swapem moim zdaniem nie zamknie się w 10 tys. dlatego może lepiej sprzedać KLa i dołożyć równowartość rzeźbienia – przynajmniej ja bym tak zrobił :)

PostNapisane: 26 lis 2008, 16:48
przez Martinez81
Chyba jednak będzie, któreś z japońskich GT(koniecznie japońskie), ale to wiosna pokaże. :)

PostNapisane: 27 lis 2008, 02:00
przez zenith839
RB26DETT wrzuć od razu. Szkoda po drodze zatrzymywać się przy KL-ZE. Jak wypas to wypas :D

Zresztą podzielam opinię kolegów, lepiej kupić japońskie GT i bawić się nim. Kto wie może na wiosnę 300ZX albo NSX Type-S.

PostNapisane: 27 lis 2008, 02:34
przez bazyl wspaniały
Martinez81 napisał(a): Chodzi mi czy da się spiąć Millera z manualem z KL??

nie, a dlaczego to już Wiesiek niech się wypowie. Sam fakt że komp silnika i skrzyni to jedno pudełko, i weź tu wymyśl emulator skrzyni automatycznej <lol>
Temat przegadałem już z Wieśkiem bo kiedyś ubzdurałem sobie że wsadzę do siebie Millera zostawiając MT z KL. Niestety, aż tyle nie zarabiam :(


Martinez81 napisał(a):Reagan napisał:
jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny

Reagan napisał:
kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.


To wszystko spora kasa, której nie mam.

oj chyba taniej niż przeswapowanie KJta do manuala :]

Reagan napisał(a):Wiesiek raczej nie będzie chciał tego robić a problemów przed w trakcie i po na pewno będzie dużooooo

zrobił by, wszystko jest kwestią kasy. Za kilka zer po 1 sam bym się za to zabrał <lol>. Takie coś to podejżewam wiele dni experymentów, przeróbek i innych cudactw. Przez ten czas zrobił by sporo innych aut, aby to zrównoważyc połowę kasy na robociznę byś wydał. No taki lajf i nic nie poradzisz

PostNapisane: 27 lis 2008, 09:10
przez wiesiek5
I już macie odpowiedz.
Bazyl już to wyjaśnił.
Wiesiek.

PostNapisane: 28 lis 2008, 16:44
przez voytecku
Martinez81 napisał(a):Automat to nie dla mnie

Troche pojezdzisz, to zmienisz zdanie :)

Pozdrawiam,
voytecku.

ZAMIANA SKRZYNI XEDOS 9 1999 r. 2.3 turbo

PostNapisane: 16 sty 2009, 23:46
przez tasman6666
WITAM JESTEM NOWY MAM ZAMIAR KUPIC XEDOSKE 9 Z 1999 R. 2.3 TURBO 211 KM TYLKO JEST PROBLEM JEST W AUTOMACIE,MOJE PYTANIE JEST NASTEPUJACE CZY JEST MOZLIWOSC WSADZIC TAM MANUALNA SKRZYNIE BIEGOW?pytajnik

PostNapisane: 17 sty 2009, 03:37
przez bazyl wspaniały
tasman6666 napisał(a): CZY JEST MOZLIWOSC WSADZIC TAM MANUALNA SKRZYNIE BIEGOW

normalnie nie ma chyba że masz duuuuużo kasy na zbyciu (podejżewam że tyle ile za samochód dałeś)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63945

PostNapisane: 17 sty 2009, 11:16
przez Solo
Kłaniam się,

skoro masz zamiar robić taką "rzeźbę", to daj lepiej spokój temu autu, w jakimkolwiek stanie by ono nie było. Proszę :)

PostNapisane: 17 sty 2009, 12:01
przez Italiano
tasman6666 napisał(a):JESTEM NOWY

Widać...a w dodatku...CapsLock ci sie zaciął <:> Temat może jeszcze by uszedł...ale brak Opisu. A poza tym jest podobny temat nawiązujący do Millera i MT. Dlatego przenoszę.