Myślalem nad KL-ZE, ale większość mi odradza, bo podobno to co uzyskam nie jest warte wrzuconych 6tyś. PLN.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A może ktoś z was może coś poradzić, żeby poprawić dól w KL'ce.
www.mazdaspeed.pl
Reagan napisał(a):jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny
Reagan napisał(a):kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.
Reagan napisał(a):a jak już chcesz mazdę to po prostu kup millera (jest tylko a automacie) ale na kompresor od razu szykuj kasę chyba że wolisz dolewać często oleju (chyba że kupisz od Voytecku)
Reagan napisał(a):miller nie bardzo podejdzie do budy z KaLeką
Martinez81 napisał(a):I tu i tu buda jest ta sama.
Martinez81 napisał(a):To wszystko spora kasa, której nie mam.
Martinez81 napisał(a): Chodzi mi czy da się spiąć Millera z manualem z KL??
Martinez81 napisał(a):Reagan napisał:
jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny
Reagan napisał:
kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.
To wszystko spora kasa, której nie mam.
Reagan napisał(a):Wiesiek raczej nie będzie chciał tego robić a problemów przed w trakcie i po na pewno będzie dużooooo
tasman6666 napisał(a): CZY JEST MOZLIWOSC WSADZIC TAM MANUALNA SKRZYNIE BIEGOW
tasman6666 napisał(a):JESTEM NOWY
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość