Xedos 9 manual swap z Kl na KJ

Postprzez Martinez81 » 24 lis 2008, 22:32

Pytanie kieruję glównie do Wieśka. Chodzi mi czy da się spiąć Millera z manualem z KL?? :D

Myślalem nad KL-ZE, ale większość mi odradza, bo podobno to co uzyskam nie jest warte wrzuconych 6tyś. PLN. :] Dlatego zacząlem się zastanawiać nad montażem KJ czyli Millerka. :)

A może ktoś z was może coś poradzić, żeby poprawić dól w KL'ce. :D Czuję niedobór mocy. :D
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez Reagan » 25 lis 2008, 17:48

moja rada

– jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny :D,

– a jak już chcesz mazdę to po prostu kup millera (jest tylko a automacie) ale na kompresor od razu szykuj kasę chyba że wolisz dolewać często oleju (chyba że kupisz od Voytecku), albo kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.

miller nie bardzo podejdzie do budy z KaLeką w ogóle z tym swapem to by było dużo problemów ale do odważnych świat należy, jeśli się zdecydujesz na pewno będę Ci kibicował :)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2005, 16:39
Posty: 127
Skąd: Legionowo
Auto: millenia KL

Postprzez Martinez81 » 25 lis 2008, 19:13

Reagan napisał(a):jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny :D

Reagan napisał(a):kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.


To wszystko spora kasa, której nie mam. :D


Reagan napisał(a):a jak już chcesz mazdę to po prostu kup millera (jest tylko a automacie) ale na kompresor od razu szykuj kasę chyba że wolisz dolewać często oleju (chyba że kupisz od Voytecku)


Automat to nie dla mnie. ;P :D


Reagan napisał(a):miller nie bardzo podejdzie do budy z KaLeką


I tu i tu buda jest ta sama.

Poza tym rodzina silników "K", więc pomyślałem, że może udałoby się spiąć skrzynie z Milleram. :) Wtedy byłaby bajka. :D

Czekam na kolejne wypowiedzi. :)
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez Globy » 25 lis 2008, 22:13

Zadzwoń do Wieśka, bo nikt inny i tak nie zna, ani nie podejmie się tego ;) Na pewno miałby poniżej 7 s do "setki", skrzynia z KL'a jest wytrzymała (ewentualnie z FS'a), tylko z komputerem...
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Martinez81 » 25 lis 2008, 22:59

W końcu konstruktywny post. :D Wiem, że tylko on mógłby tego spróbować. :)

W sumie byłoby to wyzwanie dla niego. :) Tylko ciekaw jestem z jaką kwotą trzeba się liczyć. Swap na KLZE to ok 6tyś PLN. Na tyle może mógłbym sobie pozwolić.:)
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez Reagan » 26 lis 2008, 09:49

Martinez81 napisał(a):I tu i tu buda jest ta sama.


tak ale mocowania silnika, skrzyni i innych pierdół są chyba inne

generalnie czarno to widzę ale wszystko zależy od Twojej determinacji – Wiesiek raczej nie będzie chciał tego robić a problemów przed w trakcie i po na pewno będzie dużooooo – a z Suwałk do Dębicy dalekoooo ;)

Martinez81 napisał(a):To wszystko spora kasa, której nie mam.


za 40 tys. zł możesz mieć Ci w już naprawdę niezłym stanie wiekowo podobne do Twojego KLa a są jeszcze takie fajne wózki jak np. XJR
zabawa ze swapem moim zdaniem nie zamknie się w 10 tys. dlatego może lepiej sprzedać KLa i dołożyć równowartość rzeźbienia – przynajmniej ja bym tak zrobił :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2005, 16:39
Posty: 127
Skąd: Legionowo
Auto: millenia KL

Postprzez Martinez81 » 26 lis 2008, 16:48

Chyba jednak będzie, któreś z japońskich GT(koniecznie japońskie), ale to wiosna pokaże. :)
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez zenith839 » 27 lis 2008, 02:00

RB26DETT wrzuć od razu. Szkoda po drodze zatrzymywać się przy KL-ZE. Jak wypas to wypas :D

Zresztą podzielam opinię kolegów, lepiej kupić japońskie GT i bawić się nim. Kto wie może na wiosnę 300ZX albo NSX Type-S.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez bazyl wspaniały » 27 lis 2008, 02:34

Martinez81 napisał(a): Chodzi mi czy da się spiąć Millera z manualem z KL??

nie, a dlaczego to już Wiesiek niech się wypowie. Sam fakt że komp silnika i skrzyni to jedno pudełko, i weź tu wymyśl emulator skrzyni automatycznej <lol>
Temat przegadałem już z Wieśkiem bo kiedyś ubzdurałem sobie że wsadzę do siebie Millera zostawiając MT z KL. Niestety, aż tyle nie zarabiam :(


Martinez81 napisał(a):Reagan napisał:
jak czujesz niedobór mocy od dołu to kup jakieś V8 a najlepiej V12 np. 850 CSi ( tylko CSi to jest manual bo cała reszta szła w automacie) i dół będziesz miał potworny

Reagan napisał:
kup MPS-a – osiągi bez porównania lepsze od millera.


To wszystko spora kasa, której nie mam.

oj chyba taniej niż przeswapowanie KJta do manuala :]

Reagan napisał(a):Wiesiek raczej nie będzie chciał tego robić a problemów przed w trakcie i po na pewno będzie dużooooo

zrobił by, wszystko jest kwestią kasy. Za kilka zer po 1 sam bym się za to zabrał <lol>. Takie coś to podejżewam wiele dni experymentów, przeróbek i innych cudactw. Przez ten czas zrobił by sporo innych aut, aby to zrównoważyc połowę kasy na robociznę byś wydał. No taki lajf i nic nie poradzisz
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez wiesiek5 » 27 lis 2008, 09:10

I już macie odpowiedz.
Bazyl już to wyjaśnił.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez voytecku » 28 lis 2008, 16:44

Martinez81 napisał(a):Automat to nie dla mnie

Troche pojezdzisz, to zmienisz zdanie :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez tasman6666 » 16 sty 2009, 23:46

WITAM JESTEM NOWY MAM ZAMIAR KUPIC XEDOSKE 9 Z 1999 R. 2.3 TURBO 211 KM TYLKO JEST PROBLEM JEST W AUTOMACIE,MOJE PYTANIE JEST NASTEPUJACE CZY JEST MOZLIWOSC WSADZIC TAM MANUALNA SKRZYNIE BIEGOW?pytajnik
tasman6666
 

Postprzez bazyl wspaniały » 17 sty 2009, 03:37

tasman6666 napisał(a): CZY JEST MOZLIWOSC WSADZIC TAM MANUALNA SKRZYNIE BIEGOW

normalnie nie ma chyba że masz duuuuużo kasy na zbyciu (podejżewam że tyle ile za samochód dałeś)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63945
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Solo » 17 sty 2009, 11:16

Kłaniam się,

skoro masz zamiar robić taką "rzeźbę", to daj lepiej spokój temu autu, w jakimkolwiek stanie by ono nie było. Proszę :)
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Italiano » 17 sty 2009, 12:01

tasman6666 napisał(a):JESTEM NOWY

Widać...a w dodatku...CapsLock ci sie zaciął <:> Temat może jeszcze by uszedł...ale brak Opisu. A poza tym jest podobny temat nawiązujący do Millera i MT. Dlatego przenoszę.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9