Ustawienie zapłonu (TA KJ)
 Napisane: 24 wrz 2008, 15:53
Napisane: 24 wrz 2008, 15:53Witam 
Czy w Milerach ustawia sie jakos zapłon?? nie mam mocy przy mocniejszym depnieciu zamulając przyspiesza ale szarpnie konkretnie przy tym słychac jakby nie palił na gary . na wolnych obrotach pracuje elegancko na postoju na luzie wkreca sie na obroty elegancko a podczas jazdy zamula.jezdze juz pół roku takim mułem i szlak mnie tyrafia a do debicy nie zabardzo jak mam sie wybrac. Raz na tydzien ,2 auto sie odmula ale to na dosłownie chwile dopuki nie zwolnie pedału gazu.podcisniena sprawdzałem z 10 razy aha a od paru dni mam jeszcze takie cos ze jak wchodze na wieksze obroty wariuje mi wskazówka od temperatury płynu chłodzącego ale nie zawsze
 ale nie zawsze  czy to mulenie moze byc zle cos z zapłonem??a i drugie pytanie czy w xedosie 2.3L 98r .wer. europejska kompa podłącza sie do konektora na podszybiu czy do konektorów pod kierownicą??
  czy to mulenie moze byc zle cos z zapłonem??a i drugie pytanie czy w xedosie 2.3L 98r .wer. europejska kompa podłącza sie do konektora na podszybiu czy do konektorów pod kierownicą??
Pozdrawiam
			Czy w Milerach ustawia sie jakos zapłon?? nie mam mocy przy mocniejszym depnieciu zamulając przyspiesza ale szarpnie konkretnie przy tym słychac jakby nie palił na gary . na wolnych obrotach pracuje elegancko na postoju na luzie wkreca sie na obroty elegancko a podczas jazdy zamula.jezdze juz pół roku takim mułem i szlak mnie tyrafia a do debicy nie zabardzo jak mam sie wybrac. Raz na tydzien ,2 auto sie odmula ale to na dosłownie chwile dopuki nie zwolnie pedału gazu.podcisniena sprawdzałem z 10 razy aha a od paru dni mam jeszcze takie cos ze jak wchodze na wieksze obroty wariuje mi wskazówka od temperatury płynu chłodzącego
Pozdrawiam