Strona 1 z 1

miller cycle- badanie kondycji silnika, kompressora. Jaki ol

PostNapisane: 23 maja 2007, 22:28
przez matthewc
Swierzo nabyliśmy xedos 9 z 2,3 v6 miller. przebieg prawie 200 tys. Generalnie ładna. Ostra jazda bez trzymanki- wiadomo, jak to 210 KM. Podczas jazdy nie kopci, tylko jak jest zimna po zapaleniu czasem przez chwile. No ale to mogą byc uszczelniacze na zaworach, mam nadzieje ze nie kompressor.Jak to sprawdzicbez ingerencji w auto?<co?>– na pewno nie bede go rozbieral ani dlubal przy nim- wiem, ze co fabryczne to dobre. No i jaki olej powinienem jej wlać do silnika najlepiej? Jaki do skrzyni? Gdzie zaopatrywać sie w czesci?(region łódzki)– musze po zakupie powymieniac olej i rozrzad zeby byc pewnym fury.

Pozdrawiam

Matthewc

PostNapisane: 24 maja 2007, 10:54
przez Reagan
matthewc użyj opcji Szukaj. W lewym górnym rogu jest umieszczona. Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w tym dziale.


matthewc napisał(a):No ale to mogą byc uszczelniacze na zaworach, mam nadzieje ze nie kompressor


Mogą, lecz zapewne nie są to uszczelniacze.

Gratuluję auta <jupi> Zrób zdjęcia i do działu Nasze Mazdy wrzuć.

PostNapisane: 24 maja 2007, 11:45
przez matthewc
ok, dzięki. Zdjęcia będą, ale za jakies 1,5-2tyg. Wtedy zakupie cyfrowke i zacznie sie zabawa :D

PostNapisane: 24 maja 2007, 11:47
przez matthewc
troche juz poczytalem i i z lekka mnie panika ogarnia.... Wychodzi na to że kupiłem sobie problem... Teraz tylko sie modlic zeby nic sie nie popsuło, bo bedzie cudowanie... :| Wiedzialem ze bede bulił na utrzymanie fury, ale 2000 za rozrzad? 8000 za kompressor?? Dobrze ze chociaz amortyzatory ma nowe...

PostNapisane: 24 maja 2007, 15:28
przez BratCukierka
mamy tu jednego specjaliste zajmującego się tymi furami :)
to wiesiek5 więc pogadaj z nim :)
możesz się dowiedzieć od niego wielu rzeczy :)
pozdrawiam

PostNapisane: 24 maja 2007, 18:44
przez voytecku
matthewc napisał(a):Swierzo nabyliśmy xedos 9 z 2,3 v6 miller.

Witamy nowego uzytkownika X9 :) Kupiles autko z allegro?

matthewc napisał(a):Podczas jazdy nie kopci, tylko jak jest zimna po zapaleniu czasem przez chwile.

To sa pewnie uszczelniacze w kompresorze. Kazdy miller na zimnym silniku kopci. U mnie przez jakies 15 sekund wala kleby niebieskiego dymu, a potem wszystko sie uspokaja.

matthewc napisał(a):No i jaki olej powinienem jej wlać do silnika najlepiej? Jaki do skrzyni?

Do silnika taki, jaki byl wlewany poprzednio. Do skrzyni jakis typu dextron-3.

matthewc napisał(a):Wychodzi na to że kupiłem sobie problem

Kupiles sobie flagowy model mazdy :)

matthewc napisał(a):Wiedzialem ze bede bulił na utrzymanie fury, ale 2000 za rozrzad? 8000 za kompressor??

Rozrzad z pompa wody to ~2500. Gdzie znalazles kompresor za 8000?

matthewc napisał(a):Dobrze ze chociaz amortyzatory ma nowe...

Wszystkie ma nowe? Bo komplet kosztuje ~2400 :)

matthewc napisał(a):troche juz poczytalem i i z lekka mnie panika ogarnia

Nie powinna, wszyscy sobie pomagamy :)

Jesli masz wiecej pytan, daj znac.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 24 maja 2007, 19:58
przez matthewc
Dzięki voytecku. Auto kiedys bylo wystawione na allegro i mi sie podobalo. Potem zniknęło. Ale jak juz mialem dosc gotowki, to zadzwonilem do kolesia i sie okazalo ze jeszcze ma ta mazde, bo postanowil jednak jej nie sprzedawac skoro mial z tym problemy. I tak oto zem stał sie jej posiadaczem. Ma 4 nowe amory. Dzięki za rady i za otuche;]

PostNapisane: 25 maja 2007, 08:54
przez Reagan
matthewc nie przejmuj się tak. Ja marzę o takim aucie jak Twoje już nawet miałem kupić ale mi go jakiś pepik sprzed nosa sprzątnął. Ale jeszcze nic straconego. Mam jeszcze jednego na oku :D
Nie panikuj – sprawdzaj często olej w silniku i jak trzeba to dolewaj. Jak poszukasz dobrze na forum to kolega Trojanrob używa jakiegoś specyfiku (chyba STP) do oleju i poranne kopcenie mu spadło prawie do zera. Prawda jest taka, że kazdy miller będzie brał dopóki kompresor nie pojedzie do Kanady (a najpierw do Dębicy) :D

Pozdrawiam

Piotr

PostNapisane: 27 wrz 2007, 20:47
przez trojanrob
To jest cyclo C-89 (nie jest zagęszczaczem jak inne "regeneratory" – jest rzadki jak olej) ok 16 pln. Dodaję przy każdej wymianie.