Ogolnie planuje zachowac juz na zawsze moj egzemplaz mazdy ale chcialbym poprostu odnowic ja dla siebie. taki prawdziwy rarytasik tzn kompletny remont silnika + kompresora(licze sie tez z tym ze trzeba bedzie wyslac go do stanow)+ skrzynia biegow. pozdrawiam
Kompletna regeneracja silnika 2.3 V6
Strona 1 z 1
Witam orientuje sie ktos gdzie lub kto podejmnie sie takiej operacji
oraz ile cos takiego by kosztowalo??
Ogolnie planuje zachowac juz na zawsze moj egzemplaz mazdy ale chcialbym poprostu odnowic ja dla siebie. taki prawdziwy rarytasik tzn kompletny remont silnika + kompresora(licze sie tez z tym ze trzeba bedzie wyslac go do stanow)+ skrzynia biegow. pozdrawiam
Ogolnie planuje zachowac juz na zawsze moj egzemplaz mazdy ale chcialbym poprostu odnowic ja dla siebie. taki prawdziwy rarytasik tzn kompletny remont silnika + kompresora(licze sie tez z tym ze trzeba bedzie wyslac go do stanow)+ skrzynia biegow. pozdrawiam
- Od: 17 lis 2015, 17:08
- Posty: 10
- Skąd: Świecie
- Auto: Xedos 9 2.3 V6 miller 1999
Lexus is 200 155KM 2002
Z tym wysyłaniem kompresora niekoniecznie,jest temat na forum poczytaj.Jest juz swiatełko w tunelu że bedzie można to w PL robić.Jedna juz jeździ i jest w fazie testów
Zapraszamy do założenia tematu w dziale nasze mazdy
Zapraszamy do założenia tematu w dziale nasze mazdy
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Jeśli chodzi o silnik to kompletny remont może kosztować dużo... zwłaszcza ze nie ma zamienników pierścieni a one są najdroższe.
Z panewkami nie ma problemu, uszczelki głowic i pokryw są też tylko oryginalne tak jak kilka innych drobnych uszczelek, resztę da się kupić zamienniki dobre. Wszystko zależy ile masz zamiar na to wydać kasy, ile skasuje szlifierz, ile będzie kosztować obrobka głowic i ile wyjdą części.
Tak konkretnie to wszystko okazuje się zawsze po rozebraniu silnika i ocenie części, przy czym mówimy o kapitalnym remoncie z wyciagnieciem silnika i rozebraniem go na drobne, pomiarami osiowania, polerką wału, honowaniem cylindrow itd.
Z kompresorem jeśli zaczekasz jakiś miesiąc to wszystko sie wyjaśni jak poskladam kompresor Jędrzejowi.
Skrzynia to też rozległy temat, trzeba też robić regenerację konwertera.
Z panewkami nie ma problemu, uszczelki głowic i pokryw są też tylko oryginalne tak jak kilka innych drobnych uszczelek, resztę da się kupić zamienniki dobre. Wszystko zależy ile masz zamiar na to wydać kasy, ile skasuje szlifierz, ile będzie kosztować obrobka głowic i ile wyjdą części.
Tak konkretnie to wszystko okazuje się zawsze po rozebraniu silnika i ocenie części, przy czym mówimy o kapitalnym remoncie z wyciagnieciem silnika i rozebraniem go na drobne, pomiarami osiowania, polerką wału, honowaniem cylindrow itd.
Z kompresorem jeśli zaczekasz jakiś miesiąc to wszystko sie wyjaśni jak poskladam kompresor Jędrzejowi.
Skrzynia to też rozległy temat, trzeba też robić regenerację konwertera.
Ostatnio edytowano 10 kwi 2016, 20:43 przez ProboszczV6, łącznie edytowano 1 raz
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
za silnik z kompresorem pewnie tak
a za skrzynie, trudno powiedzieć...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Sama regeneracja silnika to nie jest nic bardziej skomplikowanego niż w innych modelach więc temat do ogarnięcia .Tylko trzeba się liczyć z kosztami niektórych dupereli tak jakby chociaż pierścienie.
Sam kompresor myślę, że jak mi przyjdą uszczelniacze to będzie opanowany i będziemy testować jak to się spisuje.
Z KLem w manualu nie problem bo są dostępne potrzebne do tego części żeby przeszczepić. Natomiast millery nie wychodziły w manualu w ogóle i tu się zaczynają schody.
Widziałem gdzieś na YT że w stanach przeszczepili jakąś skrzynię. Ale to chyba jedyny przypadek. No i przede wszystkim tam jest już rzeźba...
Sam kompresor myślę, że jak mi przyjdą uszczelniacze to będzie opanowany i będziemy testować jak to się spisuje.

Z KLem w manualu nie problem bo są dostępne potrzebne do tego części żeby przeszczepić. Natomiast millery nie wychodziły w manualu w ogóle i tu się zaczynają schody.
Widziałem gdzieś na YT że w stanach przeszczepili jakąś skrzynię. Ale to chyba jedyny przypadek. No i przede wszystkim tam jest już rzeźba...
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ten model w Stanach był poliftowy z millerem i manualem więc ciekawy był egzemplarz do tego był strojony innym kompem bo kółko na kompresorze było mniejsze
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość