U mnie smiga jak trzeba.
Kupilem od Dawida i ustawiona byla idealnie (niczym jazda na benzynie), mocy tez nie brakowalo
Tylko mialem problem z odpalaniem, po dluzszym postoju trzeba bylo krecic od 30 sekund do kilku minut (z przerwami) nawet.
Okazalo sie ze reduktor juz byl na wykonczeniu i puszczal gaz przez rurke od podcisnienia. (KME GOLD)
Pojechalem do swojego gazownika wymienili na VEGAi SPORT do 350KM. Zalozyli filtr wiekszej przepustowosci. Ponowna regulacja itd ale ustawione jest znow tak jak trzeba. Takze to czy da sie wyregulowac dobrze zalezy od fachowca.
Cala instalka w tej chwili to
Sterownik Stag 300 plus V6
Reduktor VEGAi SPORT
Wtryski Rail IG1 jesli sie nie myle
Mam porownanie gazownika z innym u ktorego zakladalem wczesniej do X6 sekwencje a w tym samym czasie szwagier tez zakladal do X6 wlasnie u tego do ktorego ja jeżdze obecnie.
Facet naprawde zna sie na rzeczy i w okolicy jest chyba najlepszym fachowcem. Jezdza do niego ludzie w promieniu przynajmniej 50km

Spalanie na starym reduktorze przy jezdzie sredniej (bo nie mam mozliwosci jak narazie sprawdzic na wiekszej trasie ani tylko w miescie) wychodzilo 15l, w tej chwili na nowym 14l (oczywiscie plus minus 0.5l)