Strona 1 z 1

Miller (MCE) z instalacją LPG – Kilka pytań (TA KJ)

PostNapisane: 22 lis 2012, 20:46
przez amraam23
Chciałem się dowiedzieć czy jest tu ktoś kto posiada instalacje gazowa w tym silniku i przejechał co najmniej 30tys, jakie wrażenia? czy się opłaca, czy ma wpływ na silnik?

radar88 – Poprawiłem tytuł wątku aby był zgodny z regulaminem działu.

PostNapisane: 22 lis 2012, 22:14
przez ProboszczV6
Wpływ na silnik ma zawsze, trzeba w nim pilnować luzów zaworowych, świece częściej czyli nie co 100tys km, tylko np co 60, i w sumie tyle. Myślę intensywnie nad założeniem gazu ale koszt spory a tu inne rzeczy trzeba zrobić...
Sam jestem ciekaw jakie są wrażenia przy jeździe tym autem na LPG wiec.
.
.
czekamy na odpowiedzi :]

PostNapisane: 22 lis 2012, 22:30
przez radar88
Jeździła jedna osoba MCE w LPG, zapytajcie Janusz626

Re: Miller (MCE) z instalacją LPG – Kilka pytań (TA KJ)

PostNapisane: 23 lis 2012, 02:26
przez Siwus
no przecież Dawid (Mckoper) ma w swojej 2,3 LPG można go zapytać :)

PostNapisane: 24 lis 2012, 13:18
przez radar88
Siwus napisał(a):no przecież Dawid (Mckoper) ma w swojej 2,3 LPG można go zapytać :)


Też prawda, ale Dawid kupił już gotową z LPG a Janusz montował LPG w swojej byłej X9MCE i trzaskał sporo kilosów ;)

Re: Miller (MCE) z instalacją LPG – Kilka pytań (TA KJ)

PostNapisane: 24 lis 2012, 23:58
przez amraam23
Piszecie o tych ludziach jakbym mial ich znac:)

PostNapisane: 26 lis 2012, 18:42
przez radar88
amraam23 napisał(a):Piszecie o tych ludziach jakbym mial ich znac:)

Opcja szukaj ?? Google ?? :P :P

PostNapisane: 7 kwi 2013, 21:49
przez Janusz626
radar88 napisał(a):Jeździła jedna osoba MCE w LPG, zapytajcie Janusz626

.. a co tam ?? jakie pytania konkretnie ?

ja pomknąłem moim Millerem na LPG jakieś >60kkm
jeździło się jak na lpg, częste kontrole u montera LPG na regulacjach, ustawianie czasów wtrysków raz na kwartał a często raz na miesiąc, ni cholery nie chciał się ustawić aby było ok na jakieś 10kkm :] , wracałem na poprawki i było ok, spalanie najniższe.. albo inaczej: średnie 12-14 litrów na 100km, bywało 18 jak również i 10litrów LPG

Stag 300 plus V6
KME-turbo
Micro-Jet

więcej nie pamiętam ale chodziło to nawet nieźle, jeździł poprostu <spoko>

PostNapisane: 8 kwi 2013, 08:30
przez jedrzej07
U mnie smiga jak trzeba.
Kupilem od Dawida i ustawiona byla idealnie (niczym jazda na benzynie), mocy tez nie brakowalo
Tylko mialem problem z odpalaniem, po dluzszym postoju trzeba bylo krecic od 30 sekund do kilku minut (z przerwami) nawet.
Okazalo sie ze reduktor juz byl na wykonczeniu i puszczal gaz przez rurke od podcisnienia. (KME GOLD)
Pojechalem do swojego gazownika wymienili na VEGAi SPORT do 350KM. Zalozyli filtr wiekszej przepustowosci. Ponowna regulacja itd ale ustawione jest znow tak jak trzeba. Takze to czy da sie wyregulowac dobrze zalezy od fachowca.

Cala instalka w tej chwili to
Sterownik Stag 300 plus V6
Reduktor VEGAi SPORT
Wtryski Rail IG1 jesli sie nie myle

Mam porownanie gazownika z innym u ktorego zakladalem wczesniej do X6 sekwencje a w tym samym czasie szwagier tez zakladal do X6 wlasnie u tego do ktorego ja jeżdze obecnie.
Facet naprawde zna sie na rzeczy i w okolicy jest chyba najlepszym fachowcem. Jezdza do niego ludzie w promieniu przynajmniej 50km :)
Spalanie na starym reduktorze przy jezdzie sredniej (bo nie mam mozliwosci jak narazie sprawdzic na wiekszej trasie ani tylko w miescie) wychodzilo 15l, w tej chwili na nowym 14l (oczywiscie plus minus 0.5l)

PostNapisane: 24 kwi 2013, 22:30
przez tiger918
Wszystko zależy od instalacji lpg i stanu motoru...ja kupiłem millenie 01' z lpg i zrobiem z 20tyś...ale najpierw wymieniłem prawie całą instalację lpg bo jechać nie chciała i check co trochę...później się uspokoiło i całkiem przyjemnie aczkolwiek jakby była słabsza deczko na lpg...no i spalanie większe niż teraz mam w m6 3.0v6...