Chciałem się dowiedzieć czy jest tu ktoś kto posiada instalacje gazowa w tym silniku i przejechał co najmniej 30tys, jakie wrażenia? czy się opłaca, czy ma wpływ na silnik?
radar88 – Poprawiłem tytuł wątku aby był zgodny z regulaminem działu.
Miller (MCE) z instalacją LPG – Kilka pytań (TA KJ)
Strona 1 z 1
Wpływ na silnik ma zawsze, trzeba w nim pilnować luzów zaworowych, świece częściej czyli nie co 100tys km, tylko np co 60, i w sumie tyle. Myślę intensywnie nad założeniem gazu ale koszt spory a tu inne rzeczy trzeba zrobić...
Sam jestem ciekaw jakie są wrażenia przy jeździe tym autem na LPG wiec.
.
.
czekamy na odpowiedzi![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Sam jestem ciekaw jakie są wrażenia przy jeździe tym autem na LPG wiec.
.
.
czekamy na odpowiedzi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Jeździła jedna osoba MCE w LPG, zapytajcie Janusz626
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
no przecież Dawid (Mckoper) ma w swojej 2,3 LPG można go zapytać 
Siwus napisał(a):no przecież Dawid (Mckoper) ma w swojej 2,3 LPG można go zapytać
Też prawda, ale Dawid kupił już gotową z LPG a Janusz montował LPG w swojej byłej X9MCE i trzaskał sporo kilosów
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
amraam23 napisał(a):Piszecie o tych ludziach jakbym mial ich znac:)
Opcja szukaj
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Jeździła jedna osoba MCE w LPG, zapytajcie Janusz626
.. a co tam
ja pomknąłem moim Millerem na LPG jakieś >60kkm
jeździło się jak na lpg, częste kontrole u montera LPG na regulacjach, ustawianie czasów wtrysków raz na kwartał a często raz na miesiąc, ni cholery nie chciał się ustawić aby było ok na jakieś 10kkm
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Stag 300 plus V6
KME-turbo
Micro-Jet
więcej nie pamiętam ale chodziło to nawet nieźle, jeździł poprostu

U mnie smiga jak trzeba.
Kupilem od Dawida i ustawiona byla idealnie (niczym jazda na benzynie), mocy tez nie brakowalo
Tylko mialem problem z odpalaniem, po dluzszym postoju trzeba bylo krecic od 30 sekund do kilku minut (z przerwami) nawet.
Okazalo sie ze reduktor juz byl na wykonczeniu i puszczal gaz przez rurke od podcisnienia. (KME GOLD)
Pojechalem do swojego gazownika wymienili na VEGAi SPORT do 350KM. Zalozyli filtr wiekszej przepustowosci. Ponowna regulacja itd ale ustawione jest znow tak jak trzeba. Takze to czy da sie wyregulowac dobrze zalezy od fachowca.
Cala instalka w tej chwili to
Sterownik Stag 300 plus V6
Reduktor VEGAi SPORT
Wtryski Rail IG1 jesli sie nie myle
Mam porownanie gazownika z innym u ktorego zakladalem wczesniej do X6 sekwencje a w tym samym czasie szwagier tez zakladal do X6 wlasnie u tego do ktorego ja jeżdze obecnie.
Facet naprawde zna sie na rzeczy i w okolicy jest chyba najlepszym fachowcem. Jezdza do niego ludzie w promieniu przynajmniej 50km
Spalanie na starym reduktorze przy jezdzie sredniej (bo nie mam mozliwosci jak narazie sprawdzic na wiekszej trasie ani tylko w miescie) wychodzilo 15l, w tej chwili na nowym 14l (oczywiscie plus minus 0.5l)
Kupilem od Dawida i ustawiona byla idealnie (niczym jazda na benzynie), mocy tez nie brakowalo
Tylko mialem problem z odpalaniem, po dluzszym postoju trzeba bylo krecic od 30 sekund do kilku minut (z przerwami) nawet.
Okazalo sie ze reduktor juz byl na wykonczeniu i puszczal gaz przez rurke od podcisnienia. (KME GOLD)
Pojechalem do swojego gazownika wymienili na VEGAi SPORT do 350KM. Zalozyli filtr wiekszej przepustowosci. Ponowna regulacja itd ale ustawione jest znow tak jak trzeba. Takze to czy da sie wyregulowac dobrze zalezy od fachowca.
Cala instalka w tej chwili to
Sterownik Stag 300 plus V6
Reduktor VEGAi SPORT
Wtryski Rail IG1 jesli sie nie myle
Mam porownanie gazownika z innym u ktorego zakladalem wczesniej do X6 sekwencje a w tym samym czasie szwagier tez zakladal do X6 wlasnie u tego do ktorego ja jeżdze obecnie.
Facet naprawde zna sie na rzeczy i w okolicy jest chyba najlepszym fachowcem. Jezdza do niego ludzie w promieniu przynajmniej 50km
Spalanie na starym reduktorze przy jezdzie sredniej (bo nie mam mozliwosci jak narazie sprawdzic na wiekszej trasie ani tylko w miescie) wychodzilo 15l, w tej chwili na nowym 14l (oczywiscie plus minus 0.5l)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Wszystko zależy od instalacji lpg i stanu motoru...ja kupiłem millenie 01' z lpg i zrobiem z 20tyś...ale najpierw wymieniłem prawie całą instalację lpg bo jechać nie chciała i check co trochę...później się uspokoiło i całkiem przyjemnie aczkolwiek jakby była słabsza deczko na lpg...no i spalanie większe niż teraz mam w m6 3.0v6...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość