Strona 3 z 21

PostNapisane: 8 lut 2006, 11:41
przez RSV
przebieg to 187 tys.(ale jaka jest prawda ?)Podstawa to olej.Poprostu nie dopilnowałem.Zreszta kto to wiedział że SC tak wciąga.Remont wyszedł około 10-11 tys.oczywiście z nowa SC.Ale jestem zadowolony ze zrobiłem- tak jak powinno byc.

PostNapisane: 8 lut 2006, 17:22
przez Puhcio
RSV napisał(a):oczywiście z nowa SC


Nową czy regenerowaną z Kanady ?

PostNapisane: 8 lut 2006, 20:23
przez rozprza
podepne się pod posta i zapytam millerów :] czy może ktoś podesłać mi schemat inst. elektr. a konkretnie napięć na module zasilającym centralny wyświetlacz i pyt. 2 jak wymienić wysuwana antenę? od strony bagażnika się da czy może trza błotnik zdejmować? jak ktos ma doświadczenia w tej materii to poproszę :)

PostNapisane: 9 lut 2006, 17:54
przez RSV
SC regenerowana z Kanady

PostNapisane: 9 lut 2006, 18:36
przez Italiano
rozprza napisał(a): może trza błotnik zdejmować?

Błotnika niedarady ściągnąć.

rozprza napisał(a): od strony bagażnika się da

Nom właśnie...jest troche niewygodnie i ciasno ale siakoś się da. Kolega Puhcio zmieniał antene...może ci wyjawi tajniki wymiany. :]

PostNapisane: 9 lut 2006, 18:47
przez Puhcio
Hmmm.

Ja mam już antenę w domu ... i na wiosnę zabieram się za jej wymianę. Trzasnę wtedy jakąs foto-relacje na przyszłość :]

Teraz conajwyżej mogę pokazac rysunki (jak zanjde plytke :P) :]

PostNapisane: 9 lut 2006, 19:19
przez rozprza
ok to jeszcze jedno, filter powietrza jest jeden czy może ze względu na turbinę coś ekstra schowane jest?

PostNapisane: 12 lut 2006, 14:15
przez voytecku
Jesli Panowie jestescie zainteresowani, jest dostepny kompresor na ebayu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA-MI ... 3666QQrdZ1

Przebieg tylko 20K mil, i wlasciciel mowi, ze wymieniane uszczelki byly, poniewaz miala to byc zapasowa jednostka do jego porsche. cena przystepna, obecnie 330$

Sam zastanawiam sie, czy nie kupic... :)
Pozdrawiam,
voytecku

Kompresor Lysholm/IHI

PostNapisane: 25 wrz 2006, 21:04
przez voytecku
czy ktos wie pod jakim numerem katalogowym IHI wystepuje SC do Milleni/X9?

Znalazlem jakas firme w Warszawie, ktora ponoc regeneruje wszystkie typy sprezarek, wlacznie z IHI.

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

Czy ktos kiedys byl u nich albo tam dzwonil? A moze ktos naprawial SC tam?

Jesli pojedzie sie do nich z SC, za darmo wykonaja testy i zrobia wycene naprawy.
Ale trzeba pojechac z SC pod pacha, bo nie wymontuja jej :)

Pozdrawiam,
voytecku

PostNapisane: 25 wrz 2006, 22:36
przez piotrek929
http://forums.mazdaworld.org/index.php?showtopic=8526

ciekawe info o IHI i jest tam odnośnik do producenta Lysholm, obrazkowo pokazane jak to działa i który pasuje do milleni.

PostNapisane: 26 wrz 2006, 07:50
przez piotrek929
w krakowie był facet który przywozul ze zlikwidowanego serwisu mazdy w niemczech sprężarki, do 2.3, mial i ch kiedyś okolo 10 sztuk w garażu i sprzedawał na giełdzie po 400 zł bo nie szło. w czwartek dowiem sie wiecej czy ma jeszcze i w jakim stanie,pozdro.
a wogóle studiowałem ten obieg Millera i w sumie mozna tak przerobhić kazdy silnik , moze moje 3.0 tez sie da? a Ty dowiedz sie jaka jest cena regenaracji, bo na stronie lysholma piszą że dorabiaja same śruby do sprężarek.

PostNapisane: 4 paź 2006, 22:52
przez voytecku
Piotrek,
Kompletnie zregenerowany kompresor to koszt ok. 1800$. Do tego musisz wyslac im swoj kompresor, oni weryfikuja czy do czegos sie jeszcze nadaje i jesli tak, to wysylaja Ci kompletnie zregenerowany.

W Polsce nie znalazlem serwisu, ktory zajmowalby sie takimi kompresorami.

Najbardziej polecana firma, ktora zajmuje sie regeneracja tych kompresorow (i nie tylko) to PSE Superchargers (www.pse.us).

Czy wiesz cos wiecej na temat kompresorow u tego faceta?

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 6 paź 2006, 09:19
przez piotrek929
nie, ja niestety nie mam namiarów na żadną regeneracje. tym bardziej na tego faceta,pozdro

Popsuty kompresor i/lub zatarty silnik

PostNapisane: 30 mar 2007, 14:13
przez Mitul
Witam,

mam Mazdę Xedos 9 '99 rok, na full opcji, z dodatkową nawigacja satelitarną, alu 17-tki i takie tam – max wyposażona wersja. Niestety po remoncie silnika zaczęły mi sie problemy z kompresorem i przy przekroczeniu znacznym prędkości zaczął klekotać i z tylu poszla olbrzymia chmura dymu + spadek mocy. Dojechałem do domu i na lawetę.
Auto stoi już prawie pół roku u mechanika a ja nie mam pojecia co z nim zrobić.
Najchętniej to sprzedałbym je tak jak stoi gdyż nawet nie mam zbytnio czasu się nim zajmować.
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły/sugestie co wartoi zrobić to bedę szczerze wdzięczny bo już do szału mnie to doprowadza.

Pozdrawiam

Maciek

PostNapisane: 30 mar 2007, 14:46
przez voytecku
czesc Maciek,
Jesli autko odpala, silnik dziala, ale nie ma mocy i nie chce jechac to stawiam na rozczelniony/uszkodzony kompletnie kompresor. Jaki masz przebieg?

Jedynym rozwiazaniem jest kupno nowego/uzywanego kompresora. Na eBay.com chodza uzywane od 155$.

Co dokladnie bylo robione w silniku?

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 30 mar 2007, 20:00
przez TYNIO
Witam.

A może zamiast jakiegoś mechanika skontaktuj się z Wieśkiem bo to człowiek, który wie o co chodzi i zna si ena tych silnikach.


Pozdrawiam.

PostNapisane: 2 kwi 2007, 16:13
przez Mitul
Tynio – a kto to jest Wiesiek ? I jakies namiary na niego ??

voytecku – przebieg mam 140 tys. a za pierwszym razem zatarłem silnik jeżdząc bez oleju (już wtedy turbina prawdopodobnie puszczala olej) i był szlifowany wał, panewki i takie coś metalowe dorabiane co popycha tloki chyba (zapomnialem nazwy, ale wiem, ze strasznie drogo za to chcieli w warsztacie i jakoś mi dorobili za 150 zl:)

po remoncie zrobilem 2 tys km bez najmniejszych usterek, z tym, że caly czas lekko kopci. No i sie rozpędzilem do jakichś 170 i wtedy padła turbina/silnik ?

Jakieś dalsze pomysły sugestie? Bedę wdzięczny

a to moje piękne popsute autko :(
Obrazek

PostNapisane: 2 kwi 2007, 16:16
przez Mitul
voytecku – auto odpalało, nawet dojechałem jakieś 5 km do domu po tym i jeszcze wjechałem na lawetę później – tylko klekotał i miał bardzo bardzo mało mocy

ale czy kupno takiego kompresora na eBay to nie jest samobojstwo – przecież mozna dostać coś totalnie zepsutego :( bo cena ~ 160 $ jest jak najbardziej akceptowalna przeze mnie jesli technicznie kompresor byłby ok

PostNapisane: 2 kwi 2007, 18:20
przez voytecku
Mitul napisał(a):Tynio – a kto to jest Wiesiek ? I jakies namiary na niego

Uzytkownik na forum: wiesiek5

Mitul napisał(a):z tym, że caly czas lekko kopci

To wina niesprawnego kompresora. U mnie kopci na starcie i gdy mocno przyspieszam. Poza tym rowniez klekocze, to jest slyszalne glownie na wolnych obrotach.

Mitul napisał(a):No i sie rozpędzilem do jakichś 170 i wtedy padła turbina/silnik

Moim zdaniem padl calkiem kompresor.

Mitul napisał(a):Jakieś dalsze pomysły sugestie?

Na Twoim miejscu poszukalbym uzywanego kompresora. Nowy w PL jest praktycznie poza zasiegiem.

Mitul napisał(a):ale czy kupno takiego kompresora na eBay to nie jest samobojstwo – przecież mozna dostać coś totalnie zepsutego

To prawda, nigdy nie ma pewnosci na co sie trafi. Ale kompresor z transportem z USA wyniesie taniej niz tutaj mialbys kupic sobie od kogos uzywany. Czasem zdarzaja sie perelki, np. kompresor z przebiegiem 1500mil "poszedl" przy mnie za 275$.

Tak przy okazji:
Mitul napisał(a):a to moje piękne popsute autko

Twoj Xedos nie wyglada na rok 99. Z zewnatrz raczej wyglada na pozny 97 rok lub wczesny 98. I jest w takim samym kolorze jak moja millenia :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 2 kwi 2007, 19:59
przez XsiX
a może puścił napinacz i rozrząd przeskoczył o xx ząbków ? wykluczyłeś taką możliwość ?
w moim xedzie tak się stało (8 zębów) i auto miało bardzo duży spadek mocy / trudności z odpalaniem / kopciło / silnik wydawał agonalne dźwięki