Wymiana łancucha rozrządu (TA KJ)
wiesiek5 potraktowałeś to z bezkolizyjnościa silnika jako atak na Ciebie
Ja tylko mówie, że jestem w 99,9%, że 2.5 jest bezkolizyjne. Nie rozbierałem tego silnika, dlatego nie mam 100% pewności. Ty skoro masz wiedzę praktyczną i teoretyczną ... oddaje Ci honor.
Czytałem tylko, że 2.5 są bezkolizyjne. Zresztą tomkowi (co prawda w GE) zerwał się pasek i nic się silnikowi nie stało.
Ja tylko mówie, że jestem w 99,9%, że 2.5 jest bezkolizyjne. Nie rozbierałem tego silnika, dlatego nie mam 100% pewności. Ty skoro masz wiedzę praktyczną i teoretyczną ... oddaje Ci honor.
Czytałem tylko, że 2.5 są bezkolizyjne. Zresztą tomkowi (co prawda w GE) zerwał się pasek i nic się silnikowi nie stało.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Hmmmm B2 tez pekl pasek i zawory cale
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Wiesiek, daj znac gdy juz proba z regeneracja SC powiedzie sie. Teraz na ebayu dostepne sa chyba dwa kompresory w cenie < 200 (jeden < 100, a drugi < 200), wiec mozecie je sciagnac i na nich testowac.
Gdy juz bedziecie mieli wprawe w regeneracji SC, na pewno nie bedziecie narzekac na brak klientow
Pozdrawiam,
voytecku
Gdy juz bedziecie mieli wprawe w regeneracji SC, na pewno nie bedziecie narzekac na brak klientow
Pozdrawiam,
voytecku
Testujemy rozne materialy na uszczelniacze bo ztym jest najwiekszy problem orginalne sa SiC.
A z tymi SC na ebayu to cene zobaczysz dopiero po zalogowaniu, ja probowalem kupic i nic .
Mam brata w USA i on poluje na nie najtansza kupil za 300$ i miala byc dobra okazalo sie ze sa gorsze niz te wyciagniete z smoch. u nas. W rzeczywistosci po przebiegu minimum 120 tys.mil
Na 3 szt kupionych zadna nie nadawala sie do zalozenia , podalismy olej pod cisnieniem to zaraz wylazil na
wirniki.
U nas w kraju tez kupilem 1 szt nawet taniej ? miala byc dobra twierdzil wlasciciel ale brala tylko 2 l oleju na
1000 km.
Bo wiecie ze regeneracja w USA czy Kanadzie jest droga 1850$ plus przesylki cło i klopoty ztym zwiazane czas.
Ostatnio zakładalem taka z porawionym blendem zauwarzylem ze zmienili układ smarowania i zaslepki.
Do srodka nie zajrzalem bo rozumiecie plomby i gwarancja.
Zrobiłem sobie jedna testuje na swoich autach na 1000km jeszcze nie wziela nic oleju zobaczymy???
Pozdrawiam
A z tymi SC na ebayu to cene zobaczysz dopiero po zalogowaniu, ja probowalem kupic i nic .
Mam brata w USA i on poluje na nie najtansza kupil za 300$ i miala byc dobra okazalo sie ze sa gorsze niz te wyciagniete z smoch. u nas. W rzeczywistosci po przebiegu minimum 120 tys.mil
Na 3 szt kupionych zadna nie nadawala sie do zalozenia , podalismy olej pod cisnieniem to zaraz wylazil na
wirniki.
U nas w kraju tez kupilem 1 szt nawet taniej ? miala byc dobra twierdzil wlasciciel ale brala tylko 2 l oleju na
1000 km.
Bo wiecie ze regeneracja w USA czy Kanadzie jest droga 1850$ plus przesylki cło i klopoty ztym zwiazane czas.
Ostatnio zakładalem taka z porawionym blendem zauwarzylem ze zmienili układ smarowania i zaslepki.
Do srodka nie zajrzalem bo rozumiecie plomby i gwarancja.
Zrobiłem sobie jedna testuje na swoich autach na 1000km jeszcze nie wziela nic oleju zobaczymy???
Pozdrawiam
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
Mam tego typu pytanie czy silnik 2,3 jest silnikiem z turbo czy kompresorem??
Mazda Mazda zapier....... niczym gwiazda
- Od: 20 lut 2006, 19:09
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: MAZDA 121 1,3 1998
marcinn666 napisał(a):jest silnikiem z turbo czy kompresorem??
Comprexem czyli połąnczeniem turbo z kompresorem...bardzo nietypowe rozwiązanie. Pewnie to czytałeś: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=19270
Fakt że ciężko zrozumieć jak to działa bo jest napędzane spalinami ale też paskiem z wału korbowego.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Italiano napisał(a):Fakt że ciężko zrozumieć jak to działa bo jest napędzane spalinami ale też paskiem z wału korbowego
Dlaczego trudno zrozumieć W prosty i logiczny sposób działa. Łopatki mają podwójne zródło napedzanie. Teraz moje pytanie rodzi się takie czy silnik 2,3 jest comprexem?? Bo diesel napewno jest, bo według fachowców najczęściej to zawodziw tych silnikach. (tylko cytuję to nie jest moje zdanie
Mazda Mazda zapier....... niczym gwiazda
- Od: 20 lut 2006, 19:09
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: MAZDA 121 1,3 1998
marcinn666 napisał(a):W prosty i logiczny sposób działa. Łopatki mają podwójne zródło napedzanie.
Czy to takie logiczne to ja nie wiem. Jak wirnik jest stale połąnczony paskiem z wałem korbowym to w jaki sposób mogą go napędzać spaliny ? Wirnik nie jest taki "luźny" jak w turbo.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Wiesz czytając opis comprexu wynika że spaliny mają mniejsze znaczenie w poruszaniu wirnika niż pasek świadczyć o tym może "....Spaliny natomiast wraz z nadmiarem powietrza wydalane są odpowiednim przewodem do atmosfery. ....." więc te urządzenie należło by bardziej trakotować jako kompresor niż turboa ale rozwijająć myśl chciałem uzyskać informację czy silnik 2.3 l wykorzystuje tren system??
Mazda Mazda zapier....... niczym gwiazda
- Od: 20 lut 2006, 19:09
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: MAZDA 121 1,3 1998
marcinn666 polecam lekturę –> http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/miller.php
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
pytanie w zasadzie do Wieśka bo to on poznał te kompresory od podszewki może to banał ale czy ten silnik 2.3 miller może pracowac po całkowitym zdemontowaniu i zaślepieniu tej nieszczęsnej sprężarki ( smarowanie itp)?
Edit:08 mar 2006 19:14
acha i jeszcze jedno, czy rodzaj ( gęstość oleju ) ma jakiś wpływ na jego zużycie przez sprężarkę?? czy jeżeli bierze to bierze i trzeba regenerować?
Edit:08 mar 2006 19:14
acha i jeszcze jedno, czy rodzaj ( gęstość oleju ) ma jakiś wpływ na jego zużycie przez sprężarkę?? czy jeżeli bierze to bierze i trzeba regenerować?
Madzia Millenia Miller 2.3T 211KM nie zagazowana
Witam po długiej przerwie.
Tak sobie czytam no i napiszę to co wiem o SC w millerze.
Jest to "zwykła" śrubowa sprężarka napędzana paskiem która ma za zadanie sprężyć schłodzone w Intrcoolerach powietrze mieszane z częścią mieszanki wypchniętej przy suwie sprężąnia przez zawory dolotowe i spaliny które wracają przez zawór EGR i wtłoczyć to przy suwie ssania do komory spalania.
To tak na szybko.
Czekam na dobre wieści o regeneracji SC od kolegi wiesiek5.
Mój SC jeszcze chodzi ok 0.7/1000 km (raz na jakiś czas zdarza się delikatny dymek przy odpalaniu tak od 3 lat)
Tydzień temu robiłem całe zawieszenie Jeszcze czekają mnie przednie amory (brak zamienników – są tylko w ASO i droooogie – no chyba że ktoś wie gdzie dorwać zamieniki)
Teraz muszę wyciągnąć rozrusznik rozebrać i zobaczyć co się dzieje bo czasem nie zazębia (kręci w powietrzu) ale tylko jak zimno.
A to troszkę zabawy aby go wygrzebać.
A co do rozrządu to już się rozpisywałem i nie chce mi się pisać . Tylko powiem że pompa wody wytrzymuje jakieś 160-200kkm – sprawdzone na trzech przypadkach .
Tak sobie czytam no i napiszę to co wiem o SC w millerze.
Jest to "zwykła" śrubowa sprężarka napędzana paskiem która ma za zadanie sprężyć schłodzone w Intrcoolerach powietrze mieszane z częścią mieszanki wypchniętej przy suwie sprężąnia przez zawory dolotowe i spaliny które wracają przez zawór EGR i wtłoczyć to przy suwie ssania do komory spalania.
To tak na szybko.
Czekam na dobre wieści o regeneracji SC od kolegi wiesiek5.
Mój SC jeszcze chodzi ok 0.7/1000 km (raz na jakiś czas zdarza się delikatny dymek przy odpalaniu tak od 3 lat)
Tydzień temu robiłem całe zawieszenie Jeszcze czekają mnie przednie amory (brak zamienników – są tylko w ASO i droooogie – no chyba że ktoś wie gdzie dorwać zamieniki)
Teraz muszę wyciągnąć rozrusznik rozebrać i zobaczyć co się dzieje bo czasem nie zazębia (kręci w powietrzu) ale tylko jak zimno.
A to troszkę zabawy aby go wygrzebać.
A co do rozrządu to już się rozpisywałem i nie chce mi się pisać . Tylko powiem że pompa wody wytrzymuje jakieś 160-200kkm – sprawdzone na trzech przypadkach .
pozdrowienia
Robert
- Od: 26 mar 2005, 00:44
- Posty: 309
- Skąd: SZCZECIN
- Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v
Trojanrob,
Jesli mozesz, podziel sie swoimi spostrzezeniami po rozebraniu rozrusznika. U mnie wystepuje to samo w przypadku gdy silnik jest zimny i gdy temperatura otoczenia wynosi <10,15> stopni. Jesli temperatura <10 stopni, to wtedy strasznie glosno kracze.
Jakie byly koszty zawieszenia? Jesli to nie tajemnica
Pozdrawiam,
voytecku
Jesli mozesz, podziel sie swoimi spostrzezeniami po rozebraniu rozrusznika. U mnie wystepuje to samo w przypadku gdy silnik jest zimny i gdy temperatura otoczenia wynosi <10,15> stopni. Jesli temperatura <10 stopni, to wtedy strasznie glosno kracze.
Jakie byly koszty zawieszenia? Jesli to nie tajemnica
Pozdrawiam,
voytecku
Rozrusznika jeszcze nie wyjmowałem.
Gdy to zrobię to dam znać o efektach.
W zawieszeniu wymianiałem:
na przodzie tuleje przednie wahacza dolnego (2 szt . przednie w belce 2szt. w wahaczu do mocowania amorka, tylne były ok) jedną końcówkę drążka kier. sworznie górnych drążków.
Na tyle:
sworznie górnych drążków 2szt
tuleje i sworznie drążka wleczonego.
czyli sumująć : 6 x tuleja, 7x sworzeń, demontaż montaż , ustawienie zbieżności przód i tył – 1000,-PLN
Gdy to zrobię to dam znać o efektach.
W zawieszeniu wymianiałem:
na przodzie tuleje przednie wahacza dolnego (2 szt . przednie w belce 2szt. w wahaczu do mocowania amorka, tylne były ok) jedną końcówkę drążka kier. sworznie górnych drążków.
Na tyle:
sworznie górnych drążków 2szt
tuleje i sworznie drążka wleczonego.
czyli sumująć : 6 x tuleja, 7x sworzeń, demontaż montaż , ustawienie zbieżności przód i tył – 1000,-PLN
pozdrowienia
Robert
- Od: 26 mar 2005, 00:44
- Posty: 309
- Skąd: SZCZECIN
- Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość