Jak z dostępnością części do Millera? jest opcja w PL kupić podstawowe rzeczy jak rozrząd czy filtry?
Osobiście potrzebuję uszczelki pod pokrywy zaworów, nigdzie ich nie mogę znaleźć.
Dostępność części (TA/KJ)
Strona 1 z 1
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Uszczelki pod pokrywy prosta sprawa – mazparts, serwis, carspeed – cena około 70zł za szt, ja chyba nawet ciut mniej płaciłem, musiałbym sprawdzić.
Co do filtrów, problemu nie ma żadnego, filtr oleju jest taki sam jak KF KL, powietrza też jest dostępny choćby na allegro, (ja mam chyba ze 2 na zapasie jeszcze), filtr skrzyni kupiłem z allegro (pod hasłem millenia jeśli dobrze pamiętam po 50zł) oryginał około 200zl, filtr kabinowy jest taki sam w każdym TA – najtańszy zamiennik jaki znalazłem to chyba DENSO w cenie około 50-60zł – oryginał jakieś 110zł
Rozrządu się naszukałem – chyba nawet u Ciebie też i powiem tak – 99% sklepów ma błędy w katalogach i pokazuje się ten sam rozrząd co w KF KL, i na to trzeba zwrócić szczególną uwagę, górne rolki są takie same tylko i w KJ są one 2 a w KF KL jest 1, reszta jest inna, a pasek ma 201 zębów.
W serwisie czy carspeedzie ceny podobne i to jest około 2500zł:
– pasek ASHIKA Japonia
– rolki prowadzące górne MRK Japonia x2
– rolka prowadząca dolna NSK Japonia
– rolka napinająca oryginał OE MAZDA
– hydronapinacz oryginał OE MAZDA
Ja kupiłem w sklepie DEXELIA.PL za nieco ponad 800zł
– pasek SUN Japonia
– rolki prowadzące górne GMB x2
– rolka prowadząca dolna NSK Japonia
– rolka napinająca oryginał GMB
– hydronapinacz oryginał ASHIKA
i ten zestaw jest na allegro bez napinacza za 680zł a z napinaczem 920zł
Z pompą wody jest też kłopot w zamienniku a jeśli jest to niewiele tańsza niż oryginał, który kosztuje około 400zł i jest w komplecie z uszczelką (serwis albo CS)
I najważniejsze – dostępne jest wszystko, jedno od reki, na drugie trzeba poczekać kilka dni tyle tylko, że trzeba się liczyć z cenami. Ale jeśli się poszuka, pokombinuje to można dobre zamienniki wyrwać dużo taniej. Tak jakby chociaż na przykładzie tego rozrządu, dostałbym go od razu ale za jaką cenę, szukałem i kombinowałem ze 3 czy 4 miesiące żeby dorwać taniej no i udało się 3x taniej.
W stanach np jest dostępny Gates, od 130$ chyba, no ale trzeba to jakoś ściągnąć do PL a ja takie opcji wtedy nie miałem więc kombinowałem inaczej
Co do filtrów, problemu nie ma żadnego, filtr oleju jest taki sam jak KF KL, powietrza też jest dostępny choćby na allegro, (ja mam chyba ze 2 na zapasie jeszcze), filtr skrzyni kupiłem z allegro (pod hasłem millenia jeśli dobrze pamiętam po 50zł) oryginał około 200zl, filtr kabinowy jest taki sam w każdym TA – najtańszy zamiennik jaki znalazłem to chyba DENSO w cenie około 50-60zł – oryginał jakieś 110zł
Rozrządu się naszukałem – chyba nawet u Ciebie też i powiem tak – 99% sklepów ma błędy w katalogach i pokazuje się ten sam rozrząd co w KF KL, i na to trzeba zwrócić szczególną uwagę, górne rolki są takie same tylko i w KJ są one 2 a w KF KL jest 1, reszta jest inna, a pasek ma 201 zębów.
W serwisie czy carspeedzie ceny podobne i to jest około 2500zł:
– pasek ASHIKA Japonia
– rolki prowadzące górne MRK Japonia x2
– rolka prowadząca dolna NSK Japonia
– rolka napinająca oryginał OE MAZDA
– hydronapinacz oryginał OE MAZDA
Ja kupiłem w sklepie DEXELIA.PL za nieco ponad 800zł
– pasek SUN Japonia
– rolki prowadzące górne GMB x2
– rolka prowadząca dolna NSK Japonia
– rolka napinająca oryginał GMB
– hydronapinacz oryginał ASHIKA
i ten zestaw jest na allegro bez napinacza za 680zł a z napinaczem 920zł
Z pompą wody jest też kłopot w zamienniku a jeśli jest to niewiele tańsza niż oryginał, który kosztuje około 400zł i jest w komplecie z uszczelką (serwis albo CS)
I najważniejsze – dostępne jest wszystko, jedno od reki, na drugie trzeba poczekać kilka dni tyle tylko, że trzeba się liczyć z cenami. Ale jeśli się poszuka, pokombinuje to można dobre zamienniki wyrwać dużo taniej. Tak jakby chociaż na przykładzie tego rozrządu, dostałbym go od razu ale za jaką cenę, szukałem i kombinowałem ze 3 czy 4 miesiące żeby dorwać taniej no i udało się 3x taniej.
W stanach np jest dostępny Gates, od 130$ chyba, no ale trzeba to jakoś ściągnąć do PL a ja takie opcji wtedy nie miałem więc kombinowałem inaczej
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem
powinieneś się nazywać Millers Cycle Guru
powinieneś się nazywać Millers Cycle Guru
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Nie no bez przesady, akurat wiele rzeczy miałem w ręku, i te tematy przerabiałem
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
oryginalny filtr kabinowy 75zł, zamiennik JPN 55zł,
oryginalne uszczelki pokryw chyba 65zł/sztuka
oryginalne uszczelki pokryw chyba 65zł/sztuka
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
ProboszczV6 napisał(a):oryginalny filtr kabinowy 75zł, zamiennik JPN 55zł,
oryginalne uszczelki pokryw chyba 65zł/sztuka
Wszystko zależy od tego gdzie się kupuje i jakie się ma upusty
Tam u Ciebie zawsze trochę korzystniejsze ceny były
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Beny napisał(a):Crenshaw przymierzasz się do dziewiatki
Zobacz pod avatarem
Uszczelki pod pokrywy tylko OE i nic innego.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Beny napisał(a):Crenshaw przymierzasz się do dziewiatki
No właśnie jedną kupiłem miałem ją sprzedać, ale bardzo możliwe, że mój X6 niedługo zmieni właściciela, więc chyba ją sobie na razie zostawię, żebym miał czym jeździć.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Nie znalazłem lepszego miejsca do wpisania.
Czasami jak wyskakuje błąd P1526 i P1540 uszkodzony jest elekrozawór ABV solenoid velve (vent).
Dostanie go w oryginale graniczy z cudem. Natomiast jest na nim numr K5T44173 KJ03A.
Dokładnie taki sam występuje w Mazdzie 6 CiTD. Ważny jest ten drugi numer albo fizyczne sprawdzenie przepływów pod napięciem i bez napięcia. Ja dobierałem na szrocie z kilku dostępnych i znalazłem. Pasuje i nie ma kłopotu.
Czasami jak wyskakuje błąd P1526 i P1540 uszkodzony jest elekrozawór ABV solenoid velve (vent).
Dostanie go w oryginale graniczy z cudem. Natomiast jest na nim numr K5T44173 KJ03A.
Dokładnie taki sam występuje w Mazdzie 6 CiTD. Ważny jest ten drugi numer albo fizyczne sprawdzenie przepływów pod napięciem i bez napięcia. Ja dobierałem na szrocie z kilku dostępnych i znalazłem. Pasuje i nie ma kłopotu.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość