Ciśnienie sprężania w silniku (TA KJ)
Strona 1 z 1
Witam, może ktoś podać jakie ma być sprężanie w Millerze ?
Ostatnio edytowano 10 paź 2015, 10:45 przez radar88, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Poprawa tytułu tematu
Powód: Poprawa tytułu tematu
Jak dobrze pamiętam to standardowo 12-13 powinno wyjść, minimum 9,8. Jak się ma kompresor? Sprawdź sobie też luzy zaworowe, regulacja jest na szklankach, wymienia się podkładki regulacyjne.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Nominalnie było 13, a minimum 10 według serwisówki, maksymalna różnica między cylindrami to 2.
U mnie wszędzie 12, czyli chyba jeszcze trochę pojeździ
U mnie wszędzie 12, czyli chyba jeszcze trochę pojeździ
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki za odpowiedzi.
Co do luzów to podkładki można także przeszlifować jeśli się zmniejszą a jako ciekawostka dodam, że na samolotach mamy luzy rzędu 1 do 5mm i mimo hydrauliki ustawiamy je dobierając długość lasek popychacza (OHV).
Co do kompresora to coś mi się nie podoba poziom oleju dalej. Dzisiaj zobaczę ile wciągnął.
Nie chce mi się wieżyć, że to cały czas kompresor i chcę sprawdzić sprężanie.
Kupiłem g...o nie ma co się oszukiwać, teraz muszę wyjść z twarzą i doprowadzić to do odpowiedniego stanu
Co do luzów to podkładki można także przeszlifować jeśli się zmniejszą a jako ciekawostka dodam, że na samolotach mamy luzy rzędu 1 do 5mm i mimo hydrauliki ustawiamy je dobierając długość lasek popychacza (OHV).
Co do kompresora to coś mi się nie podoba poziom oleju dalej. Dzisiaj zobaczę ile wciągnął.
Nie chce mi się wieżyć, że to cały czas kompresor i chcę sprawdzić sprężanie.
Kupiłem g...o nie ma co się oszukiwać, teraz muszę wyjść z twarzą i doprowadzić to do odpowiedniego stanu
Ostatnio edytowano 10 paź 2015, 21:26 przez franklin1985, łącznie edytowano 1 raz
Często jest tak że kompresja jest bardzo dobra a pierścienie olejowe puszczają, normalne w silnikach Mazdy. Do Millera dostępne są tylko oryginalne z tego co wiem za 1600zł... Może też być tak że puszczają ci uszczelniacze zaworów, praktycznie w każdym silniku który robiłem uszczelniacze zaworów były twarde jak plastik, takie coś musi puszczać. Prostą metodą na sprawdzenie czy kompresor puszcza olej jest odkręcenie pokrywki nad jego wyjściem, cztery śruby na klucz 10mm. Powinno być tam sucho, bez oleju. Pytanie jak dokładnie był dotarty brąz do stali...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Wczoraj wieczorem zdjąłem dekiel i pełno oleju, w sumie gorzej jak było. W sobotę wyciągam. Mam podejrzenia co do o-ringów wewnętrznych, tych małych.Może nie siedzą na swoim miejscu.
Ostatnio edytowano 10 paź 2015, 21:27 przez franklin1985, łącznie edytowano 1 raz
Witam,proszę o zapoznanie się z regulaminami tego forum jak i działów modelowych:
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Mój błąd.
Temat poprawiony. Myślę, że teraz jest ok.
Pozdrawiam
Temat poprawiony. Myślę, że teraz jest ok.
Pozdrawiam
Kontynuując temat, wczoraj badałem kompresję w swoim Xedosie i wyszło mi:
12/11/11,5/11/10,5/11 więc szaleństwa nie ma.
W przyszłym roku trzeba będzie myśleć o pierścieniach i głowicy.
Jakiś czas temu wysłałem zapytanie do firmy produkującej pierścienie i odpisali mi, że zrobienie jednego kompletu na silnik kosztowało by ok. 350,– . Oczywiście górny chromowany jak w oryginale. Ciekawe co o tym myśleć.
12/11/11,5/11/10,5/11 więc szaleństwa nie ma.
W przyszłym roku trzeba będzie myśleć o pierścieniach i głowicy.
Jakiś czas temu wysłałem zapytanie do firmy produkującej pierścienie i odpisali mi, że zrobienie jednego kompletu na silnik kosztowało by ok. 350,– . Oczywiście górny chromowany jak w oryginale. Ciekawe co o tym myśleć.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość