Nie trzyma Obrotów (TA KJ)

Postprzez kamilsz » 30 maja 2013, 12:31

Wiem że tak by było najlepiej ale mam do ciebie 370 km hehe trochę daleko
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 19:55
Posty: 15
Skąd: Otwock Wielki
Auto: Mazda Xedos 9, 2.3 Miller, 1999

Postprzez ProboszczV6 » 30 maja 2013, 12:58

wiem że daleko, do Wieśka jest bliżej hehe, jakby coś to mam części które mogą być potrzebne. Napisz później jakie wyniki pomiarów.
Jeśli pali 22/100 to warto odłączyć lambdy, albo najpierw odczytać błędy bo przy takim spalaniu coś musi być zwalone, może go tylko przelewa, przez niespalone paliwo które leci do wydechu mogą sondy cuda podawać do sterownika. Bez dokładnej weryfikacji to strzelanie w ciemno.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez voytecku » 30 maja 2013, 13:45

Przy takim spalaniu podejrzewalbym rowniez czujnik spalania stukowego. Gdy wyrzuca jakis blad, silnik pracuje w mocno awaryjnym trybie i pali jak smok. Pamietam, ze u mnie spalanie wyszlo 25l/100, gdy czujnik zwracal blad.

W X9 nie ma aktywnej kontrolki CEL?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez jedrzej07 » 30 maja 2013, 15:27

Żeby dostać się do świec trzeba rozebrać przynajmniej to co masz pod tym linkiem.
http://milleniatech.net/plugchange/

Ale wydaje mi się, że na razie wystarczy jak zmierzysz tylko z przodu, jakiś pogląd na sytuację będziesz miał przynajmniej
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez kamilsz » 3 cze 2013, 19:47

Właśnie zakończyłem pomiar ciśnienia na przedniej stronie Cyl.nr2-9,cyl.nr4-0 absolutne,cyl.nr6-9
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 19:55
Posty: 15
Skąd: Otwock Wielki
Auto: Mazda Xedos 9, 2.3 Miller, 1999

Postprzez ProboszczV6 » 3 cze 2013, 20:09

no to zrzucaj głowicę przednią i określ straty. Może masz dziurę w tłoku? albo zawór upalony?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez kamilsz » 3 cze 2013, 20:15

Nie ma wyjścia w tym tygodniu się jeszcze za to wezmę
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 19:55
Posty: 15
Skąd: Otwock Wielki
Auto: Mazda Xedos 9, 2.3 Miller, 1999

Postprzez ProboszczV6 » 9 cze 2013, 11:00

Ustaliłeś już coś?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez kamilsz » 10 cze 2013, 12:23

Jeszcze nie czekam na endoskop nawet nie rozbieram tego silnika jak będzie gładź uszkodzona.
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 19:55
Posty: 15
Skąd: Otwock Wielki
Auto: Mazda Xedos 9, 2.3 Miller, 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9