Silnik to "Miller Cycle Engine" poczytaj jak on dziala.... nie tak do konca jak zwykla V6
kompresor jak jest walniety to i tak silnik jest sprawny i nie powoduje mulenia czy slabych osiagow, chodzi jezdzi itd ale wciaga ogromne ilosci oliwy efekt ranne kopcenie, czesto zalewany srodkami regeneracyjnymi ala motodoktor dla zageszczenia oliwy zeby uszczelnienie kompresora nie puszczalo oliwy na starcie zalany w srodku-> mozesz przed kupnem zdemontowac pierwsza chlodnice powietrza i nie powinno sie z niego oliwa wylewac lub odkrecajac pokrywe nad kompresorem pod linka gazu i tam tez powinno byc w miare sucho, przegapisz niski poziom oliwy i masz po silniku koszt remontu nie pytaj.
Nowy lub po regeneracji kompresor tylko w USA koszty do 2000$
Rozrzad prawie 2000pln, drogie zawieszenie itd bez konca, mozna oczywiscie tylko pytanie ile zamierzac lozyc pensji na auto, odwdzieczy ci sie napewno, piescic pielegmnowac sprawdzac kontrolowac i nie patrzec az cos sie sypnie bo wtedy sie nie pozbierasz,
Jesli jest mulowate to sprawdzic bledy silnika, jadac 60km/h na 4 biegu wcisnik pedal przyspieszenia do podlogi tzw KickDown powinien zredukowac do pierwszego biegu, jesli nie to cos nie tak-> sterownik silnika w ustawieniu serwisowym nie pozwoli na taka redukcje jesli beda usterki beda bledy i nawet nie do konca, bedzie wiadomo i to nie bedzie wina kompresora to nie turbna jak w dieslu.
Ogolnie sprawa do ogarniecia z millerem i kompresorem ale nie jest to kupno jak innego auta... bo musisz kupic wozidlo..., na moc silnika nie patrz dopoki nie brykniesz powyzej 50-60km/h do 230 na trasie w mgnieniu oka prawie
Piszesz ze ma nalatane 200kkm,
Automat 4-ro biegowy i nie jest to nowa konstrukcja a tym bardziej mocna jak chcesz poszalec (bo tak cie zrozumialem-sorki) udanych lowow Karol.
Filmiki to tylko takie na maxa przesadzone dla zobrazowania co moze czekac uzytkownika Millerka, nie bedziesz sam na forum, pomozemy i damy rade, w kupie razniej
