Regeneracja kompresora (TA KJ)
Feeko napisał(a):A jak się to stosuje?
wlewa sie całą zawartość do rozgrzanego silnika podczas wymiany oleju lub (tak jak ja zrobiłem) podczas uzupełnienia poziomu oleju
pzdr
KK
- Od: 17 maja 2005, 10:32
- Posty: 29
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 1995 Millenia Miller Cycle
podobno dobry środek
pzdr
KK
pzdr
KK
Ostatnio edytowano 1 sie 2005, 17:00 przez krzys_Millenia_2.3, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 maja 2005, 10:32
- Posty: 29
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 1995 Millenia Miller Cycle
jurek201 napisał(a):witam ws zystkich . jestem ;nowym' w klubie od roku mam mazde millenie 2,3L super autko z kanady nie tkniete z poduszkami niedawno zauwazylem ze z rana dymi z rury teraz wiem ze to turbosprezarka przepuszcza olej bylbym ogromnie wdzieczny za pomoc gdziemozna jąnaprawić lub kupić używaną nie chce jej sprzedac i opuścić waszego klubu pozdrawiam Jurek201 z czestochowy
tak odbiegając od tematu ja też jestem z Częstochowy. Podejrzewam że to Ty jechałeś w sobote po parkingu pod Realem (chyba że że jest wysyp Millerów w Częstochowie ) . Zobaczyłem z daleka i myślałem że mi ktoś fure rąbnął . Można by sie kiedyś "spiknąć" w celu wymiany doświadczeń
pzdr
Krzysiek
- Od: 17 maja 2005, 10:32
- Posty: 29
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 1995 Millenia Miller Cycle
wiesiek5 napisał(a):Moge cos powiedzieć na temat tych sprenzerek , bo żarła tak olej że ja rozebrałem .
To pier... jednorazówka łożyska osadzone na teflonie .
Ale żeby ja rozebrać to trzeba zniszcyć nieodwracalnie uszczelnienia i to jest jedyna jej wada .
Uszczelniacze nie do zdobycia cos takiego jak w pompach wodnych 36x21x12 wysokość ok .
Łożyska żeby je wyjąc trzeba zniszczyć pod nimi sa uszczelniacze .
Łożysk jest 6 . 2 można kupić a reszte nie.
Teraz szukam używanej .
Nie próbujcie rozbierać , dopuki nie macie innej.
Ja teraz stoje.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Millera.
Jedyna szybka alternatywa to poszukiwania na www.ebay.com . Nawet w tamtym tygodniu był licytowany sam kompresor, zazwyczaj sprzedają całość z silnikiem 1100-1450 $ + transport i inne pierdoły
pzdr
Krzysiek
- Od: 17 maja 2005, 10:32
- Posty: 29
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 1995 Millenia Miller Cycle
wiesiek5 napisał(a):Ja wymieniałem ich juz kilka i mają metalowe uszczelki .
Lub w wersjach kanadyjskich oringi na interkulerach.
I zawsze osadzałem je na silikonie .
Pzdrawiam.
Witam.Cos moge powiedziec wiecej na temat problemu z SC.Gdy SC pobiera juz duzo oleju jest kiepsko.To prawda ze SC jest sprawny ale zracy okropnie olej .Trzeba strasznie pilnowac oleju ,bo jak nie to czeka Cie remont silniczka (moj przyklad)I co ?Remont !Panewki głóne ,korbowodowe,pierścienie,główice generalnie wszystko<dla świetego spokoju>.No i podstawa SC.Wysłałem do Kanady do regeneracji <taka sama firma jak Stanach>Wysłanie do Kanady kosztuje 370 zł Pocztexem(3 dni)z powrotem to sie okarze. Lada dzień ma byc w kraju. Zobaczymy jak to zrobili.Kompl zawiera instukcje montazu ,uszczelki i jakies [tiiit].Gwarancja tez jest.Nie trzeba jej montowac ASO , zeby ja posiadac.Wiec jak przyjdzie i uruchomimy silnik to dam znac jak działa.
Mazda Millenia 2,3 miller rok prod.1995 full opcja
- Od: 4 sty 2005, 15:26
- Posty: 20
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda Millenia 2.3 miller
W kanadzie kosztuje tez 1850 $ + ewentualne koszty wysyłki z powrotem.Mi załatwia to rodzinka ze Stanów aby obniżyc koszty wysyłki do Polski.Wiem że firma z Kanady podała cene około 440 $ (przesyłka piorytetowa z jakimś ubezpieczeniem)człowiek twierdzi ze zawsze tak wysyła.Wydaje mi sie że oni sie nie bawia w tanie wysyłanie tylko dzwonią np.do DHL i maja wszystko z głowy .Przykład wysyłki SC do Kanady DHL i pochodne cena około 1850 zł a nasz Pocztex 370zł i dotarł 3-4 dni.Więc sami widzicie jaka różnica.Jak przyjdzie do mnie bede wiedział jakie sa konkretne koszty
www.canadiansupercharger.com
www.canadiansupercharger.com
Mazda Millenia 2,3 miller rok prod.1995 full opcja
- Od: 4 sty 2005, 15:26
- Posty: 20
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda Millenia 2.3 miller
Połowa ceny nowego
A nie wiadomo co to będzie...
Ale może warto, czekamy na inforamcje...
A nie wiadomo co to będzie...
Ale może warto, czekamy na inforamcje...
-
Feeko
Połowa ceny nowego ale bez błędu fabrycznego 2 lata gwrancji bez limitu km.A za nowy płacisz około 4000 $ z błedem fabrycznym i do tego nie wiem jaka jest gwrancja..A w tym wszystko jest wymieniane nawet wirniki na nowe jest inaczej łożyskowane i uszczelniane duzo lepszym materiałem i trwalszym .Firma twierdzi ze nie miała nigdy reklamacji na zrobiona SC a troche ich robi.Okres oczekiwania jest około 2 tygodni.
Mazda Millenia 2,3 miller rok prod.1995 full opcja
- Od: 4 sty 2005, 15:26
- Posty: 20
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda Millenia 2.3 miller
Ja mam problem z głowy.Zrobiłem pełen remont silnika (byłem zmuszony ) a do tego mam SC po regeneracji w Kanadzie.Jezdzi jek na razie bez zrzutu.Za co oczywiście dziekuje Wieśkowi.[/b]
Mazda Millenia 2,3 miller rok prod.1995 full opcja
- Od: 4 sty 2005, 15:26
- Posty: 20
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda Millenia 2.3 miller
Zrobiłem pełen remont silnika (byłem zmuszony ) a do tego mam SC po regeneracji w Kanadzie
Ile Cię to w sumie kosztowało?
-
Feeko
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość