Aparat zapłonowy – nowy lub regeneracja

Postprzez jedrzej07 » 12 gru 2016, 22:06

Nie wiem jak w pozostałych ale na pewno w KJ-ZEM nie było takiej cewki bo tam każda świeca ma osobną cewkę przy fajce <spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez radar88 » 13 gru 2016, 20:07

No ta ramka się nie zgadza, choćby w probe jest KL01/02, da się go podłączyć do mazdy ale trzeba zamieniać piny w kostkach....
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Kociak500 » 13 gru 2016, 20:33

radar88 napisał(a):No ta ramka się nie zgadza, choćby w probe jest KL01/02, da się go podłączyć do mazdy ale trzeba zamieniać piny w kostkach....
Nie w każdych W niektórych siedzi Kf34 i pasuje bez problemu
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez radar88 » 13 gru 2016, 20:42

Nie twierdzę że nie, ale to chyba na samą końcówkę serii probka, bo wyciągałem z 1993 oraz 95 i był KL01.
Wiem że KL można zamienić u nas w mazdach i działa.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Kociak500 » 13 gru 2016, 20:55

Ja wyciągnąłem z probe ale nie wiem który rok i był kf34 Widziałem jeszcze 2 inne probe i tam też siedział kf34 To też pewnie zależy od rocznika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez radar88 » 13 gru 2016, 20:58

No na pewno, i obstawiam że to było po drugiej połowie 1995/96.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez easy_rider » 15 gru 2016, 15:39

A czy w obu tych aparatach jest ta sama cewka?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez radar88 » 18 gru 2016, 11:11

Na to pytanie odpowiedzi nie znam, nawet za dobrze nie wiem gdzie teraz mam schowany aparat od probka (KL01), ale jak gdzieś mi wpadnie w ręce to mogę spojrzeć.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez easy_rider » 2 sty 2017, 21:05

Kupiłem cewkę OEM i po założeniu jej do aparatu, samochód bez problemu odpalił i równo pracował. Ale..... po rozgrzaniu zaczął mocno przerywać. Bardzo mocno. Wręcz szarpać. Ale nie tak jakby gasł silnik, bo jak się gasi silnik w trakcie jazdy to on po prostu traci moc i nie chce jechać. A u mnie jest takie mocne szarpanie jakby nagłe gaśnięcie i zrywanie. Do tego gaśnie check engine(pali mi się cały czas) i zapala się też lampka security w tym momencie jak szarpie. Dzieje się tak w okolicy 2000 RPM. Na biegu jałowym pracuje równo, bez zarzutów. Po zdjęciu klemy z akumulatora objawy ustępują na pewien czas. Czytałem gdzieś na forum o izolowaniu dodatkowym cewki za pomocą bitbuma. Oczywiście wiem że na początku najlepiej sprawdzić błędy, ale narazie czekam aż przyjdzie moduł diagnostyczny ELM. Macie może jakieś rady? Ktoś miał taki przypadek?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez dadan » 2 sty 2017, 21:21

Gdzie dorwałeś cewkę OEM? Chyba nie w CS cewkę pod tytułem "OEM Japan"? Długo auto stało niejeżdżone? Pod chmurką? Jak miałem problem z EGR to wariował po nagrzaniu, na zimnych chodził malina, ale przyczyn może być kilka...
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez easy_rider » 2 sty 2017, 22:43

Carspeed Lublin. Wiec moja cewka OEM to tylko złudzenie?
Xedos był praktycznie cały czas w ruchu a akurat jak zaczęły się pojawiać te objawy to nocował codziennie w garażu
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez dadan » 2 sty 2017, 22:50

Hehe a w jakim kartonie była cewka? Co jest napisane na paragonie? :)
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez easy_rider » 2 sty 2017, 23:04

hahahah pudełko z klocków hamulcowych
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez Tomas2000 » 5 sty 2017, 17:29

Ja zakładałem w mojej ex cewkę mobiletron, wszystko podeszło bez problemów, i działała do sprzedaży.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 17:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez easy_rider » 8 lut 2017, 10:29

Witam, Problem nie ustępuje. Może kondensator?
Zna ktoś parametry tego kondensatora? Może kupie nowy.
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez Anita511 » 8 lut 2017, 11:04

Też mam cewkę Mobiletron i działa jak należy już ponad rok. A błędy odczytałeś??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 11:16
Posty: 62
Skąd: Ozorków/Zgierz
Auto: Mazda xedos9 ( green mica) 2.5 V6 KL 2001r.
323F Ba 1.5 ( indigo blue ) 1998r.

Postprzez easy_rider » 23 lut 2017, 14:29

odczytałem i żadnych błędów nie ma
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Postprzez MateoV6 » 25 mar 2017, 16:24

Cześć mam uszkodzony aparat tylko nwm co dokładnie na jałowym pracuje równo ale jak chce zwiększyć obroty to go dusi. Na pewno jest to aparat zaplonowy bo podmienialem i na innym ładnie pracuje do samego odcięci. Regenerować czy szukać innego ?
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2015, 12:24
Posty: 44
Skąd: okolice rzeszowa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6
1995r.

Postprzez Marek 161BD081 » 26 mar 2017, 22:29

Ja próbowałbym reanimacji tego co masz.
Nie uda się remont to ... najwyżej kupisz drugi.
I tak niewiele tracisz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez easy_rider » 31 mar 2017, 12:02

W moim przypadku regeneracja nie dała skutku. a wydałem 500 zł
wiec kupiłem używkę za 250 zł i na razie spokój
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2016, 22:12
Posty: 54
Skąd: Warszawa / Sandomierz
Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9