Aparat zapłonowy – nowy lub regeneracja
Nie wiem jak w pozostałych ale na pewno w KJ-ZEM nie było takiej cewki bo tam każda świeca ma osobną cewkę przy fajce
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
No ta ramka się nie zgadza, choćby w probe jest KL01/02, da się go podłączyć do mazdy ale trzeba zamieniać piny w kostkach....
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Nie w każdych W niektórych siedzi Kf34 i pasuje bez problemuradar88 napisał(a):No ta ramka się nie zgadza, choćby w probe jest KL01/02, da się go podłączyć do mazdy ale trzeba zamieniać piny w kostkach....
Nie twierdzę że nie, ale to chyba na samą końcówkę serii probka, bo wyciągałem z 1993 oraz 95 i był KL01.
Wiem że KL można zamienić u nas w mazdach i działa.
Wiem że KL można zamienić u nas w mazdach i działa.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No na pewno, i obstawiam że to było po drugiej połowie 1995/96.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
A czy w obu tych aparatach jest ta sama cewka?
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Na to pytanie odpowiedzi nie znam, nawet za dobrze nie wiem gdzie teraz mam schowany aparat od probka (KL01), ale jak gdzieś mi wpadnie w ręce to mogę spojrzeć.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kupiłem cewkę OEM i po założeniu jej do aparatu, samochód bez problemu odpalił i równo pracował. Ale..... po rozgrzaniu zaczął mocno przerywać. Bardzo mocno. Wręcz szarpać. Ale nie tak jakby gasł silnik, bo jak się gasi silnik w trakcie jazdy to on po prostu traci moc i nie chce jechać. A u mnie jest takie mocne szarpanie jakby nagłe gaśnięcie i zrywanie. Do tego gaśnie check engine(pali mi się cały czas) i zapala się też lampka security w tym momencie jak szarpie. Dzieje się tak w okolicy 2000 RPM. Na biegu jałowym pracuje równo, bez zarzutów. Po zdjęciu klemy z akumulatora objawy ustępują na pewien czas. Czytałem gdzieś na forum o izolowaniu dodatkowym cewki za pomocą bitbuma. Oczywiście wiem że na początku najlepiej sprawdzić błędy, ale narazie czekam aż przyjdzie moduł diagnostyczny ELM. Macie może jakieś rady? Ktoś miał taki przypadek?
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Carspeed Lublin. Wiec moja cewka OEM to tylko złudzenie?
Xedos był praktycznie cały czas w ruchu a akurat jak zaczęły się pojawiać te objawy to nocował codziennie w garażu
Xedos był praktycznie cały czas w ruchu a akurat jak zaczęły się pojawiać te objawy to nocował codziennie w garażu
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
h pudełko z klocków hamulcowych
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Witam, Problem nie ustępuje. Może kondensator?
Zna ktoś parametry tego kondensatora? Może kupie nowy.
Zna ktoś parametry tego kondensatora? Może kupie nowy.
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
odczytałem i żadnych błędów nie ma
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Cześć mam uszkodzony aparat tylko nwm co dokładnie na jałowym pracuje równo ale jak chce zwiększyć obroty to go dusi. Na pewno jest to aparat zaplonowy bo podmienialem i na innym ładnie pracuje do samego odcięci. Regenerować czy szukać innego ?
- Od: 30 sie 2015, 12:24
- Posty: 44
- Skąd: okolice rzeszowa
- Auto: Mazda 323f 2.0 V6
1995r.
Ja próbowałbym reanimacji tego co masz.
Nie uda się remont to ... najwyżej kupisz drugi.
I tak niewiele tracisz.
Nie uda się remont to ... najwyżej kupisz drugi.
I tak niewiele tracisz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W moim przypadku regeneracja nie dała skutku. a wydałem 500 zł
wiec kupiłem używkę za 250 zł i na razie spokój
wiec kupiłem używkę za 250 zł i na razie spokój
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość