Wodzu napisał(a):u siebie mam obd-I
... no jak to OBD I, przeciez miales P0325 (obwod stukowego) tak jak ja, a 4-ro cyfrowy kod jest w OBD II wlasnie, i jezdzisz z nim ponad pol roku ?
W wolnym czasie zabiore sie za wtryski, wyjme je, zalacze pompke i zobacze jak one sie zachowuja. Jezdze od znajomego do znajomego i wszyscy mowia ze to wina mieszanki ze bardzo bogata sporo za duzo paliwa daje na ssaniu, a zauwazylem ze na ssaniu wtedy jak zakopci na czarno to obroty z okolo 1800 szybko spadaja do 1000 (wtedy zaczyna kopcic) i pozniej ida do gory prawie 1800 i juz wtedy kopcenia nie ma. Chodzi o to ze kopci jak na ssaniu obroty spadna a jak wzrosna za chwile to juz nie kopci. Na ssaniu obroty powinny byc wyzsze i pozniej w miare temp. powinny same spadac, a u mnie nie.... wzrosna... spadna i znow wzrosna a dalej powoli spadaja jak silnik juz cieply.