dzisiaj właśnie odebrałem madzie od Wieska po generalce,Problem polega na tym że podczas jazdy czasem brakuje mocy.
Opisze troszke...
Ruszamy wszystko gra. Po kilkuset metrach zaczyna się górka i auto zaczyna tracić moc. Trzymając nogę na gazie i starając się utrzymać prędkość(jazda na gazie) przełączam na benzynę. Wtedy jest lekkie szarpniecie i auto idzie. Po 300m znow przełączam na gaz i jest ok. Jadę dalej przez następne kilka km. Po czym przy próbie wyprzedzania zaczyna dziać się to samo, czyli jest lekkie szarpanie,prawie nie odczuwalne i czuć jakby silnik się lekko czymś dławil. Sytuacja powtarza się równeż gdy jeżdżę agresywnie na benzynie. Potrafi się zdlawic i zgasnac(benzyna). Odpalam ,przelacza sie po przegazowaniu na lpg i jest kopyto dopoki cos jej nie odbije kiedy wcisne pedal do konca.
Jazda jest uciazliwa w takich warunkach.
Świece i kable są postawione, czyli te które były kiedyś, auto stało około roku nie jeźdzone. Zanim oddałem Wieskowi sam zmniejszyłem odstęp na świecach stukajac nimi lekko o pokrywe zaworow,wiec odstepy sa nierowne. Może to być wina świec i kabli? Dodatkowo zdarza się że nie święci wyświetlacz. Raz zaczął mrugac a potem swirowac wyswietlajac tysiac cyferkowych mozliwosci na minute.
Jeśli ktoś może coś wiedzieć na ten temat proszę o pomoc.
Mlodymatt
Wariacje silnika – zmienna moc.
Strona 1 z 1
Jaką masz instalację LPG?
ja podobne objawy miałem w poprzednim autku (mieszalnikowa instalacja) jak mi sie zaczynał "kończyć" parownik.
Zaś na benzynce też podobne problemy miałem jak padł mi przepływomierz
Czy coś z kodów błędów idzie odczytać?
ja podobne objawy miałem w poprzednim autku (mieszalnikowa instalacja) jak mi sie zaczynał "kończyć" parownik.
Zaś na benzynce też podobne problemy miałem jak padł mi przepływomierz
Czy coś z kodów błędów idzie odczytać?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
wiec gaz jest II generacji na silniczku krokowym.
Benzynka przepływomierz odpada prawdopodobnie, bo wiesiek załozyl mi sprawna używke.
Kable świece
moze elektronika(przewody gdzies nie łącza) od czegos do czegos ...?
Benzynka przepływomierz odpada prawdopodobnie, bo wiesiek załozyl mi sprawna używke.
Kable świece
Pozdrawiam MlodyMatt 
mlodymatt napisał(a):Benzynka przepływomierz odpada prawdopodobnie, bo wiesiek załozyl mi sprawna używke.
W moim przypadku miałem mechaniczny przepływomierz i po prostu ogólnie on działał ale ... czasem miał takie naloty, że się zacinał.
Może po prostu zadzwoń do Wieśka i zasięgnij jego opinii.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
hm. Więc tak;
Planowanie głowic, wszystkie uszczelki, filtry, pierścienie, uszczelniacze zaworów, jakieś sprzęgielka, nie wiem czy panewki i zawory.
Dziś zauważyłem że jeśli jeżdżę madzia spokojnie, problemu nie ma. Ale gdy wsiadzie kilka osób i chce w miarę jechać pojawia się to co opisałem wcześniej. Tak samo jest jadąc samemu. Gwałtowne dodawanie gaz u prowadzi do elektu "żółwia".
Planowanie głowic, wszystkie uszczelki, filtry, pierścienie, uszczelniacze zaworów, jakieś sprzęgielka, nie wiem czy panewki i zawory.
Dziś zauważyłem że jeśli jeżdżę madzia spokojnie, problemu nie ma. Ale gdy wsiadzie kilka osób i chce w miarę jechać pojawia się to co opisałem wcześniej. Tak samo jest jadąc samemu. Gwałtowne dodawanie gaz u prowadzi do elektu "żółwia".
Pozdrawiam MlodyMatt 
Ja bym ja podpial najpierw sczytal bledy.
Wyczyscilbym przeplywomierz, sprawdzil czy nie ma syfu w filtrze powietrza.
Reset kompa i jezdil na benzynie tyle ile bedziesz mogl...najlepiej caly zbiornik, nie wiem czy problemu nie robi tutaj gaz, ktory rozwala ustawienia komputera i auto glupieje, stad dobrze jest pojezdzic na benzynie zeby dostal prawidlowe parametry.
A tak BTW jak zrobiles kapitalke silnika to nie rozumiem czmu jezdzisz na gazie i walisz mu po obrotach..nie szkoda Ci kasy na zrobiony remont?
Wyczyscilbym przeplywomierz, sprawdzil czy nie ma syfu w filtrze powietrza.
Reset kompa i jezdil na benzynie tyle ile bedziesz mogl...najlepiej caly zbiornik, nie wiem czy problemu nie robi tutaj gaz, ktory rozwala ustawienia komputera i auto glupieje, stad dobrze jest pojezdzic na benzynie zeby dostal prawidlowe parametry.
A tak BTW jak zrobiles kapitalke silnika to nie rozumiem czmu jezdzisz na gazie i walisz mu po obrotach..nie szkoda Ci kasy na zrobiony remont?
Mazda to mazda i basta.
Saab 900 2.3 16V EL900GR
Saab 900 2.3 16V EL900GR
- Od: 30 sty 2009, 18:33
- Posty: 78
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 929 2,2i HC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość