Strona 1 z 2
Moduł zapłonowy...reanimacja.

Napisane:
10 lut 2009, 17:28
przez kirciu
Witam wszystkich.Potrzebuje pomocy w temacie modułu zaplonowego do xedosa{padł}.Czy da się jakoś zmodyfikować aby ożyl.Znalazłem opis modyfikacji modułu na forum forda probe lecz nie wiem jak to podlączyć.Na schemacie jest 6 przewodów do modułu i 3 do cewki a w moim xedosie 5 przewodów do modułu i 2 do cewki.Co gdzie jak podłączyć.Bardzo proszę o p[omoc i z góry dziękuę

Napisane:
17 lut 2009, 20:31
przez krasul
a powiedz mi co sie dzieje u ciebie z zaplonem i czy nie lepiej wymienic sam modul? sprawdzales czy jest ustawiony zaplon na znakach?

Napisane:
17 lut 2009, 23:29
przez Globy

Napisane:
18 lut 2009, 15:56
przez Beny
Ja też polecam


Napisane:
3 mar 2009, 16:49
przez rawko86
Mazda 323f BA V6 po rozgrzaniu silnika gaśnie na jakieś 10min po czym normalnie odpala i jedzie kolejne kilometry, lecz po każdym zgaśnięciu jedzie coraz krótsze odcinki. W czasie jazdy gwałtownie gaśnie, obrotomierz szybko spada na zero i zostaje na zerze do zatrzymania. Elektryka cała działa normalnie, wyświetla wszystkie kontrolki normalnie i silnik kręci odczuwalnie lżej niż normalnie. Na świecach nie ma iskry. Gaśnie tak samo i na gazie i na benzynie.
CZY POWINIENEM WYSŁAĆ MODUŁ DO REGENERACJI??
aparat zapłonowy-problemy po regeneracji

Napisane:
23 mar 2009, 18:32
przez mcgregor10
Witam mam podobny problem jak "kirciu"aparat zapłonowy jest po regeneracji,wymieniona cewka,regulator,palec rozdzielacza, madzia jedzie przez jakiś kilometr poczym brak iskry(świece i przewody również wymienione) wszyscy rozkładają rece może ktoś z was wpadnie na pomysł o co chodzi bo jestem juz załamany walcze z tym drobiazgiem od 2-miesięcy POMOCY!!!!!
'

Napisane:
23 mar 2009, 19:13
przez mckoper
Witam,
a gdzie oddawałeś do regeneracji ten aparat, może fuszerkę zrobili?
Podaj jeszcze jaki masz silnik?
Ps.
Popraw temat bo niebawem poleci do kosza


Napisane:
23 mar 2009, 19:25
przez mcgregor10
aparat naprawiant byłw YAKUZA TORUŃ

Napisane:
23 mar 2009, 19:27
przez mckoper
mcgregor10 napisał(a):aparat naprawiany był w YAKUZA TORUŃ
Nie no tam dobrze robią bo sam tam oddawałem.
Jaki masz silnik?

Napisane:
23 mar 2009, 19:33
przez mcgregor10
a silnik 2.0 TA

Napisane:
23 mar 2009, 19:39
przez mckoper
2,0i V6 KF
TA to oznaczenie nadwozia


Napisane:
23 mar 2009, 19:43
przez mcgregor10
Ze starggo aparatu została tylko obudowa a problem jest nadal,niestety we włocławku tylko ja zostałem z xedem 9 tak bym sprawdził z innej

Napisane:
23 mar 2009, 19:46
przez mckoper
Szkoda,że nikogo nie ma,ale możesz sprawdzić od 323BA GT z silnikiem 2,0V6 lub X6 z tym silnikiem.
Ja mam jeden wolny aparat zapłonowy ale od KL'a


Napisane:
23 mar 2009, 19:47
przez mcgregor10
Ze starggo aparatu została tylko obudowa a problem jest nadal,niestety we włocławku tylko ja zostałem z xedem 9 tak bym sprawdził z innej
Nawet nie wiecie jak boli-wyjeżdzasz od mechanika robisz 1 km i stoisz w polu(a wszyscy mówią że musi działać)!! smutny
Żona zaczeła pytać czy jeszcze mamy auto!

Napisane:
23 mar 2009, 20:26
przez Italiano
mcgregor10...kłania sie funkcja Edytuj (zmień). Na co pisać post pod postem. I następna sprawa....jak jest już temat odnośnie problemów z aparatem zapłonowym to tam sie trza było dopisać. Po co nam dwa identyczne tematy ? Następnym razem sie popraw ,a tym razem przeniose temat.

Napisane:
23 mar 2009, 21:29
przez moloyoung
Założył temat, zrobił auto i tyle go widzieli...
mcgregor, tak znienacka wtrącę bo mi przyszło na myśl: może immo rozłącza lub alarm się przycina i robi ciach z zapłonem? Przynajmniej objawy podobne...

Napisane:
24 mar 2009, 07:15
przez mcgregor10
Już to przerabiałem ,tam wszystko jest ok.Pierwszy objaw to spalona cewka w aparacie i od tego czasu problemy!

Napisane:
24 mar 2009, 19:02
przez rawko86
rawko86 napisał(a):Mazda 323f BA V6 po rozgrzaniu silnika gaśnie na jakieś 10min po czym normalnie odpala i jedzie kolejne kilometry, lecz po każdym zgaśnięciu jedzie coraz krótsze odcinki. W czasie jazdy gwałtownie gaśnie, obrotomierz szybko spada na zero i zostaje na zerze do zatrzymania. Elektryka cała działa normalnie, wyświetla wszystkie kontrolki normalnie i silnik kręci odczuwalnie lżej niż normalnie. Na świecach nie ma iskry. Gaśnie tak samo i na gazie i na benzynie.
CZY POWINIENEM WYSŁAĆ MODUŁ DO REGENERACJI??
Przyczyna znaleziona i naprawiona
Winny był czujnik położenia walu korbowego

Napisane:
24 mar 2009, 20:29
przez Beny
rawko86 napisał(a):Przyczyna znaleziona i naprawiona
Winny był czujnik położenia walu korbowego
miałem kiedys podobną sytuacje,u mnie była zasniedziała wtyczka czujnika.Możesz zrobić fotke i wskazac dokładnie gdzie sie ten czujnik znajduje.Lub który to kabelek leci do niego bo czujnik to chyba na dole silnika jest.

Napisane:
28 mar 2009, 21:41
przez mcgregor10
Panowie problemów ciąg dalszy!!!CZESKI FILM Dzieki uprzejmosci JACOLA –
( który pożyczył mi aparat zapłonowy) po wymianie madzia nadal nie chce odpalic,może ktoś z was ma jakieś pomysły-POMOCY
