Jeżeli tak to czy jest jakać duża różnica niz w przypadku: http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.php
dzięki za ewentualna odpowiedź.
pozdrawiam
EDIT BY MOD:Poprawiłem Opis....postaraj sie następnym razem sam poprawnie założyć Temat/Opis.
www.mazdaspeed.pl
zenith839 napisał(a): W szczególności należy zwrócić uwagę na zawór BAC (Bypass Air Control) odpowiedzialny za wolne obroty i ssanie.
Lefty_X9 napisał(a):Czyli co, kąpiel w benzynce ?
Marek 161BD081 napisał(a):Oczywiście mam nadzieję, że dolot masz szczelny?
Lefty_X9 napisał(a):Marek 161BD081 napisał(a):Oczywiście mam nadzieję, że dolot masz szczelny?
Tak szczelny (tak mi się wydaje bynajmniej)
Jutro się zabieram za uszczelki pod kapami więc do wymiany pójdą tez pod kolektorem dolot. i nowa pod przepustnice.
Tomas2000 napisał(a):No i jak tam po przeczyszczeniu i wymianie uszczelek? Falowanie ustąpiło? poprawiły się osiągi, spalanie lub kultura pracy?
Lefty_X9 napisał(a):przy dodaniu gazu przy jezdzie z niską prędkością (10-15km/h) np przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające, auto czasami miało tendencję do szarpnięcia. Nie wiem jak to inaczej opisaćTeraz to ustąpiło...
TomiX9 napisał(a):TPS ?
Wolne obroty jak ustawiam to sam sobie podnosi po chwili, płyn w normie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość