Strona 1 z 1

Wyrzuca plyn naczyniem wyrownawczym.

PostNapisane: 8 maja 2007, 23:25
przez zbych33
czeka mnie remont glowic a chyba lepiej kupic silnik bo to chyba mniejszy koszt . moze ktos mi podpowie jaki to koszt. dzieki

PostNapisane: 9 maja 2007, 18:51
przez voytecku
Mozesz napisac wiecej szczegolow dotyczacych tego objawu?

Ktos w watku ponizej opisywal podobna sytuacje. To moze byc np zwiazane z calkowicie zuzyta pompa wody.

Silnikow mozesz poszukac na allegro. W przyklejonym watku dotyczacym obslugi silnika millera jest telefon do Wieska, skontaktuj sie z nim w sprawie cen uzywanych silnikow 2.0.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 9 maja 2007, 19:40
przez chmuri
6 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę koszt 1400 pln. robocizna, planowanie głowic i wszystkie części związane z tym zabiegiem

PostNapisane: 9 maja 2007, 19:54
przez voytecku
chmuri napisał(a):6 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę koszt 1400 pln

Ile zaplaciles za komplet uszczelek i gdzie to robiles?

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 9 maja 2007, 21:25
przez chmuri
Planowanie głowic 100, robocizna ok. 700-800, reszta to uszczelki, termostat, jakieś paski,borygo i inne drobiazgi. Teraz już nie pamiętam ile kosztowały konkretnie uszczelki . Operacje robiłem w Dąbrowie Tarnowskiej ,Mechanik to konkretny gość naprawia nawet skrzynie automaty,pozatym lakiernik (ma komorę) umnie malował [jakie?] błotniki, może kiedyś będzie okazja to zobaczysz jak mu wyszło.O koszt tej samej roboty pytałem mechanirów z Wawy, możesz się domyślać jakimi rzucali cyframi . Pozd.

PostNapisane: 9 maja 2007, 21:41
przez voytecku
chmuri napisał(a):Planowanie głowic 100, robocizna ok. 700-800, reszta to uszczelki, termostat, jakieś paski,borygo i inne drobiazgi. Teraz już nie pamiętam ile kosztowały konkretnie uszczelki

Ja czesci kupuje sobie sam, bo ceny w ASO sa zdecydowanie za duze. Za komplet uszczelek do 2.3L dalem ok 400zl. Pasek rozrzadu fabryczny 100zl.

chmuri napisał(a):Mechanik to konkretny gość naprawia nawet skrzynie automaty

Moze w przyszlym miesiacu kupie sobie master kit do skrzyni, to wtedy dopiero bede sie zastanawial co dalej. Na pewno nie do samko ;)

chmuri napisał(a):pozatym lakiernik (ma komorę)

Ja znam bardzo dobrego lakiernika, maja warsztat przy Wale Miedzeszynskim (w strone Jozefowa). W wakacje podjade na malowanie maski. A obecnie stoi tam 626GE po malej kraksie i przywracaja ja do poprzedniej formy.

chmuri napisał(a):O koszt tej samej roboty pytałem mechanirów z Wawy, możesz się domyślać jakimi rzucali cyframi

Pieniadze nie sa w tym wszystkim najwazniejsze, bo jesli nawet duzo kosztuje, ale za tym idzie wysoka jakosc, solidnosc i uczciwosc warsztatu, to mozna to przebolec. Gorzej jest, jesli za duze pieniadze szukaja kogos, zeby go oskubac.

chmuri napisał(a):może kiedyś będzie okazja to zobaczysz jak mu wyszło

Mozemy sie kiedys spotkac. Chcialbym zobaczyc, jak dziala wyswietlanie spalania w xedosie :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 9 maja 2007, 23:16
przez chmuri
Ja też z chęcią zobaczyłbym na żywo różnicę milleni nad x9, no i pooglądał ten silnik.Mieszkam na Żoliborzu, napisz kiedy i gdzie :)

PostNapisane: 9 maja 2007, 23:47
przez voytecku
chmuri napisał(a):Mieszkam na Żoliborzu, napisz kiedy i gdzie

Mieszkam na sadybie. Moze w przyszlym tygodniu jakos?

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 10 maja 2007, 10:19
przez Reagan
A co to za mini spoty tu ustawiacie bez konsulatcji z klubem <lol>
I ban zaraz będzie od moda za robienie OT <lol>

Dobra proponuję Parking Auchan przy Modlińskiej w godzinach wieczornych. przy okazji zakupów :D
Co Wy na to??? Z żolibora rzut beretem a z sadyby no ze dwa ;)
Dalsze ustawki na PW.

Pozdrawiam

PostNapisane: 10 maja 2007, 10:52
przez Solo
Kłaniam się,

sorry za OT, ale skoro już się ustawiacie to koniecznie jakaś fotorelacja, bo 3 "duże" Mazdy na raz=rzadki widok. Tylko nie zapomnieć mi. <killer>

PostNapisane: 10 maja 2007, 11:04
przez zbych33
witam. termostat nowy, pompa wody nowa jeszcze nie poganialem sobie tym autkiem tak dobrze bo caly czas laduje kase w obslugi typu : rozrzad ,swiece kable kopulka,palec rozdzielacza i takie tam.dzisiaj jade do mechanika moze on poda mi powod.jest wszystko ok dopoki silnik nie osiagnie temperatury roboczej,potem to sie zaczyna sadzi wode i powietrze . ktos mi mowil ze uklad zapowietrzony ale ja w to nie wierze.pozdro

PostNapisane: 10 maja 2007, 11:16
przez voytecku
zbych33 napisał(a):ktos mi mowil ze uklad zapowietrzony ale ja w to nie wierze

Moze istotnie jest zapowietrzony albo cos z uszczelka nie tak?

Zbych,
Skontaktuj sie bezposrednio z Wieskiem. Telefon do niego jest w przyklejonym watku odnosnie obslugi silnikow millera.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 10 maja 2007, 11:40
przez zbych33
dzisiaj bede wiedzial co robic czy glowice do gory czy lepiej motor kupic

PostNapisane: 10 maja 2007, 12:18
przez Reagan
zbych33 napisał(a):czeka mnie remont glowic a chyba lepiej kupic silnik bo to chyba mniejszy koszt


Jesteś pewny że remont głowicy jest droższy od silnika ?? A jak kupisz silnik w takim samym stanie jak masz teraz. No chyba, że ktoś da Ci gwarancję ale wtedy silnik jest zapewne droższy.

Radzę posłuchaj voytecku i zadzwoń do Wieśka. Z tego co wiem ma głowice po remoncie tylko nie wiem czy do KF-a.


zbych33 napisał(a):dzisiaj bede wiedzial co robic czy glowice do gory czy lepiej motor kupic


Koniecznie daj znać jaki będzie wynik diagnozy.

Z którego Nowogrodu jesteś?? Bobrzańskiego??. Bo wtedy ewentualnie do ASO Gorzów Wlkp. mógłbyś auto zatargać.

PostNapisane: 10 maja 2007, 18:58
przez Italiano
Reagan napisał(a):Dobra proponuję Parking Auchan przy Modlińskiej w godzinach wieczornych. przy okazji zakupów zeby
Co Wy na to?pytajnik Z żolibora rzut beretem a z sadyby no ze dwa oczko
Dalsze ustawki na PW.


Solo napisał(a):sorry za OT, ale skoro już się ustawiacie to koniecznie jakaś fotorelacja, bo 3 "duże" Mazdy na raz=rzadki widok. Tylko nie zapomnieć mi. killer

No właśnie...jak nie zobacze zdjęć z tego spotkanka bede wszystko wyrzucał do kosza <killer> :P