Nie pali na 3 gary
1, 2
Witam
Mam pewien problem poniewaz moja Madzia na bezynie nie pali na 3 cylindry (te co sa blizej szyby czolowej) Czasami zlapie i jest przez chwilke dobrze ale znow powraca
Na gazie chodzi bez problemu Narazie sprawdzilem swiece sa dobre iskra jest
Podejrzewalem wtryskiwacze ale trzy na raz to chyba nie mozliwe
Bardzo prosze o pomoc
Z gory dzieki pozdro
Mam pewien problem poniewaz moja Madzia na bezynie nie pali na 3 cylindry (te co sa blizej szyby czolowej) Czasami zlapie i jest przez chwilke dobrze ale znow powraca
Na gazie chodzi bez problemu Narazie sprawdzilem swiece sa dobre iskra jest
Podejrzewalem wtryskiwacze ale trzy na raz to chyba nie mozliwe
Bardzo prosze o pomoc
Z gory dzieki pozdro
- Od: 28 lis 2005, 21:42
- Posty: 27
- Skąd: Werbkowice
- Auto: Xedos 9 2.5 V6 24v
cała listwa wtryskowa potej stronie? tam sa elektrozawory na kazda listwe?
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
To znaczy ze na kazde 3 cylindry jest listwa zasilajaca i kazda oddzielnie posiada elektrozawor?
Czyli mogl sie jeden zaciac czy cos w tym stylu?
W ktorym miejscu one sie znajduja czy sa widoczne bez zadnego demontazu?
Czyli mogl sie jeden zaciac czy cos w tym stylu?
W ktorym miejscu one sie znajduja czy sa widoczne bez zadnego demontazu?
- Od: 28 lis 2005, 21:42
- Posty: 27
- Skąd: Werbkowice
- Auto: Xedos 9 2.5 V6 24v
anusiaa napisał(a):Witam wszystkich serdecznie...Kupiłam od znajomego Mazde Millenie rok 95 2.5 v6.Znajomy powiedział,ze nie pracuje na wszystkich cylindrach...Co zrobić?swiece wymienione.Z góry Dziękuję za odpowiedz.Pozdrawiam
Trochę "odkopałaś" temat ale ... można i tak.
Brak "palenia" na wszystkich cylindrach może mieć kilka powodów: uszkodzona świeca (to już odkładamy bo świece wymienione), uszkodzony przewód wysokiego napięcia, uszkodzona kopułka rozdzielacza, nieczynny wtryskiwacz aż po brak sprężania na cylindrze (to już skrajny przypadek).
Warto byłoby popatrzeć na te stare świece jak były wykręcane jak one wyglądają – jeśli któraś świeca była wilgotna to oznacza brak iskry na danym cylindrze, jeśli sucha to brak podawania paliwa.
Ale nawet teraz możnaby uruchomić silnik aby chwile popracował i wówczas wykręcić świece w celu ich obejżenia aby dało to jakiś pogląd, gdzie szukać przyczyny.
Jednak z tym to przydałoby Ci się "uśmiechnąć" do jakiegoś faceta bo to niekoniecznie jest robota dla Kobiety.
Pozdrawiam!
Marek
P.S. ... uzupełnij proszę profil bo skoro nie wiemy skąd jesteś to nie wiem czy ktoś z Forum nie mógłby Ci np. osobiście pomóc z tymi problemami.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Jednak z tym to przydałoby Ci się "uśmiechnąć" do jakiegoś faceta bo to niekoniecznie jest robota dla Kobiety.
..oj nie poznales kolezanki z Łodzi Widzewianki... to dopiero dziewczyna zna sie na samochodach
no ale lepiej jak podjedziesz do mechanika bo ciezko cokolwiek napisac wiecej niz kolega Marek poradzil, no chyba ze jakies jeszcze inne fakty lub zdarzenia o silniku np: ciezko ale jakos zapala za kazdym razem, mocno kopci na niebiesko, mocno stuka klekocze i nie nadazam z dolewaniem oliwy do silnika itp., ale podsuniecie tresci o swiecach powinno juz cokolwiek wskazac.
ps podobnie ktos pisal z okolic Łodzi czy Czestochowy o problemach z KL-em nawet dawal filmiki na YouTube
Marek 161BD081 napisał(a):anusiaa napisał(a):Witam wszystkich serdecznie...Kupiłam od znajomego Mazde Millenie rok 95 2.5 v6.Znajomy powiedział,ze nie pracuje na wszystkich cylindrach...Co zrobić?swiece wymienione.Z góry Dziękuję za odpowiedz.Pozdrawiam
Trochę "odkopałaś" temat ale ... można i tak.
Nie ona odkopała temat tylko ja go przeniosłem . Na co dwa tematy na temat nie palących cylindrów.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
anusiaa napisał(a): .... Kopci raczej na biało. czaserm na zimnym silniku gasnie.
Przy ujemnych temperaturach na dworze to praktycznie prawie wszystkie auta dają za sobą biały dym.
Poproś kogoś (albo jak wiesz jak to sama) aby wykręcił świece i obejżał je jak wyglądają.
Można to porównać przykładowo do tego linku co da nam obraz jak Twój silnik sobie pracuje.
Pozdrawiam!
Marek
P.S. ... i dalej nie napisałaś w profilu skąd jesteś
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam!Jestem z Józefowa Warszawskiego...ale bywam także w Łodzi bo stad pochodzę. Nowy objaw jaki sie pokazał to prawie wogole nie daje ciepłego,temperatura w bloku silnika w normie ale z pod maski unosi się dym...i czasem z wywiewu śmierdzi. Przy ostrzejszej jezdzie włacza sie mrygający hold.
Pozdrawiam serdecznie.Ania
Pozdrawiam serdecznie.Ania
- Od: 8 lut 2010, 21:34
- Posty: 14
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
anusiaa napisał(a):Witam!Jestem z Józefowa Warszawskiego...ale bywam także w Łodzi bo stad pochodzę. Nowy objaw jaki sie pokazał to prawie wogole nie daje ciepłego,temperatura w bloku silnika w normie ale z pod maski unosi się dym
Prawdopodobnie masz gdzies wyciek z okolic chlodnicy lub glownego weza, ktory chlodzi blok silnika. Niski poziom plynu w chlodnicy moze rowniez tlumaczyc, dlaczego nie ma cieplego nawiewu lub jest letni a nie goracy. Gdy podniesiesz maske, z ktorej strony dymi? Czy pod samochodem sa slady jakichs wyciekow?
anusiaa napisał(a):i czasem z wywiewu śmierdzi
Jaki jest to zapach?
anusiaa napisał(a):Przy ostrzejszej jezdzie włacza sie mrygający hold
To swiadczy o jakims problemie ze skrzynia. Jak skrzynia przelacza biegi, subtelnie czy z szarpnieciami? Jesli z szarpnieciami, to przy jakich predkosciach obrotowych silnika one wystepuja? Kiedy byl wymieniany olej?
Pozdrawiam,
voytecku.
Witam...
Dziekuje przede wszystkim za odpowiedz.Zapach jest to raczej gotowanej wody.Unosi sie przy samym przodzie jakby z samej chłodnicy.Nawiewy słabo pracują.Czy to moze być termostat? Wycieku wiekszego nie zauwazyłam.Olej w skrzyni nie był wymieniany i nie ma wstecznego.Nie długo zamierzam wymienic olej razem z filtrem.Ogolnie strasznie mi sie sypie to auto i ciezko mi zawracac głowe Wam na forum każdą rzecza.Piszę tylko o tych najważniejszych i jestem wdzieczna za każda cenna informacje. P.S nie chce słuchac zeby ja sprzedac poniewaz Kocham to auto
Dziekuje przede wszystkim za odpowiedz.Zapach jest to raczej gotowanej wody.Unosi sie przy samym przodzie jakby z samej chłodnicy.Nawiewy słabo pracują.Czy to moze być termostat? Wycieku wiekszego nie zauwazyłam.Olej w skrzyni nie był wymieniany i nie ma wstecznego.Nie długo zamierzam wymienic olej razem z filtrem.Ogolnie strasznie mi sie sypie to auto i ciezko mi zawracac głowe Wam na forum każdą rzecza.Piszę tylko o tych najważniejszych i jestem wdzieczna za każda cenna informacje. P.S nie chce słuchac zeby ja sprzedac poniewaz Kocham to auto
- Od: 8 lut 2010, 21:34
- Posty: 14
jeżeli nie masz wstecznego to nie zdziwiłbym sie jezeli niedlugo i 4 by uciekła, ja miesiac temu robiłem sobie remoncik bo nie mialem juz 3 i 4
ale powiem Ci ze warto było bo tez kocham tą furkę
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Jeśli chłodnica jest dziurawa to nie pozostaje nic innego jak jej "łatanie" lub wymiana.
Niektórzy stosują "uszczelniacze" do układu chłodzenia – takie coś potrafi skutecznie zamulić i zasyfić cały układ – broń Boże Ci coś takiego stosować! takie coś można użyć tylko wyjątkowo aby TYLKO dojechać do serwisu chociaż ja wolałbym jednak tylko dolewanie wody bez tego "wynalazku".
Podejrzewam, że mówiąc "regenerator" miałaś na myśli właśnie ten "uszczelniacz" więc ... patrz wyżej.
Jak użyjesz odkamieniacza to zapewne pozbędziesz się osadu z kamienia ale i wycieki tez mogą się powiększyć.
Co do termostatu to zobacz jak się autko zagrzeje jaką temperaturę Ci pokazuje wskaźnik – optymalnie powinno być gdzieś na połowie wskaźnika. Jeśli termostat się nie otwiera to silnik przegrzewać się będzie i temperatura wskazywana poleci do góry.
odwrotna sytuacja jest jak termostat nie zamyka się – wówczas silnik masz niedogrzany i wówczas będą problemy z osiągnięciem optymalnej temperatury jego pracy.
W kwestii tego "parowania" to może po prostu któraś z opasek na przewodach jest zbyt luźna i stąd masz wycieki?
Jak często i ile musisz dolewać płynu do układu chłodzenia?
Wracając do skrzyni biegów – zobacz kolor i zapach oleju w skrzyni biegów (nie od silnika!) i napisz nam o tym.
Powodzenia!
Niektórzy stosują "uszczelniacze" do układu chłodzenia – takie coś potrafi skutecznie zamulić i zasyfić cały układ – broń Boże Ci coś takiego stosować! takie coś można użyć tylko wyjątkowo aby TYLKO dojechać do serwisu chociaż ja wolałbym jednak tylko dolewanie wody bez tego "wynalazku".
Podejrzewam, że mówiąc "regenerator" miałaś na myśli właśnie ten "uszczelniacz" więc ... patrz wyżej.
Jak użyjesz odkamieniacza to zapewne pozbędziesz się osadu z kamienia ale i wycieki tez mogą się powiększyć.
Co do termostatu to zobacz jak się autko zagrzeje jaką temperaturę Ci pokazuje wskaźnik – optymalnie powinno być gdzieś na połowie wskaźnika. Jeśli termostat się nie otwiera to silnik przegrzewać się będzie i temperatura wskazywana poleci do góry.
odwrotna sytuacja jest jak termostat nie zamyka się – wówczas silnik masz niedogrzany i wówczas będą problemy z osiągnięciem optymalnej temperatury jego pracy.
W kwestii tego "parowania" to może po prostu któraś z opasek na przewodach jest zbyt luźna i stąd masz wycieki?
Jak często i ile musisz dolewać płynu do układu chłodzenia?
Wracając do skrzyni biegów – zobacz kolor i zapach oleju w skrzyni biegów (nie od silnika!) i napisz nam o tym.
Powodzenia!
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
anusiaa napisał(a):Witam...
Dziekuje przede wszystkim za odpowiedz.Zapach jest to raczej gotowanej wody.
Tzn, ze wlasnie jest nieszczelnosc w ukladzie chlodzenia silnika.
anusiaa napisał(a):Unosi sie przy samym przodzie jakby z samej chłodnicy
To czesta przypadlosc, mialem ten sam problem. Najprawdopodbniej gdzies przy dolnej czesci chlodnicy jest nieszczelnosc. Chlodnice mozna zregenerowac w ASO na Pulawskiej (koszt ok. 400zl) lub kupic nowa (koszt ok. 500zl).
anusiaa napisał(a):Nawiewy słabo pracują.Czy to moze być termostat?
Nawiewy slabo dmuchaja czy raczej wieje letnie powietrze? Poniewaz masz niski poziom plynu chlodniczego, wystepuje problem z niska temperatura powietrza z nawiewow. Mialem dokladnie to samo. Uwazaj, zeby nie zagotowac silnika.
anusiaa napisał(a):Olej w skrzyni nie był wymieniany i nie ma wstecznego.
To jest podstawa przy kupnie samochodu, zwykle malo kto dba o olej w ASB i bardzo rzadko go wymienia.
anusiaa napisał(a):Nie długo zamierzam wymienic olej razem z filtrem.
To musisz zrobic koniecznie zanim zaczniesz w ogole zajmowac sie skrzynia.
anusiaa napisał(a):Ogolnie strasznie mi sie sypie to auto i ciezko mi zawracac głowe Wam na forum każdą rzecza.
Tam nie ma co sie psuc, zwykle sa to zaniedbania poprzednich uzytkownikow. Wiekszosc napraw mozna wykonac samemu przy aucie z Twoim silnikiem. A jesli nie samemu, to w Debicy jest ktos, kto z zamknietymi oczami naprawia te samochody i daje im drugie zycie
anusiaa napisał(a):P.S nie chce słuchac zeby ja sprzedac poniewaz Kocham to auto
To jest wyjatkowy samochod i dobrze Cie rozumiemy. Ale nigdy nie mow nigdy, sam sie o tym przekonalem
anusiaa napisał(a):Mam pytanie. Czy wlac do chłodnicy odkamieniacza i regeneratora...?Może to by coś pomogło... I czy może byc to termostat.?
Najpierw musisz naprawic nieszczelnosc w chlodnicy. Dolewanie odkamieniacza i regeneratora nic nie da, trzeba naprawic lub wymienic chlodnice. Jesli wskazowka temperatury silnika przy nagrzanym silniku jest ustawiona na 55-60% skali, a silnik rozgrzewa sie szybko, to nie jest problem termostatu.
Pozdrawiam,
voytecku.
Nie dolewam wogole płynu chłodniczego,nawet jak nastawie na najmocniejszy nawiew wieje lekko i słabo ciepłe... cięzko powiedziec czy długo sie zagrzewa.ale razczej tak.pozniej trzyma juz raczej temperature w normie...pare razy zdarzyło sie tak ze doszło do h ale to jakis czas temu.teraz sie to nie pokazuje.Kolega od ltórego kupiłam auto naprawiał u Pana Wieśka z Dębicy. P.s ja mam pecha chyba do tego auta.Przestały działać wycieraczki. Właczyłam chodziły a pozniej sie zatrzymały i mozna teraz recznie nimi sterować...silniczek chyba chodzi...czy jest możliwość ze one wypieły sie z jakiś zaczepów? 

- Od: 8 lut 2010, 21:34
- Posty: 14
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość