Silnik gaśnie po rozgrzaniu (TA KL)
1, 2
Witam. Mam problem polegający na gaśnięciu silnika po rozgrzaniu, a mianowicie podczas jazdy jak i postoju pracuje normalnie i w pewnej chwili gaśnie jakby ktoś go zgasił kluczykiem od razu można go odpalić i działa przez chwilę poprawnie jedyny odgłos to tak jakby w pewnym momencie zaciągnęła więcej powietrza. Nie pokazuje żadnych błędów na komputerze jak i nie świeci się check. Zostały wymienione Przewody zapłonowe, kopułka rozdzielacza,palec rozdzielacza, tranzystor modułu zapłonowego, czujnik położenia wału oraz został podmieniony przepływomierz i ECU i te zabiegi nie pomogły. Może ktoś miał taki przypadek albo jakieś pomysły sugestie potrzebuje pomocy.
Ostatnio edytowano 11 lis 2018, 15:04 przez tede190, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 lis 2012, 18:43
- Posty: 11
- Skąd: Olsztyn
- Auto: mazda millenia 2,5 v6 2002
Ciekawy przypadek , tyle rzeczy podmienione i nic , na dodatek nie mruga błędami . Obserwuje rozwój wydarzeń, bo nic mądrego nie przychodzi mi do głowy.
Dopisano 05 lis 2018 15:56:
Podcisnienia bym sprawdzał , może coś nie łączy i nagle się coś otwiera i zamyka?
Dopisano 05 lis 2018 15:56:
Podcisnienia bym sprawdzał , może coś nie łączy i nagle się coś otwiera i zamyka?
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
A może immobilizer się psoci taka luźna sugestia bo na chwile obecna nie wiem co innego napisać a tak na poważnie piszesz że po rozgrzaniu a wiem że wtedy może cewka szwankować bo zmienia się rezystancja i tutaj może tkwić problem
Wymień palec rozdzielacza na używany oryginalny.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Może silnik krokowy?
No właśnie palce EPS mają jakąś wadę najwyraźniej, miałem taki przypadek ostatnio, wymiana kabli, kopułki i palca, po rozgrzaniu auto gaśnie jakby mu ktoś przekręcił kluczyk, podczas jazdy też takie przygasanie, dziury w mocy... założyłem stary palec, wszystko jest ok. Nie miałem jeszcze kiedy rozpruć tego palca, nie wiem czy to problem z izolacją, czy brak ciągłości tej blaszki. Przy czym problem z izolacją byłby cały czas a nie tylko na ciepłym silniku, no i by nie odpalał.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
deejay27 napisał(a):U mnie palec z kopułką a właściwie kopułka bardziej jest zużyta , na jaki wymienić ? Tylko oryginał? jaki to koszt wg.?
Podłączam się do pytania
- Od: 24 kwi 2014, 18:11
- Posty: 395
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r
Kopułka EPS jest w porządku, problemy są z palcem.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Witajcie dołączam i ja do szczęśliwców gaśnięcia, a wszystko stało się albo to zbieg okoliczności po czyszczeniu palca i kopułki, w kopułce styki były dość zarośnięte palec wykazywał mniejsze zużycie.. teraz efekt po rozgrzaniu silnika gaśnięcie, błyśnie 0.5 sekundy check i efekt jak by zgasić kluczykiem auto gaśnie, można odrazu odpalić i znów za chwilę to samo błędów brak.. co za cholera? Wcześniej nic takiego się nie działo aż takie to to delikatne ? Kopułka i palec oryginał Mitsubishi logo na nich
Może być problem z cewką, palcem rozdzielacza, ewentualnie z modułem zapłonowym, chociaż w tych aparatach zdarza się to rzadko. Możesz też sprawdzić połączenia z masą na skrzyni biegów, chociaż wątpię w tą przyczynę, bo pojawiłyby się jakieś błędy w pamięci sterownika, przynajmniej powinny.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
dzięki za odpowiedź, a u Ciebie co ostatecznie pomogło?ProboszczV6 napisał(a):Może być problem z cewką, palcem rozdzielacza, ewentualnie z modułem zapłonowym, chociaż w tych aparatach zdarza się to rzadko. Możesz też sprawdzić połączenia z masą na skrzyni biegów, chociaż wątpię w tą przyczynę, bo pojawiłyby się jakieś błędy w pamięci sterownika, przynajmniej powinny.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość