Witam
Będąc posiadaczem Mazdy 323c 1,8 ba zainteresowałem się większą mazdą.
Po wnikliwym przeszukaniu forum mam pewne wątpliwości stąd ten post.
Otóż mogę stać się posiadaczem Mazdy Milenia 2.5 benzyna 1996 automat
Auto ma podobno spalony komputer nie znam i nie poznam oznaczeń tego komputera (brak go w aucie)
Pytania do forumowiczów:
1,Czy komputer jest powiązany z immobilaizerem? zrozumiałem z postów że tak
2. Czy wymiana całego zestawu (denso 079700-4284 KL6818881D +stacyjka+imobilizer+skrzynka bezp.+sterownik J00166810 2,5B V6 123kW ) rozwiązuje sprawę ?
3, Czy taki zestaw z samochodu xedos 9 2,5 jest zestawem plug&play? silniki są takie same ale czy podpięcia też?
4. Czy przy wymianie komputera muszę dobrać sprzęt o idealnie tych samych oznaczeniach czy istnieje grupa komputerów z której mogę wybierać?
5.Czy ewentualny problem immo (w przypadku wymiany samego kompa) mogę rozwiązać jak posiadacze Mazd 626 z takim silnikiem przez zmostkowanie pinów od immo
(jeśli dobrze zrozumiałem)?
Jestem też otwarty na sugestie i doradztwo z Waszej strony
Będę bardzo wdzięczny za pomoc
pozdrawiam
Wymiana ECU (TA KL) mazda milenia kl 2.5l v6 benzyna 1996 automat – wymiana/ dobór komputera
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 20 mar 2017, 20:53 przez dolar2dolar2, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 lip 2015, 20:30
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323 1.8 114ph 1997r BH
1) tak
2) Sterownik, stacyjka + klucze, immo i auto powinno odpalić (wszystko z jednego kompletu)
3) P&P
4) Kupujesz używany zestaw od Xedosa 9, odpali to jeździsz po co kombinować
5) Nie znam tematu ale może tak być
Najlepiej dorwać komplet : stacyjka, zamki, IMMO + ECU, założyć to i odpalać, aaa bardzo ważna uwaga, po roku 2000 sterownik ma inne kostki więc się to nie uda.
I prosił bym :
O zapoznanie się z regulaminami tego forum jak i działów modelowych:
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
2) Sterownik, stacyjka + klucze, immo i auto powinno odpalić (wszystko z jednego kompletu)
3) P&P
4) Kupujesz używany zestaw od Xedosa 9, odpali to jeździsz po co kombinować
5) Nie znam tematu ale może tak być
Najlepiej dorwać komplet : stacyjka, zamki, IMMO + ECU, założyć to i odpalać, aaa bardzo ważna uwaga, po roku 2000 sterownik ma inne kostki więc się to nie uda.
I prosił bym :
O zapoznanie się z regulaminami tego forum jak i działów modelowych:
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości