Witam. Mam wyciek spod miski olejowej i ostatnio chciałem się za to zabrać, ale jest problem bo jest tak mocno przyklejona, że nie mogę jej oderwać. Próbowałem ją oderwać i tylko pokrzywiłem rant. Macie na to jakieś patenty? Może jakoś to nasączyć albo wycinać żyłką. Nie wiem
Wyprzedzając pytanie. Tak, wszystkie śruby miałem odkręcone.
Wklejona miska olejowa – problem z oderwaniem (TA KL)
Strona 1 z 1
Dobry ostry cienki nożyk i trzeba przeciąć tą masę uszczelniającą. Ciągnąć na siłę nie ma sensu, bo właśnie skończy się pogięciem. Żyłką też nie bardzo, bo można zniszczyć powierzchnię styku. Lepiej ostrożnie cienkim ostrzem. Przetestowane i skuteczne.
Dobrze oczyść wszystko, odtłuść i wklej z powrotem na jakieś DIRKO albo coś tego typu
Dobrze oczyść wszystko, odtłuść i wklej z powrotem na jakieś DIRKO albo coś tego typu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki. A tego typu masy uszczelniające nie są na bazie silikonów? Bo wtedy można by spróbować namaczać to benzyną lub naftą.
- Od: 15 sie 2016, 22:12
- Posty: 54
- Skąd: Warszawa / Sandomierz
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5l 2001r
Tego to nie wiem, ale one raczej są odporne na oleje, smary i benzynę. Przynajmniej takie powinny być
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
myślisz że to cieknie z miski? jeśli rzeczywiście z miski to masz szczęście. W większości przypadków leje się z łączenia bloku, nieszczelna jest też często pompa oleju, albo jedno i drugie, uszczelniacz wału od strony skrzyni też lubi być nieszczelny albo dekle, głowice... miska zwykle się trzyma dobrze i nie puszcza ale wydaje się jakoby była to ona.
Żeby ją odkleić nie trzeba lać po niej rozpuszczalnikiem, w rogu przy skrzyni od strony grodzi powinien być gwint do wkręcenia "ściągacza" czyli śruby M8, jesli go już nie ma (często nie ma) to w na dole bloku są takie nadlewy aluminium, wystarczy delikatnie wbić np płaski wkrętak ślusarski i podważyć, nawet jak się delikatnie zdeformuje miska to nie ma się czym przejmować, wyklepiesz ją na tyle dobrze że nowy silikon ją uszczelni. Do uszczelnienia jak napisał Jędrzej, DIRKO lub Loctite, oba są używane fabrycznie. Nie polecam Reinza.
Żeby ją odkleić nie trzeba lać po niej rozpuszczalnikiem, w rogu przy skrzyni od strony grodzi powinien być gwint do wkręcenia "ściągacza" czyli śruby M8, jesli go już nie ma (często nie ma) to w na dole bloku są takie nadlewy aluminium, wystarczy delikatnie wbić np płaski wkrętak ślusarski i podważyć, nawet jak się delikatnie zdeformuje miska to nie ma się czym przejmować, wyklepiesz ją na tyle dobrze że nowy silikon ją uszczelni. Do uszczelnienia jak napisał Jędrzej, DIRKO lub Loctite, oba są używane fabrycznie. Nie polecam Reinza.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości