Witam.
Miałem wcześniej lekkie poszarpywanie przy jeździe z jedną prędkością np. 50. Dzisiaj auto już tak przerywa jak bym je wyłączał na sekundę podczas jazdy. Pojawiło się na biegu jałowym dziwna praca silnika jak by sam se coś regulował obroty spadają mrygnie kontrolka MIL i chodzi a za chwilę znów to samo. Podczas jazdy zwłaszcza przy ruszaniu jak się to dzieje to można żeby zgubić na kierownicy.
Połączyłem pod komputer u mechanika błędów silnika nie ma. Są tylko błędy skrzyni aut., której już dawno nie ma w aucie.
Gdzie szukać? Skoro błędów nie pokazuje a wywala na chwilę kontrolke, która momentalnie znika to obstawiać aparat zapłonowy?
Świece mają z 4tys, kopułka palec i kable nie wiem nie wymieniałem sprawdzalem je wyglądają na mozliwe.
Przerywający silnik (TA KL)
Strona 1 z 1
Witam,proszę o zapoznanie się z regulaminami tego forum jak i działów modelowych:
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
Zasady ogólne:
viewtopic.php?f=95&t=104282
Oraz : Działy Techniczne:
viewtopic.php?f=95&t=117609
Po zapoznaniu się z nimi proszę o poprawę tematu tak aby był on zgodny z w/w regulaminami naszego forum, jeżeli poprawa nie nastąpi, będę zmuszony temat zamknąć i usunąć.
W razie potrzeby służę pomocną dłonią, proszę o PW a postaram się pomóc i odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Raczej układ zapłonowy, od strony wysokiego.napięcia, czyli od cewki przez palec, kopółkę po kable.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Mam aparat od 2.0 mogę sprawdzić jak będzie na nim. Po przełożeniu trzeba jakoś specjalnie go ustawia? czy jak bym włożył go i akurat by przypasowal na jakieś charakterystyczne punkty to będzie działać?
Przy ewentualnym ustawianiu zapłonu trzeba wprowadzać w tryb awaryjny?
Jeszcze takie pytanie – lamka z kluczykiem ta całkiem z lewej to jest tylko imobilajzer czy też tzw check engine?
Przy ewentualnym ustawianiu zapłonu trzeba wprowadzać w tryb awaryjny?
Jeszcze takie pytanie – lamka z kluczykiem ta całkiem z lewej to jest tylko imobilajzer czy też tzw check engine?
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
napisz jakie masz numery aparatów zapłonowych, ten co jest w aucie i ten który chcesz założyć.
Jeśli zamiast KF34 chcesz założyć K834 to będzie silnik pracował. Jeśli odwrotnie to nie odpali najpewniej.
Ustaw nowy aparat mniej wiecej tak jak stary, zaznacz pozycję starego aparatu żebyś nie musiał ustawiać kąta zapłonu.
Jeśli zamiast KF34 chcesz założyć K834 to będzie silnik pracował. Jeśli odwrotnie to nie odpali najpewniej.
Ustaw nowy aparat mniej wiecej tak jak stary, zaznacz pozycję starego aparatu żebyś nie musiał ustawiać kąta zapłonu.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości