Układ paliwowy przewody paliwowe (TA KL)

Witam jak w tytule – miałem problem z węzem doprowadzajacym paliwo na listwe wtryskiwaczy. Oryginalny juz ktos wymienial bo zrobil zlaczke (przedluzke) i mi zaczelo to cieknac. Zrobilem jak poprzednik dolaczylem do tago nowy przewod usuwajac ten cieknacy. I sie okazalo ten co zalozylem rozerwalo. Przewod oczywiscie specjalny do benzyny i oleju zbrojony zlapany na opaski i rozsadzilo go wzdluz, ze wypompowalo mi 1/4 zbiornika na odcinku 3-4km.
Podejrzewam ze zaworek zwrotny nie puszcza paliwa jak auto jedzie na lpg. Jak go sprawdzic? Bez pradu jest zamkniety bo jak dmuchlem w niego to oczy wyszly na wierzch wiec zamkniety trzyma cisnienie. Teraz jak wszystko poskladane to nie ma za bardzo jak tam do niego dojsc. Dzisiaj jak otwieralem korek wlewu aby zalac piataka wachy to bylo zassane – uszkodzony korek?
Ktos ma pomysl jak sprawdzic przelew?
Podejrzewam ze zaworek zwrotny nie puszcza paliwa jak auto jedzie na lpg. Jak go sprawdzic? Bez pradu jest zamkniety bo jak dmuchlem w niego to oczy wyszly na wierzch wiec zamkniety trzyma cisnienie. Teraz jak wszystko poskladane to nie ma za bardzo jak tam do niego dojsc. Dzisiaj jak otwieralem korek wlewu aby zalac piataka wachy to bylo zassane – uszkodzony korek?
Ktos ma pomysl jak sprawdzic przelew?