Witam,
jakie są wskazania komputera pokładowego, po nastaniu mniejszych temperatur u Was?
U mnie od kiedy temperatura otoczenia spadła do okolic 0 xed zaczął pokazywać 5-7L więcej aniżeli przy takiej samej jeździe wcześniej.
Najgorsze jest to, że wskazania komputera a dystrybutor pokazują ~tą samą zwyżkę
A najlepsze jest to, że w okresie letnim maksymalne co byłem w stanie "wycisnąć" przy pełnym bucie na kompie chwilowym to jakieś ~35-42L a teraz 70 to nie problem- ba dziś nawet przy rozpędzaniu po osiedlu od 10 po 50km/h było nawet wskazanie ponad 90L
a średnia z kompa skoczyła z 11,5 na 17,1 (80%miasto 20% poza)
– zdurniał do reszty ten xed?
Zawyżone wskazania komputera pokładowego KL
Strona 1 z 1
Nie masz co się martwic u mnie co zima sa takie wskazania silnik pozniej sie nagrzewa dluzej chodzi na ssaniu i stąd takie wyniki na kompie.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
tygrys36
140 chwilowego spalania uzyskać to nie jest wyzwanie, na ciepłym silniku, wystarczy ruszyć spod świateł na pełnym ogniu...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
ROBERTJ napisał(a):Witam.Nie wiem czy tutaj ale mam pytanie:na co patrzec przy zużyciu paliwa:komuter czy wskażnik?Pozdrawiam.
I jedno i drugie Cię w bambuko zrobi- mi wskaźnik paliwa leci w dół ostro- jak doleję np. 10l to pokazuje to co myślałem, że powinno być+ te 10l.
Przykład- wiem, że pi razy oko powinno być 1/2 zbiornika a ten pokazuje 1/4 a jak doleję 15l to wchodzi na 3/4 .
Jak mi wtryski LPG padły, to w tydzień półtora zbiornika PB wyganiałem- śmiałem się żywcem z niego co pokazywał- na siłę leci do tej kreski przed rezerwą.
Co do kompa- to jest orientacyjne.
Reasumując- tankowane litry dzielimy przed setki km i masz spalanie- zmierz tak z 5 razy i zobaczysz jak Cię wskaźniki oszukują.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości