Swap KF na KL – problemy z pracą

Witam, jak ogólnie wiadomo, przekładałem KF na KLa.
Wszystko niby pięknie ale silnik nie pracuje tak jak powinien.
Więc tak:
– rozrząd nie ruszany
– Kable WN na swoich miejscach
– Aparaty już podmieniane
– Kolektor również podmieniałem
– Virsy dobrze podłączone
– Przepływka z dolotem również
Co zostało z KFa to ECU lecz silnik powinien pracować na nim normalnie bez zająknięcia.
Rozrusznik potrafi zblokować i nie koniecznie auto ma chęć odpalać, jak już odpali to tak jak na filmiku, trzęsie nim jak galaretą, słychać jak by nie pracował na wszystkie gary, kręci się max do 3,5tyś obr, słychać że się jakby dławi.
Jakieś propozycje szukania dziury w całym
Błedy:
3,17,46
03 – Cylinder Identification (CID) Sensor
Czujnik identyfikacji 1. cylindra
w innych odczytach czujnik położenia wału
17 – Left Heated Oxygen Sensor (LHO2S) – voltage does not change
Lewa (przednia) sonda lambda – napięcie nie zmienia się
46 -Variable Resonance Induction System (VRIS) Solenoid #2
Zawór sterujący przepływem powietrza #2
Wszystko niby pięknie ale silnik nie pracuje tak jak powinien.
Więc tak:
– rozrząd nie ruszany
– Kable WN na swoich miejscach
– Aparaty już podmieniane
– Kolektor również podmieniałem
– Virsy dobrze podłączone
– Przepływka z dolotem również
Co zostało z KFa to ECU lecz silnik powinien pracować na nim normalnie bez zająknięcia.
Rozrusznik potrafi zblokować i nie koniecznie auto ma chęć odpalać, jak już odpali to tak jak na filmiku, trzęsie nim jak galaretą, słychać jak by nie pracował na wszystkie gary, kręci się max do 3,5tyś obr, słychać że się jakby dławi.
Jakieś propozycje szukania dziury w całym
Błedy:
3,17,46
03 – Cylinder Identification (CID) Sensor
Czujnik identyfikacji 1. cylindra
w innych odczytach czujnik położenia wału
17 – Left Heated Oxygen Sensor (LHO2S) – voltage does not change
Lewa (przednia) sonda lambda – napięcie nie zmienia się
46 -Variable Resonance Induction System (VRIS) Solenoid #2
Zawór sterujący przepływem powietrza #2