Problem ze stykiem w osprzecie silnika.

Witam !
Pod wielkiej pomocy ze strony forumowiczów oraz pewnej ilości czasu spędzoneo pod maską wreszczcie wiem, co dokładnie powoduje zapalanie się CHECK'a.
Gdy się zapali, owtieram maskę i ...
1) Zdjemuję wtyczkę solenoidu VRIS 2 .. czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.
2) Analogicznie robię z wtyczą EGRPS.
Teraz pytanie. Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie. Później CHECK znowu daje o sobie znać. Czy jest jakaś metoda na poprawianie styku w tych wtyczkach ? Lub co ewentualnie zrobić ?
Pod wielkiej pomocy ze strony forumowiczów oraz pewnej ilości czasu spędzoneo pod maską wreszczcie wiem, co dokładnie powoduje zapalanie się CHECK'a.
Gdy się zapali, owtieram maskę i ...
1) Zdjemuję wtyczkę solenoidu VRIS 2 .. czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.
2) Analogicznie robię z wtyczą EGRPS.
Teraz pytanie. Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie. Później CHECK znowu daje o sobie znać. Czy jest jakaś metoda na poprawianie styku w tych wtyczkach ? Lub co ewentualnie zrobić ?