Witam !
Pod wielkiej pomocy ze strony forumowiczów oraz pewnej ilości czasu spędzoneo pod maską wreszczcie wiem, co dokładnie powoduje zapalanie się CHECK'a.
Gdy się zapali, owtieram maskę i ...
1) Zdjemuję wtyczkę solenoidu VRIS 2 .. czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.
2) Analogicznie robię z wtyczą EGRPS.
Teraz pytanie. Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie. Później CHECK znowu daje o sobie znać. Czy jest jakaś metoda na poprawianie styku w tych wtyczkach ? Lub co ewentualnie zrobić ?
Problem ze stykiem w osprzecie silnika.
Strona 1 z 1
Puhcio napisał(a):Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie.
A co potem, śniedzieją czy co że nie ma styku? Może spróbuj użyć....jest taki smar na styki.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Italiano napisał(a):Może spróbuj użyć....jest taki smar na styki.
Puhcio napisał(a):czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.
Czytaj dobrze
Chyba się tak skończy, że wreszcie kupie te częsci od marka ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość