Problem ze stykiem w osprzecie silnika.

Postprzez Puhcio » 11 gru 2005, 21:04

Witam !

Pod wielkiej pomocy ze strony forumowiczów oraz pewnej ilości czasu spędzoneo pod maską wreszczcie wiem, co dokładnie powoduje zapalanie się CHECK'a.

Gdy się zapali, owtieram maskę i ...
1) Zdjemuję wtyczkę solenoidu VRIS 2 .. czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.
2) Analogicznie robię z wtyczą EGRPS.

Teraz pytanie. Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie. Później CHECK znowu daje o sobie znać. Czy jest jakaś metoda na poprawianie styku w tych wtyczkach ? Lub co ewentualnie zrobić ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Italiano » 15 gru 2005, 23:32

Puhcio napisał(a):Taki zabieg pomaga na 1 lub 2 tygodnie.

A co potem, śniedzieją czy co że nie ma styku? Może spróbuj użyć....jest taki smar na styki.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Puhcio » 16 gru 2005, 17:10

Italiano napisał(a):Może spróbuj użyć....jest taki smar na styki.


Puhcio napisał(a):czyszcę ja – psikam do środka spray do poprawiania styku.


Czytaj dobrze :P

Chyba się tak skończy, że wreszcie kupie te częsci od marka ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9