Strona 1 z 22
		
			
				Jakie powinny być  wolne obroty?
				
Napisane: 
17 gru 2005, 10:22 
				przez Toju
				Witam
Mam kłopot z obrotami biegu jałowego. Mianowicie spadają nawet do 250/min. Aby było "ciekawiej" czasami falują – czyli pomiędzy 250 a 500 i wkońcu stabilizują się w okolicach 400/min. Oczywiście sytuacja powtarza się po dodaniu i odpuszczeniu gazu.
Pytanie mam  takie : jakie powinny być obroty oraz dlaczego falują?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
17 gru 2005, 10:49 
				przez siwyxedos
				witam wedlog mnie obroty powinny byc ok 800/min a jezeli faluja to moze silnik krokowy mialem podobne objawy ale nie w mazdzie a masz lpg
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
17 gru 2005, 12:32 
				przez KrystuŚ
				u mnie obroty na biegu jalowym wynoszą ok 600/min 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
17 gru 2005, 13:37 
				przez Toju
				Nie mam LPG i nie będę miał 

 mam nadzieję...
Może ktoś wie jak je podregulować ? Bo  niestety ciągle oscylują wokół 250-350 a więc sporo za mało.
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
17 gru 2005, 13:41 
				przez Puhcio
				U mnie też ca. 600 przy skrzyni na D i ca. 800 na N.
Hmmm ... żeby Cie w bład nie wprowadzić – nie ma śruby regulacyjnej przy przepustnicy ... ?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
22 gru 2005, 01:31 
				przez Toju
				Śruba jest (chyba) ale nie wiem czy się nic nie schrzani jak się nią porusza. Jutro może spróbuje coś nią pomanewrować 

 
			 
			
		
			
				Regulacla wolnych obrotów.
				
Napisane: 
2 paź 2006, 21:27 
				przez jerkow
				Czy wolne obroty reguluje się tak samo jak w Mazdzie 626 2,0 GE FS.To znaczy w trybie serwisowym ? TEN-GDN
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
2 paź 2006, 21:30 
				przez tomekrvf
				tak
			 
			
		
			
				Regulacja wolnych obrotów
				
Napisane: 
2 paź 2006, 21:40 
				przez jerkow
				A zapłon też tak samo
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
2 paź 2006, 21:50 
				przez tomekrvf
				tak
			 
			
		
			
				Regulacla wolnych obrotów
				
Napisane: 
2 paź 2006, 23:14 
				przez jerkow
				Wielkie dzięki
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
2 paź 2006, 23:21 
				przez tomekrvf
				Zapłon 10st+/-1 przed TDC
			 
			
		
			
				Nierówna praca na jałowym, error code-17
				
Napisane: 
2 lis 2006, 19:11 
				przez almars
				Witam
Pojawił mi się mały problem na wolnych obrotach spadają mi obroty poniżej 500 i odczuwalna jest nierówna praca (szarpanie) jakby jeden z garów nie pracował, wyminiłem świeczki na NGK, kable WN i jakby się troszkę uspokoiło ale nadal czasem odczuwam te objawy i czasami jeszcze mam mały strzał w wydech ale sporadycznie. Gdzie może tkwić problem?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
2 lis 2006, 19:59 
				przez Italiano
				Może być wina kopółki,ewentualnie "palca". Proponuje rozebrać i przeczyścić....drobnym papierkiem.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
2 lis 2006, 20:07 
				przez almars
				Już czyściłem i palec i kopułkę, były w niezłym stanie
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
4 lis 2006, 14:10 
				przez Grzes626
				Sprawdz poziom płynu chłodniczego, niski stan ma wpływ na prace na wolnym biegu. Co prawda nie rozumiem tego.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 lis 2006, 19:13 
				przez LukasKK
				A sonda Lambda moze to??
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 lis 2006, 23:37 
				przez szybki
				No i co ?  

  Wiadomo jak była przyczyna? Bo ja mam ten sam problem z tym że pojawia się on od czasu do czasu – raz trzyma obroty, raz spadają. 

   I wymieniłem wszystko co było możliwe na oryginalne części mazdy 

   i niczego to nie zmieniło, według mnie jakiś czujnik jest walnięty 

  tylko który?
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
7 lis 2006, 23:50 
				przez wiesiek5
				Tylko ratuje was diagnostyka w Milleni nie ma problemu bo jest ODB II .
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
8 lis 2006, 18:50 
				przez Puhcio
				szybki a nie wywala Ci CHECK ENGINE ?