Strona 1 z 22

Jakie powinny być wolne obroty?

PostNapisane: 17 gru 2005, 10:22
przez Toju
Witam

Mam kłopot z obrotami biegu jałowego. Mianowicie spadają nawet do 250/min. Aby było "ciekawiej" czasami falują – czyli pomiędzy 250 a 500 i wkońcu stabilizują się w okolicach 400/min. Oczywiście sytuacja powtarza się po dodaniu i odpuszczeniu gazu.

Pytanie mam takie : jakie powinny być obroty oraz dlaczego falują?

PostNapisane: 17 gru 2005, 10:49
przez siwyxedos
witam wedlog mnie obroty powinny byc ok 800/min a jezeli faluja to moze silnik krokowy mialem podobne objawy ale nie w mazdzie a masz lpg

PostNapisane: 17 gru 2005, 12:32
przez KrystuŚ
u mnie obroty na biegu jalowym wynoszą ok 600/min :)

PostNapisane: 17 gru 2005, 13:37
przez Toju
Nie mam LPG i nie będę miał :) mam nadzieję...

Może ktoś wie jak je podregulować ? Bo niestety ciągle oscylują wokół 250-350 a więc sporo za mało.

PostNapisane: 17 gru 2005, 13:41
przez Puhcio
U mnie też ca. 600 przy skrzyni na D i ca. 800 na N.

Hmmm ... żeby Cie w bład nie wprowadzić – nie ma śruby regulacyjnej przy przepustnicy ... ?

PostNapisane: 22 gru 2005, 01:31
przez Toju
Śruba jest (chyba) ale nie wiem czy się nic nie schrzani jak się nią porusza. Jutro może spróbuje coś nią pomanewrować :)

Regulacla wolnych obrotów.

PostNapisane: 2 paź 2006, 21:27
przez jerkow
Czy wolne obroty reguluje się tak samo jak w Mazdzie 626 2,0 GE FS.To znaczy w trybie serwisowym ? TEN-GDN

PostNapisane: 2 paź 2006, 21:30
przez tomekrvf
tak

Regulacja wolnych obrotów

PostNapisane: 2 paź 2006, 21:40
przez jerkow
A zapłon też tak samo

PostNapisane: 2 paź 2006, 21:50
przez tomekrvf
tak

Regulacla wolnych obrotów

PostNapisane: 2 paź 2006, 23:14
przez jerkow
Wielkie dzięki

PostNapisane: 2 paź 2006, 23:21
przez tomekrvf
Zapłon 10st+/-1 przed TDC

Nierówna praca na jałowym, error code-17

PostNapisane: 2 lis 2006, 19:11
przez almars
Witam
Pojawił mi się mały problem na wolnych obrotach spadają mi obroty poniżej 500 i odczuwalna jest nierówna praca (szarpanie) jakby jeden z garów nie pracował, wyminiłem świeczki na NGK, kable WN i jakby się troszkę uspokoiło ale nadal czasem odczuwam te objawy i czasami jeszcze mam mały strzał w wydech ale sporadycznie. Gdzie może tkwić problem?

PostNapisane: 2 lis 2006, 19:59
przez Italiano
Może być wina kopółki,ewentualnie "palca". Proponuje rozebrać i przeczyścić....drobnym papierkiem.

PostNapisane: 2 lis 2006, 20:07
przez almars
Już czyściłem i palec i kopułkę, były w niezłym stanie

PostNapisane: 4 lis 2006, 14:10
przez Grzes626
Sprawdz poziom płynu chłodniczego, niski stan ma wpływ na prace na wolnym biegu. Co prawda nie rozumiem tego.

PostNapisane: 7 lis 2006, 19:13
przez LukasKK
A sonda Lambda moze to??

PostNapisane: 7 lis 2006, 23:37
przez szybki
No i co ? <faja> Wiadomo jak była przyczyna? Bo ja mam ten sam problem z tym że pojawia się on od czasu do czasu – raz trzyma obroty, raz spadają. <glupek> I wymieniłem wszystko co było możliwe na oryginalne części mazdy <jelen> i niczego to nie zmieniło, według mnie jakiś czujnik jest walnięty <glupek2> tylko który?

PostNapisane: 7 lis 2006, 23:50
przez wiesiek5
Tylko ratuje was diagnostyka w Milleni nie ma problemu bo jest ODB II .

PostNapisane: 8 lis 2006, 18:50
przez Puhcio
szybki a nie wywala Ci CHECK ENGINE ?