Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)

Postprzez Toju » 17 gru 2005, 10:22

Witam

Mam kłopot z obrotami biegu jałowego. Mianowicie spadają nawet do 250/min. Aby było "ciekawiej" czasami falują – czyli pomiędzy 250 a 500 i wkońcu stabilizują się w okolicach 400/min. Oczywiście sytuacja powtarza się po dodaniu i odpuszczeniu gazu.

Pytanie mam takie : jakie powinny być obroty oraz dlaczego falują?
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6 ;)
poprzednie auto : XEDOS 9
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2005, 18:48
Posty: 192
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.

Postprzez siwyxedos » 17 gru 2005, 10:49

witam wedlog mnie obroty powinny byc ok 800/min a jezeli faluja to moze silnik krokowy mialem podobne objawy ale nie w mazdzie a masz lpg
Początkujący
 
Od: 11 lis 2005, 22:24
Posty: 26
Skąd: konin
Auto: xedos9 2.5v6

Postprzez KrystuŚ » 17 gru 2005, 12:32

u mnie obroty na biegu jalowym wynoszą ok 600/min :)
Bo ważny jest fakt że jeżdżę Mazdą!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2005, 11:44
Posty: 40

Postprzez Toju » 17 gru 2005, 13:37

Nie mam LPG i nie będę miał :) mam nadzieję...

Może ktoś wie jak je podregulować ? Bo niestety ciągle oscylują wokół 250-350 a więc sporo za mało.
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6 ;)
poprzednie auto : XEDOS 9
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2005, 18:48
Posty: 192
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.

Postprzez Puhcio » 17 gru 2005, 13:41

U mnie też ca. 600 przy skrzyni na D i ca. 800 na N.

Hmmm ... żeby Cie w bład nie wprowadzić – nie ma śruby regulacyjnej przy przepustnicy ... ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Toju » 22 gru 2005, 01:31

Śruba jest (chyba) ale nie wiem czy się nic nie schrzani jak się nią porusza. Jutro może spróbuje coś nią pomanewrować :)
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6 ;)
poprzednie auto : XEDOS 9
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2005, 18:48
Posty: 192
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.

Postprzez jerkow » 2 paź 2006, 21:27

Czy wolne obroty reguluje się tak samo jak w Mazdzie 626 2,0 GE FS.To znaczy w trybie serwisowym ? TEN-GDN
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 07:35
Posty: 38
Skąd: jastrzębie zdrój
Auto: MAZDA 626 2.0 16V XEDOS 9 2,5

Postprzez tomekrvf » 2 paź 2006, 21:30

tak
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez jerkow » 2 paź 2006, 21:40

A zapłon też tak samo
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 07:35
Posty: 38
Skąd: jastrzębie zdrój
Auto: MAZDA 626 2.0 16V XEDOS 9 2,5

Postprzez tomekrvf » 2 paź 2006, 21:50

tak
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez jerkow » 2 paź 2006, 23:14

Wielkie dzięki
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 07:35
Posty: 38
Skąd: jastrzębie zdrój
Auto: MAZDA 626 2.0 16V XEDOS 9 2,5

Postprzez tomekrvf » 2 paź 2006, 23:21

Zapłon 10st+/-1 przed TDC
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez almars » 2 lis 2006, 19:11

Witam
Pojawił mi się mały problem na wolnych obrotach spadają mi obroty poniżej 500 i odczuwalna jest nierówna praca (szarpanie) jakby jeden z garów nie pracował, wyminiłem świeczki na NGK, kable WN i jakby się troszkę uspokoiło ale nadal czasem odczuwam te objawy i czasami jeszcze mam mały strzał w wydech ale sporadycznie. Gdzie może tkwić problem?
Ostatnio edytowano 14 lis 2006, 23:42 przez almars, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2006, 11:01
Posty: 46
Skąd: Płock
Auto: xedos 9; 2.0v6

Postprzez Italiano » 2 lis 2006, 19:59

Może być wina kopółki,ewentualnie "palca". Proponuje rozebrać i przeczyścić....drobnym papierkiem.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez almars » 2 lis 2006, 20:07

Już czyściłem i palec i kopułkę, były w niezłym stanie
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2006, 11:01
Posty: 46
Skąd: Płock
Auto: xedos 9; 2.0v6

Postprzez Grzes626 » 4 lis 2006, 14:10

Sprawdz poziom płynu chłodniczego, niski stan ma wpływ na prace na wolnym biegu. Co prawda nie rozumiem tego.
626 1,8 benzyna + gaz oryginalny Holandia
Początkujący
 
Od: 10 lis 2005, 13:26
Posty: 6
Skąd: Lublin

Postprzez LukasKK » 7 lis 2006, 19:13

A sonda Lambda moze to??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez szybki » 7 lis 2006, 23:37

No i co ? <faja> Wiadomo jak była przyczyna? Bo ja mam ten sam problem z tym że pojawia się on od czasu do czasu – raz trzyma obroty, raz spadają. <glupek> I wymieniłem wszystko co było możliwe na oryginalne części mazdy <jelen> i niczego to nie zmieniło, według mnie jakiś czujnik jest walnięty <glupek2> tylko który?
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2006, 17:41
Posty: 21
Auto: Millenia 2,5 V6 1995

Postprzez wiesiek5 » 7 lis 2006, 23:50

Tylko ratuje was diagnostyka w Milleni nie ma problemu bo jest ODB II .
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez Puhcio » 8 lis 2006, 18:50

szybki a nie wywala Ci CHECK ENGINE ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9