Strona 1 z 2

Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 6 sie 2013, 13:23
przez deonimax
Ludzie powiedzcie mi w jakim polozeniu musi bys wskazowka temp silnika w xsedos9 2.5v6 najlepiej rysunek pogladowy lub fotka.Czy jest jakas roznica miedzy chlodnica od 2.0v6 a 2.5v6.pozdro

Re: polozenie wskaznika temp

PostNapisane: 9 sie 2013, 11:53
przez deejay27
Wszystkie silniki serii K miały tą samą chłodnice w X9 ,a wskazówka u mnie jest nieco ponad połowę skali.

Re: polozenie wskaznika temp

PostNapisane: 9 sie 2013, 16:54
przez deonimax
Dzieki tak samo u mnie jakies 2/3 skali to mnie uspokoiles

Odp: polozenie wskaznika temp

PostNapisane: 9 sie 2013, 17:00
przez adis555
Trochę ponad połowa skali w k serii to norma.

From Tapatalk by L9

Re: Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 12 lis 2014, 21:57
przez Tomas2000
A jak wyglada temat chlodnicy od klimy? Tez jest taka sama w kl i kj? A i jeszcze chlodnica od skrzyni bo skrzynie at sa rozne z tego co pamietam.

PostNapisane: 12 lis 2014, 22:25
przez ProboszczV6
Chłodnica klimy powinna być taka sama, jaki byłby sens montowania innej przy takim samym aucie zwłaszcza że mocowania są identyczne.

PostNapisane: 13 lis 2014, 13:48
przez jedrzej07
Chłodnica od klimy jest taka sama, i w przedliftach i w poliftach z jednym wyjątkiem chyba, ale nie pamiętam dokładnie, radar coś kiedyś opisywał jak rozbierał dawcę wiosną.
Chłodnica wody jest taka sama niezależnie od rocznika i silnika, z tym że inna jest w automacie. Do manuala można założyć tą z automatu nie podłączając 2 końcówek, ale odwrotnie nie podejdzie.
A sama chłodnica skrzyni chyba się różniła, były takie podłużne jak i bardziej kwadratowe, ale tu pewności nie mam

Re: Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 13 lis 2014, 16:41
przez dadan
Chłodnica do klimy nie jest taka sama, bynajmniej tak mówili w carspeedzie, że są 2 rodzaje, w każdym razie ja adoptowałem z audi A3, a chyba faktycznie radar w swojej fotorelacji o aucie pokazywał że były inne.

PostNapisane: 13 lis 2014, 17:54
przez jedrzej07
Ja jedną z rozbiórki sprzedawałem komuś, to była z polifta a montowana była do przedlifta i pasowała. Ale właśnie o tej różnice co miał radar wspominałem że jest jakis wyjątek w tych chłodnicach

Aaaa już wiem, chłodnica klimy jest inna w manualu a inna w AT, a rocznikowo nie ma znaczenia w takim razie
viewtopic.php?f=315&t=89491&start=480

PostNapisane: 13 lis 2014, 22:31
przez radar88
Pany zbaczacie z tematu...Nie ładnie :P

PostNapisane: 13 lis 2014, 22:41
przez jedrzej07
Eee to przez brak tematu do pogadania... :(
Ale przynajmniej masz co sprzątać hahaha
A swoją drogą temat do pośmiecenia w każdym dziale by się kurcze przydał

PostNapisane: 18 lis 2014, 16:52
przez zibi626
jedrzej07 napisał(a):Ja jedną z rozbiórki sprzedawałem komuś, to była z polifta a montowana była do przedlifta i pasowała. Ale właśnie o tej różnice co miał radar wspominałem że jest jakis wyjątek w tych chłodnicach

Aaaa już wiem, chłodnica klimy jest inna w manualu a inna w AT, a rocznikowo nie ma znaczenia w takim razie
viewtopic.php?f=315&t=89491&start=480



Jędrzej, mnie sprzedawałeś chłodnicę klimy do przedlifa A/T i pasuje jak należy :]

Re: Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 20 gru 2015, 22:54
przez maly1989
U mnie wskazówka jest nieco poniżej połowy zakresu skali temperatury. Mówicie, że powinna być nieco ponad połowę skali. Tak się zastanawiam czy jest ok, czy to oznaki zacinającego się termostatu. Ale brak objawów, które by na to wskazywały. Silnik szybko łapie pełną temperaturę i w środku też jest ciepło. W drugą stronę też jest ok, termostat otwiera się i nie pozwala, aby silnik się przegrzał. Wskazówka nie drgnęła ze swojego położenia ani w trasie ani w korkach – cały czas delikatnie nieco poniżej połowy skali.

PostNapisane: 20 gru 2015, 23:59
przez jedrzej07
Jakby sie termostat przycinal to by ci rosla temperatura. Mi sie nigdy nie przycinal a jak sie zacial to juz nie bylo odwrotu tylko wymiana bo soe grzal. I powie ci odkad wymienilem plyn na nowy to rzeczywiscie temp jest minimalnie ponizej polowy. Na starym plynie mialem minimalnie ponad. Takze to tez wynika z wlasciwosci i starosci plynu

PostNapisane: 21 gru 2015, 10:29
przez Dymian
maly1989 napisał(a):U mnie wskazówka jest nieco poniżej połowy zakresu skali temperatury. Mówicie, że powinna być nieco ponad połowę skali. Tak się zastanawiam czy jest ok, czy to oznaki zacinającego się termostatu. Ale brak objawów, które by na to wskazywały. Silnik szybko łapie pełną temperaturę i w środku też jest ciepło. W drugą stronę też jest ok, termostat otwiera się i nie pozwala, aby silnik się przegrzał. Wskazówka nie drgnęła ze swojego położenia ani w trasie ani w korkach – cały czas delikatnie nieco poniżej połowy skali.


Ja od kiedy mam auto to trzyma tak jak piszesz.

Re: Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 21 gru 2015, 15:28
przez zibi626
U mnie również troszkę poniżej połowy skali,mam licznik z polifta.

Re: Położenie wskażnika temperatury TA

PostNapisane: 21 gru 2015, 17:25
przez maly1989
A jak termostat byłby cały czas otwarty to silnik byłby niedogrzany – początkowo i miałbym problemy z ogrzewaniem. Poziom płynu w normie. Możliwe, że też jest to zależne od starzenia się płynu chłodniczego.
To dobrze, że nie mam się czym martwić :)

A wygląda to tak:

PostNapisane: 21 gru 2015, 18:04
przez jedrzej07
U mnie jest moze o 1 kreseczke wyzej

PostNapisane: 21 gru 2015, 20:55
przez ProboszczV6
Jeśli wam to tak strasznie przeszkadza że wskazanie nie jest na środku skali to otwórzcie licznik i przekręćcie wskazówkę trochę w górę, będzie pięknie na środku, co z tego że tak jest wyskalowany i skalibrowany jak widać... :D
W poliftowym liczniku tak właśnie ma być, też mnie to dziwiło po montażu. Jeśli jest inaczej to jest źle, albo ze względu na wskaźnik w liczniku albo ze względu na czujnik temperatury silnika, ten co jest do sterowania silnika, w przerabianych są dwa czujniki, mniejszy z jednym stykiem niepodłączony, w poliftach jest tylko jeden czujnik.

PostNapisane: 21 gru 2015, 22:28
przez Dymian
No i wszyscy śpią spokojnie :)