Położenie wskażnika temperatury TA
1, 2
A jak wyglada temat chlodnicy od klimy? Tez jest taka sama w kl i kj? A i jeszcze chlodnica od skrzyni bo skrzynie at sa rozne z tego co pamietam.
Ostatnio edytowano 13 lis 2014, 22:26 przez radar88, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Prosze nie powielać treści posta
Powód: Prosze nie powielać treści posta
Chłodnica klimy powinna być taka sama, jaki byłby sens montowania innej przy takim samym aucie zwłaszcza że mocowania są identyczne.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Chłodnica od klimy jest taka sama, i w przedliftach i w poliftach z jednym wyjątkiem chyba, ale nie pamiętam dokładnie, radar coś kiedyś opisywał jak rozbierał dawcę wiosną.
Chłodnica wody jest taka sama niezależnie od rocznika i silnika, z tym że inna jest w automacie. Do manuala można założyć tą z automatu nie podłączając 2 końcówek, ale odwrotnie nie podejdzie.
A sama chłodnica skrzyni chyba się różniła, były takie podłużne jak i bardziej kwadratowe, ale tu pewności nie mam
Chłodnica wody jest taka sama niezależnie od rocznika i silnika, z tym że inna jest w automacie. Do manuala można założyć tą z automatu nie podłączając 2 końcówek, ale odwrotnie nie podejdzie.
A sama chłodnica skrzyni chyba się różniła, były takie podłużne jak i bardziej kwadratowe, ale tu pewności nie mam
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ja jedną z rozbiórki sprzedawałem komuś, to była z polifta a montowana była do przedlifta i pasowała. Ale właśnie o tej różnice co miał radar wspominałem że jest jakis wyjątek w tych chłodnicach
Aaaa już wiem, chłodnica klimy jest inna w manualu a inna w AT, a rocznikowo nie ma znaczenia w takim razie
viewtopic.php?f=315&t=89491&start=480
Aaaa już wiem, chłodnica klimy jest inna w manualu a inna w AT, a rocznikowo nie ma znaczenia w takim razie
viewtopic.php?f=315&t=89491&start=480
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Pany zbaczacie z tematu...Nie ładnie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Eee to przez brak tematu do pogadania...
Ale przynajmniej masz co sprzątać
A swoją drogą temat do pośmiecenia w każdym dziale by się kurcze przydał
Ale przynajmniej masz co sprzątać
A swoją drogą temat do pośmiecenia w każdym dziale by się kurcze przydał
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
jedrzej07 napisał(a):Ja jedną z rozbiórki sprzedawałem komuś, to była z polifta a montowana była do przedlifta i pasowała. Ale właśnie o tej różnice co miał radar wspominałem że jest jakis wyjątek w tych chłodnicach
Aaaa już wiem, chłodnica klimy jest inna w manualu a inna w AT, a rocznikowo nie ma znaczenia w takim razie
viewtopic.php?f=315&t=89491&start=480
Jędrzej, mnie sprzedawałeś chłodnicę klimy do przedlifa A/T i pasuje jak należy
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
U mnie wskazówka jest nieco poniżej połowy zakresu skali temperatury. Mówicie, że powinna być nieco ponad połowę skali. Tak się zastanawiam czy jest ok, czy to oznaki zacinającego się termostatu. Ale brak objawów, które by na to wskazywały. Silnik szybko łapie pełną temperaturę i w środku też jest ciepło. W drugą stronę też jest ok, termostat otwiera się i nie pozwala, aby silnik się przegrzał. Wskazówka nie drgnęła ze swojego położenia ani w trasie ani w korkach – cały czas delikatnie nieco poniżej połowy skali.
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Jakby sie termostat przycinal to by ci rosla temperatura. Mi sie nigdy nie przycinal a jak sie zacial to juz nie bylo odwrotu tylko wymiana bo soe grzal. I powie ci odkad wymienilem plyn na nowy to rzeczywiscie temp jest minimalnie ponizej polowy. Na starym plynie mialem minimalnie ponad. Takze to tez wynika z wlasciwosci i starosci plynu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
maly1989 napisał(a):U mnie wskazówka jest nieco poniżej połowy zakresu skali temperatury. Mówicie, że powinna być nieco ponad połowę skali. Tak się zastanawiam czy jest ok, czy to oznaki zacinającego się termostatu. Ale brak objawów, które by na to wskazywały. Silnik szybko łapie pełną temperaturę i w środku też jest ciepło. W drugą stronę też jest ok, termostat otwiera się i nie pozwala, aby silnik się przegrzał. Wskazówka nie drgnęła ze swojego położenia ani w trasie ani w korkach – cały czas delikatnie nieco poniżej połowy skali.
Ja od kiedy mam auto to trzyma tak jak piszesz.
A jak termostat byłby cały czas otwarty to silnik byłby niedogrzany – początkowo i miałbym problemy z ogrzewaniem. Poziom płynu w normie. Możliwe, że też jest to zależne od starzenia się płynu chłodniczego.
To dobrze, że nie mam się czym martwić
A wygląda to tak:
To dobrze, że nie mam się czym martwić
A wygląda to tak:
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Jeśli wam to tak strasznie przeszkadza że wskazanie nie jest na środku skali to otwórzcie licznik i przekręćcie wskazówkę trochę w górę, będzie pięknie na środku, co z tego że tak jest wyskalowany i skalibrowany jak widać...
W poliftowym liczniku tak właśnie ma być, też mnie to dziwiło po montażu. Jeśli jest inaczej to jest źle, albo ze względu na wskaźnik w liczniku albo ze względu na czujnik temperatury silnika, ten co jest do sterowania silnika, w przerabianych są dwa czujniki, mniejszy z jednym stykiem niepodłączony, w poliftach jest tylko jeden czujnik.
W poliftowym liczniku tak właśnie ma być, też mnie to dziwiło po montażu. Jeśli jest inaczej to jest źle, albo ze względu na wskaźnik w liczniku albo ze względu na czujnik temperatury silnika, ten co jest do sterowania silnika, w przerabianych są dwa czujniki, mniejszy z jednym stykiem niepodłączony, w poliftach jest tylko jeden czujnik.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości