Jeśli to w czymkolwiek pomoże:
http://forums.mazdaworld.org/index.php?showtopic=13212
>>All Millenias were equipped with an electronically-controlled four-speed overdrive automatic transmission. This setup included a switch for "economy" or "power" modes and a "hold" button to allow staggered shifting for special conditions.<<
>>My '95 L does not have a power or economy switch, only the hold button.<<
Z tego wynika że Millenie się różniły tylko kodem silnika, TA221 lub TA222 (2,5l / 2.3l miller), aczkolwiek w amerykańskim VINie jest po kodzie roku dodatkowa cyfra na model też, więc bez bazy VIN Mazdy na USA to raczej więcej się nie da stwierdzić...
Słyszałem o przypadkach sprowadzania "amerykańców" do Europy i dokonywanie przeróbek (często w ASO, jako że Niemców stać na takie rzeczy) – to by mogło wyjaśniać zegary na przykład. Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby ktoś pozbył się automatu na rzecz skrzyni manualnej od tak dla czystej fanaberii, więc pewnie padła i się nie opłacało sprowadzać nowej. Razem ze skrzynią przyszedł pewnie inny sterownik silnika, być może jest uszkodzony...