Strona 1 z 1

Instalacja lpg stag 4 w KL AT 2001

PostNapisane: 30 kwi 2012, 20:32
przez drogbayo
Witam. Mam pytanie odnośnie pracy silnika w xedosie 9 KL AT 2001 z podaną niżej instalacją. Proszę o wszelkie sugestie. Pozdrawiam


Obrazek

Re: Instalacja lpg stag 4 w KL AT 2001

PostNapisane: 2 maja 2012, 12:07
przez drogbayo
Panowie pomóżcie :)

Re: Instalacja lpg stag 4 w KL AT 2001

PostNapisane: 2 maja 2012, 12:59
przez Siwus
ciężko tu coś powiedzieć, gdysz połowy podzespołów nie używam.
Reduktor magic używam, nie narzekam, z tego co sie orientuję polecany przez gazowników.
Listwy Valteki-różnie z nimi bywa, ja mam-raz już wymieniałem tłoczki, narazie spokój.
Komputer STAG 4 dosyć dobre opinie zbiera i nie ma problemów z serwisem (czyt. gazownikiem, który się do niego podepnie) Co do reszty nie mogę się wypowiedzieć.
pozdrawiam

PostNapisane: 8 maja 2012, 08:03
przez Marek 161BD081
Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.

drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?

PostNapisane: 9 maja 2012, 00:11
przez drogbayo
Marek 161BD081 napisał(a):Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.

drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?
Marek 161BD081 napisał(a):Ja kiedyś miałem u siebie czerwone listwy wtrysków Valtec, na których autko jeździło ale bez rewelacji.
Wymieniłem je na komplet MagicJet'ów i dosłownie autko odżyło!
Owszem trzeba było całość przekalibrować na nowo ale to już inny temat.

drogbayo – a masz jakieś problemy z tą instalacją, że zadałeś to pytanie?
Czy tez po prostu chcesz wiedzieć ile to jest "warte"?



Jest do kupienia Xed 9 KL 2001 z taką instalacją i pytam jak to może się sprawować.
Ogłoszenie jest na alledrogo, cena 17200. Może ktoś zna to auto?

Re: Instalacja lpg stag 4 w KL AT 2001

PostNapisane: 13 maja 2012, 10:11
przez Tomas2000
Ja miałem podobną konfigurację w mojej x9 jak ja kupiłem

Wtryski valtek czerwone do wymiany od razu, moje lały jak chciały wykres sondy przypominały bardziej jakąś krzywą łamana niż sinusoidę... przejechane niecałe 30 000 Na LPG Forum są testy wtryskiwaczy. Nawet nowe valteki potrafią być rozkalibrowane a co mówić o używanych. Polecam hana 2000 czerwone mój kl chodzi na nich jak na PB na Valtekach był ostry muł z dołu i ogólnie samochód bardziej się toczył niż jechał

Reduktor Magicjet III nawalał w nim czujnik temperatury, przez co samochód co chwile przełączał się miedzy pb i lpg a że był wklejony na stałe to żeby go wymienić trzeba było torochę porzeźbić, w zimę w trasie mocno się wychładzał i był nie stabilny przy przełączaniu na lpg czasami potrafił zdusić silnik a miał przejechane nie całe 30 000km

Ektronika sataga ja nie mam z nią problemów z tym ze moja to Stag 300 isa2