Strona 1 z 1
Identyfikacja silnika

Napisane:
11 lut 2004, 12:07
przez HERCIK
Panowie mam pytanko ...
Czy przypadkiem w MILENI nie byly montowane silniki wzmocnione o ktorych byla mowa na naszym forum?
Przegladalem kilka katalogow z czesciami i o dziwo w MILENI pisza ze ma ona 199 KM, a ten sam silnik w 626 ma 165 KM.
Co ciekawe w katalogach sa tylko oznaczenia przy MILENI KL-ZE
Czy faktycznie jest to ten wzmocniony silnik?
Bo moze to zludzenie ale auto napewno sie lepiej zbiera od poprzedniczki 626 ?
Czy jest mozliwosc sprawdzenia po VINIE?

Napisane:
11 lut 2004, 12:41
przez xXx
Ty pewnie masz KL-a tak jak w poprzedniej 626, a co do silników KL-ZE 200 KM z tego co wiem dostępne one były w USA, Japonii i innych krajach, ale ponoć nie wystepowały w Europie.

Napisane:
11 lut 2004, 13:54
przez HERCIK
no wlasnie o tym mowie ze mam MILENIE ktora przyjechala ze stanow i silnik jest troche inny .
Jest inny kolektor dolotowy....

Napisane:
11 lut 2004, 16:43
przez xXx
aaaaaaaaaaaaaaaa.......nie wiedziałem.....być może rzeczywiście to KL-ZE, Poczytaj troszkę na temat różnic między KL a KL-ZE bo gdzieś na forum to było. Podstawa różnica widoczna moim zdaniem gołym okiem to brak EGR czyli zaworu recyrkulacji spalin, ale gdzie się on wogóle w KL-u znajduje to ja tego nie wiem. Jak wiesz gdzie on powinien być to sprawdź to.

Napisane:
11 lut 2004, 17:13
przez Smirnoff
Wiesz co, ja tez widziałem w katalogach millenie 2.5V6 o mocy 199KM. Tylko, ze wiesz, trzeba by to sprawdzić po oznaczeniu silnika. A fakt, ze millenia się lepiej zbiera niz poprzedniczka – 626 2.5 najprawdopodobniej jest związany z tym, ze teraz Panie kolego masz 2.5 na PB, i dopiero zaczynasz widziec, jak 626 2.5 była zamulona instalką LPG na mieszadle...Heh. Weź to pod uwagę.
Pozdro
Smirnoff

Napisane:
11 lut 2004, 17:41
przez HERCIK
nie sadze bo 626 szla na pb jak przeciag, nie zaleznie czy z gazem czy bez

Napisane:
11 lut 2004, 19:20
przez Paweł
Powinienes to poznac po kolektorze dolotowym. Kolektor ZE ma po charakterystyczne dlugie dojscie od przepustnicy, a w DE przepustnica jest praktycznie przy samym bloku silnika, kanaly dolotowe do cylindrow maja wiekszy przekroj, a komora VRIS jest prostokatna (jesli pamietasz jak wygladal twoj poprzedni silnik, to od razu zauwazysz roznice). Poza tym na niektorych czesciach ZE ma oznaczenia KL31, a DE ma KL03. Najprowdopodobniej w ZE cewka zaplonowa jest na zewnatrz.
Jednak z tego co wiem, KL-ZE byly pakowane tylko i wylacznie w Japonii, stad zreszta ich okreslenie jako "J-Spec".
Pozdrawiam.

Napisane:
12 lut 2004, 09:46
przez HERCIK
Kurde taki aparat tez wlasnie mam i jest wyprowadzony originalnie kabel WN do cewki na zewnatrz.
Co do wygladu silnika to napewno sie rozni z wygladu, inny jest kolektor dolotowy.....
Musze sprawdzic czy sa oznaczenia -ZE...
Co to jest komora VRIS?

Napisane:
12 lut 2004, 15:19
przez Paweł
Daj zdjecie tego silnika, to od razu Ci powiemy, czy to ZE (J-Spec).
O VRIS (nie VRISach!) poszukaj na forum. Ogolnie to jest to pudlo z ktorego wychodza przewody dolotowe.
Pozdrawiam.

Napisane:
12 lut 2004, 15:26
przez xXx
Tak Hercik, musisz dać zdjęcie.

Napisane:
12 lut 2004, 15:29
przez HERCIK
no to musicie troche poczekac bo narazie nie mam czym zrobic zdjecia...