Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)
no dobra, ale skoro nie idzie płyn do oleju to którędy?

- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
smiena – czy nie sztywnieją Ci węże wodne?
Jak się silnik zachowuje i poziom płynu w chłodnicy po odkręceniu korka na zb. wyrównawczym?
Jak się silnik zachowuje i poziom płynu w chłodnicy po odkręceniu korka na zb. wyrównawczym?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Jak się silnik zachowuje i poziom płynu w chłodnicy po odkręceniu korka na zb. wyrównawczym
i czy nie bombluje plyn na pracujacym zimnym silniku i czy czuc spaliny w zbiorniczku
no wlasnie te weze wodne, nie daje mi to spokoju bo sa gorace ale miekkie, czy czyc spaliny i jak sie zachowuje przy odkreceniu –> to musze sprawdzic, cholera ze tez ten moj mechanik nie ma testera do sparwdzenia cisnienia uklady albo zawartosci spalin w plynie chlodniczym
, wczoraj o tym z nim rozmawialem, olej czysty jak cos, no pomijajac gdzies ten pluc wsiaka, mechanik twierdzi ze moze sie spalac poprostu, nie znam sie na mechanice ale kojarze o czym mowi, powzsze sprawdze dzis
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Hmm – szczerze powiedziawszy to nie mam przekonania czy aby na pewno masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą w/ tego co mówisz.
Jakby uszczelka miała przedmuchy to kompresja raczej szłaby do np. układu chłodzenia i węże puchłyby oraz wodę wywalałoby nadmiarem. Szybciej kompresja szłaby do układu chłodzenia niż odwrotnie.
Może po prostu .... masz gdzieś wyciek w układzie chłodzenia?
Jakby uszczelka miała przedmuchy to kompresja raczej szłaby do np. układu chłodzenia i węże puchłyby oraz wodę wywalałoby nadmiarem. Szybciej kompresja szłaby do układu chłodzenia niż odwrotnie.
Może po prostu .... masz gdzieś wyciek w układzie chłodzenia?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ok wiec od wczoraj ubylo mi w zbiorniczku okolo 3 cm plynu a przejechalem moze ze 30 km nie wiecej, jak odpalam na zimy silmik i odkrecam korek to nie slychac jakiejs roznicy w pracy silnika, moze ja jej nie zauwazam, nie ma zapachu spalin ze zbiorniczka i na zimny i na goracy, przewody gorace ale miekkie, pod autem zadnych plam, parkuje zawsze w tym samym miejscu ale u mnie czesto pada, na razie bede dolewal plyn i popatrze dokladnie pod auto i czy sa plamy.
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
wiesz, moze płyn niekoniecznie ucieka gdzieś na zewnątrz, może gdzieś ścieka, skąd nie ma odpływu i pod wpływem ciepła z silnika paruje, to by tłumaczyło brak plam pod autem, ale to taka moja odważna hipoteza
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
no i faktycznie, na poczatku malo plynu ubywalo, pewnie plamy byly ale b.male do tego u mnie deszcz praktycznie non stop, dzis sprawdzilem od razu po zaparkowaniu auta i jest plama, cieknie z dolu chlodnicy
a dokladnie po gumie, chlodnicy nie wyglada na skorodowana, leje plyn a nie wode, jak i poprzedni wlasciciel, moze jakis przewod, ktos kojarzy co trzeba sprawdzic, z gory nic nie widac tylko z dolu tyle co na tej srubie i gumie.

a dokladnie po gumie, chlodnicy nie wyglada na skorodowana, leje plyn a nie wode, jak i poprzedni wlasciciel, moze jakis przewod, ktos kojarzy co trzeba sprawdzic, z gory nic nie widac tylko z dolu tyle co na tej srubie i gumie.
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Ten elelment ktory zaznaczyles to jest korek spustowy z ukladu chlodzenia, jestli tedy ci ucieka plyn to dokrec, jesli nie przestanie to na zimnym wykrec szybko korek przytkaj palcem spojrzyj na taki maly oring i poszukaj na oko zeby go wymienic.
Widac ze nie masz oslon plastikowych, ani przedniej ani tylnej czyli tej pod silnikiem, lepiej by bylo jakbys je mial, szkoda paskow klinowych korozji elementow no i termostat by sie tak nie meczyl. Zabudowany silnik trzyma lepiej lepsza temp. tzn nie wyzsza ale stala w wartosci cieplnej-nie studzi sie gwaltownie jak i nie grzeje sie gwaltownie czy szybko. Ja swoja oslone silnika urwalem i wskazowka mi latala gora dol nieznacznie ale jednak, zrobilem prowizorke oslony i jest jak kiedys czyli wskazowka w miejscu bez znaczenia czy stoje czy jade, musze co prawda wreszcie kupic ori oslone na szrocie.
Widac ze nie masz oslon plastikowych, ani przedniej ani tylnej czyli tej pod silnikiem, lepiej by bylo jakbys je mial, szkoda paskow klinowych korozji elementow no i termostat by sie tak nie meczyl. Zabudowany silnik trzyma lepiej lepsza temp. tzn nie wyzsza ale stala w wartosci cieplnej-nie studzi sie gwaltownie jak i nie grzeje sie gwaltownie czy szybko. Ja swoja oslone silnika urwalem i wskazowka mi latala gora dol nieznacznie ale jednak, zrobilem prowizorke oslony i jest jak kiedys czyli wskazowka w miejscu bez znaczenia czy stoje czy jade, musze co prawda wreszcie kupic ori oslone na szrocie.
aaaaaaaaa to dlatego mi teraz temperatura takl sie waha!!! mi wielki kawał osłony odleciał jak wjechałem w mega kałuże po ulewie DZIEKI!!!!!
:D:D:D no dobra, tylko gdzie to znalezc teraz 
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
ide dokrece te srube, moze sie poprostu poluzowala.
Niie pomyslalem ze paski trafi szybciej, w sumie to oslone ta co bylo doczepiona do zderzaka to urwalem o kraweznik i jak jechalem to starla sie dosc mocno i ja wywalilem bo juz nie nadawala sie do niczego, a ta druga oslona o ktorej wspomniales to nie bylo u mnie , gdzie takie cos kupic, u mnie nie ma szans, ja przez 2 lata jak jezdze to widzialem 3 xedosy jak moj, wiec 0 szans.
Niie pomyslalem ze paski trafi szybciej, w sumie to oslone ta co bylo doczepiona do zderzaka to urwalem o kraweznik i jak jechalem to starla sie dosc mocno i ja wywalilem bo juz nie nadawala sie do niczego, a ta druga oslona o ktorej wspomniales to nie bylo u mnie , gdzie takie cos kupic, u mnie nie ma szans, ja przez 2 lata jak jezdze to widzialem 3 xedosy jak moj, wiec 0 szans.
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
nie ma szans, chcialem kupic radio bo u mnie padl laser i nici z koarzystania z wexlarki i najezdzilem sie po roznych szrotach ale dla iroli auto z silnikiem juz 2.0L benzyna to zaaaajebiscie duzy silnik , nie wspomne ze 90% nie wie co to xedos9, jak jezdzilem na zbieznosc czy inne pierdoly zrobic to kolesie najpierw stali i ogladali, potem szykali w komuterze mazda6 a potem wolali co to za model mady 6 bo takiego nie ma w programie
– po prostu rece opadaja, moze ktos z was ma cos takiego plastiki to kupie od razu?
Z ciekawosci zadzwonie do polski do jakiegos ASO i zapytam o cene takiego czegos, wiem ze ceny oni biora z d..py.
Z ciekawosci zadzwonie do polski do jakiegos ASO i zapytam o cene takiego czegos, wiem ze ceny oni biora z d..py.
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
nie masz po co dzwonic, ja dzis bylem po zarowke podswietlenia biegów w zegarach i jak to zobaczyli to najpierw szukali pol godziny po czym stwierdzili ze i tak pierwszy raz takie cos widza (w ASOOOOOO) aż mnie zgieło w pół, mazda bołtowicz to ścierwo
w tym na puławskiej przynajmniej można było podyskutować na temat milenii, przynajmniej ktoś to kiedyś widział
a tam to... a dajcie spokój 
w tym na puławskiej przynajmniej można było podyskutować na temat milenii, przynajmniej ktoś to kiedyś widział

- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
moze zrobie lekii oftop ale ASO w szczecine pobilo rekord, musialem pokazywac im gdzie mam filtr paliwa jak najpierw wywalil mi ze srodka kanape a tu nima
i antypylkowy jak pan fachowiec prawie wyrwal mi schowek, ale na koniec stwierdzili w trzech ze w tym modelu nie ma, no to im pokazalem gdzie jest haha, parodia 
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Oj tam, kiedys w ASO gdzies na slasku jeszcze jak mialem DITD to gosc przez telefon mi wmawial ze tam czyli w DiTD nie reguluje sie zaworow bo sa kasowane hydraulicznie.... no i to bylo przegiecie dopiero bo gdzie w dieslu.....no


azalisz555 napisał(a):nie masz po co dzwonic, ja dzis bylem po zarowke podswietlenia biegów w zegarach
wiesz... jak coś to mam w zapasie kilkanaście takich żarówek
Ja jak byłem Millenią w ASO to byli wielce zdziwieni,że Mazda coś takiego wyprodukowała.... skończyło się na tym,że kierownik salonu musiał zobaczyć na własne oczy

Podejrzewam, że każdy Klub samochodowy porusza ten temat. Każda marka przecież produkowała "rodzynki" których jest bardzo mało na naszych ulicach 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości